به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

آذری: فوتبال ایران به حاشیه تبدیل شده است

آذری: فوتبال ایران به حاشیه تبدیل شده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در فوتبال ایران حواشی بر متن غلبه کرده و این برمی‌گردد به تصمیمات اشتباه داوران و مسائل دیگر.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با میزان در خصوص برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی دو تیم به نظرم خیلی درگیرانه، فیزیکی و تاکتیکی بود. من فکر می‌کنم بازیکنان ما تمام توان خود را گذاشتند و نکونام هم به خوبی تیمش را در این دیدار هدایت کرد.

وی افزود: تنها تفاوت میان ما و پرسپولیس در این بود که آنها با حرفه‌ای‌گری توانستند از 2 موقعیتی که داشتند استفاده کنند، ولی ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. پرسپولیس توانست از عدم تمرکز خط دفاعی ما نهایت استفاده را ببرد و به برتری برسد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حواشی پیش آمده در جریان و پایان این بازی، تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما به حواشی و حاشیه‌ها تبدیل شده است. این مسائل تمرکز تیم‌ها را از بین می‌برد و باعث می‌شود عملکرد تیم‌ها مورد چالش قرار بگیرد. به نظرم در فوتبال ما تیم‌هایی که بتوانند حواشی را کنترل و تمرکز خود را حفظ کنند موفق خواهند شد. در فوتبال ایران حواشی بر متن غلبه کرده و این برمی‌گردد به تصمیمات اشتباه داوران و مسائل دیگر.

آذری ادامه داد: من قبل از بازی با رییس دپارتمان داوران صحبت کردم. به او گفتم ممکن است به خاطر اینکه قضاوت دربی را به زاهدی‌فرد نداده‌اند او برای بازی پرسپولیس و فولاد تمرکز لازم را نداشته باشد. کمااینکه دیدیم داور در این بازی اشتباهاتی هم داشت. داور نتوانست بازی را مدیریت کند. البته تمام اظهارات من براساس نظرات کارشناسان است. من از شب گذشته منتظر بودم تا تمامی کارشناسان درباره داوری نظر بدهند و بعد من اظهارنظر کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با این حال، نظر من در این خصوص هیچ اهمیتی ندارد و در نهایت هرچیزی که کارشناسان بگویند درست خواهد بود، اما سوال من اینجاست که زاهدی‌فرد چرا باید امسال 4 بار بازی‌های فولاد را قضاوت کند و در همه آن‌ها هم اشتباهاتی داشته باشد؟ با این حال، به نظرم وقتی داور تصمیمی می‌گیرد همه باید از آن تمکین کنند کمااینکه ما هم بار‌ها این کار را انجام دادیم، اما حاشیه‌ها تمرکز همه را به‌هم می‌ریزد و باعث می‌شود فوتبال زیبایی خود را از دست بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
اخوی چند ساله فوتبال ایران توی حاشیست و تیم محبوب وزیر در مرکز توجهات!
قهرمان قلابی باید این بازی رو می برد تا دوباره وزیرجون و پسرگلش شاد بشن.
fouladi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
فولادخوزستان قطعا با انصاری، شروین بزرگ ابشک میری قاسمی نژاد ... نتیجه میگیره!!! فقط باید صبر کرد!!!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
درود بر سلطان حاشیه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
جدا از اشتباهات داوری، مگه داور به احمدزاده میگه کم کاری کن؟ داور به ساسان میگه ثانیه های آخر بازی موقعیتی که حتی اگه بازیکن خردسال آکادمی فولادهم بود اون رو گل میکرد خراب کنه؟
جناب آذری که دیشب گفتین ازعملکرد نکونام تا اینجا راضیم، این همه هزینه بابت حفظ بازیکنان فصل قبل وجذب بازیکنان بی کیفیت و مازاد سایر تیم ها، کسب ۱۵ امتیاز از ۱۱ بازی نتایج معقولی هست؟
اگه این نتایج شما رو راضی می‌کنه بایدبگم متاسفانه ما هواداران فولاد رونه راضی ونه قانع می‌کنه.
فولاد تیم کوچک وته جدولی نیست که بخواد دفاع کنه برای تک امتیاز و دست وپا زدن درمیانه جدول وسقوط نکردن.
فولاد خوزستان بااین همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، داشتن ورزشگاه اختصاصی مدرن، سرمایه های عظیم مالی و وجود آکادمی که به تنهایی برای ساپورت چندتیم کفایت می‌کنه، باید سودای قهرمانی درآسیا رو درسر داشته باشه.
اینجا اصفهان نیست که از کمبود بازیکن مجبور به وارد کردن بازیکن ازاستان های دیگه باشیم اینجا خوزستانه، جایی که دروازه طلایی وخاستگاه فوتبال در ایران هست
نیاز به بازیکن کم کار نداریم اگه واقعاً شما مدیر سالمی هستین ونکونام مربی پاک دفعه دیگه ساسان جایی توی ترکیب فولاد نداره، هرچند احمدزاده هم برای اثبات عشقش به تیم سابقش کم کمکاری نکرده !!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
متاسفانه فولاد هم از نظر فنی در مستطیل سبز و از نظر انضباطی روی نیمکت مشکلات زیادی داره . نه بازیکنانش عملکردشون خوب بوده نه کادرفنی. و مدیریت محترم فولاد بیشتر بدنبال انتخابات فدراسیون و اخبار ذوب آهن و مدیرعامل استقلال تهران و ... است و تمرکزی روی فولاد ندارند.
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
اقای اذری واعضای هیئت مدیره ...... باید به کادر فنی اولتیماتوم بدین
مصطفی میناب هرمزگان
|
Netherlands
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
یه هرمزگانی که هفده سال است عاشق تیم فولاد هستم آقای آذری لطفا نصف بازیکنانی که دیشب تو ترکیب بودن رو دیگه بازی ندین
یادش بخیر لیگ چهارم وپنجم فولاد رفت وبرگشت پرسپولیس رو برد چون اون بازیکنان تعصب داشتند باورکن دیروز اگه فولادنوین بازی میکرد پرسپولیس رومیبرد حیف فولاد که محمدرضاعباسی بازیکنشه
عشق است فولاد با لفته حمیدی. آل نعمه. میرزاپور. کعبی.علوی. بداوی. بختیار. ایوب والی. کاملی مفرد. کلاه کج. امیدشریفی نسب. میثم سلیمانی. حجت چارمحالی. سجاد فیض الهی.آرش افشین. عمادرضا. جانواریو. فابیو همپل. چاگو.
نه قرمز نه آبی فقط فولاد آسیایی
همه هواداران فولاد عشق من هستند به عشق فولاد میام خوزستان
مصطفی از میناب هرمزگان عاشق فولادخوزستان
محمد فولادی دو آتیشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
من از بس به فولاد تعصب دارم که بازی رو نگاه نکردم از دقیقه ی یک تا پایان بازی نتیجه ی بازی رو از فوتبالی رصد میکردم بیشتر این بازیکنا در حد یک حرف از نام فولاد نیستند ساسان و امثال ساسان نمک میخورند ونمکدون میشکنن پولی که دارن میخورن ماحصل عرق کارگرای بدبخته که تو دمای نمیدونم ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ درجه دارن جون میکنن اونوخت آقا واسه عشقی که به تیمش داره خیلی راحت توپ صد درصد گل رو با کمال وقاحت به آسمان میزنه این پولها از گلوتون پایین نمیره مطمئن باشید ضمنا از آقا مصطفی برادر مینابیمون از استان هرمزگان بخاطر تعصبی که به فولاد دارن ممنونم درود به شرفت.
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
آقای آذری حاشیه فقط خودت چه کردی با فوتبال خوزستان تو نکونام بازی بعدی هم می‌بازید مثل بازی با پرسپولیس گفتم می‌بازید چون اصلان بازی نکردید یه مشت پرسپولیسی گذاشتید تو ترکیب برا اونا بازی کردن نه فولاد خدا ازتون نگذره پول که بردید حرومتون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
سلام آقای آذری عزیز مدیر عامل محترم باشگاه بزرگ فولاد شما فرمودین که پرسپولیس از دو موقعیت دو گل زد و ما از چندین موقعیت گل استفاده نکردیم ، زمانی که به قول خودتان بازیکن (ساسان) از دومتری دروازه خالی توپ را به ساعت ورزشگاه میزنه کی مقصره ، زمانی که همین بازیکن در دقیقه ۹۴ با گل گهر پنالتی را خراب میکنه کی مقصره و زمانی که میری در طول بازی عملا عاجز از یک پاس سالمه و باعث خطا روی مهاجم حریف میشه که همین توپ منجر به گل دومشان میشه کی مقصره ، هنوز در این ۱۱ بازی که شروین و نیک‌نفس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده اند یه حرکت مثبت ازشون ندیده ایم . بله سرمربی باید جوابگو باشه و مقصره چرا که نتیجه کار این میشه پرسپولیس را از بحران خارج میکنیم و باعث میشویم از دیشب تا حالا تمامی اصحاب رسانه و رادیو تلویزیون از بازیکنان پرسپولیس تعریف و تمجید کنند و بگن و بنویسند خیز بلند پرسپولیس برای قهرمانی پنجم برداشته شد. آقای آذری عزیز انشاالله که با تقویت تیم ( بازیکن و مربی ) به قول خودتان باعث بهتر نتیجه گرفتن فولاد بزرگ در بازیهای آینده برتر و اسیایی باشیم واز باشگاه ما هم به عنوان یکی از بختهای مسلم قهرمانی در نظر اصحاب رسانه نام برده بشه (مانند سپاهان ) نه با این همه سابقه قهرمانی و امکانات و ورزشکاه مدرن به عنوان یک تیم معمولی و میانه جدولی به ما نگاه کنند .
Ammar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
درود بر شما برادر مصطفي از ميناب ♥
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
یه تیم قهرمان باید بجنگه باهمه
زمان فرکی هم فدراسیون ضد فولاد بود داوریا ضدفولاد بود ولی وقتی تیمی بخواد بجنگه باید باهمه بجنگه
اقای اذری ما خوزستانیا سالهاست اینا رو میدونیم دوتا قهرمانی فولاد و اس خوزستان هم تیما اول با فدراسیون جنگیدن بعد با داور و سوم جوری فوتبال بازی کردن که ن فداراسیون ونه داور نتونستن جلوشو بگیرن.. فوتبال بازی کنید
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
اقای اذری شما ونکونام ودارودسته تیم فولاد بزرگ را نابود کردید هواداران اصیلش را تحقیر کردید فلسفه فوتبالی تیم فولاد خوزستان باتمام امکانات وتدارکاتش رانابود کردید .فولادی که همیشه بازیکن ساز .ستاره ساز .کاری کردید که وابسته به دلالان وبازیکنان بی کیفیت شمالی وسفارشی باشد .
اقای اذری بدان هرچند که خوب می دانی هواداران فولاد و درکل فوتبال خوزستان درک وشعور فوتبالی دارند و هر کدامشان مربی ومدیر هستند هرگز هرگز فکر نکن که هوادران فوتبال خوزستان وفولاد ازچیزی خبر ندارند !!!
اقای اذری شما ونکونام را به خداوند مظلومان واگذار می کنیم!!!
تنها دل خوشی هوادران فوتبال زیبای خوزستانی است که ان را نابود کردید تورا نفرین می کنیم !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
آقای آذری ، بازیکنان فعلی شمالی و اصفهانی درجه دو و سه را که هوادران فولاد انتخاب نکردن مگر با مشورت جنابعالی و نکونام ، شما دو نفر تیشه بر ریشه فولاد قهرمان زدید . خوزستان از قدیم الایام مهد فوتبال ایران بوده و هست . اثر مدیریت جنابعالی در ذوب آهن مشهود است بلایی بر سر ذوب آهن آورده اید که تا 5 سال دیگه به جایگاه خود بر نمی گردد و حالا ماموریت جدید جنابعالی در فولاد و نابودی آکادمی فولاد است .
اگر آکادمی فوتبال فولاد بازیکن ساز نیست چرا بودجه بیت المال که دسترنج کارگران صنایع فولاد است به هدر میدهید لطفا درب آکادمی را تخته کنید
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
قلعه نویی که سال هاس مربیه و ۵ بار قهرمان لیگ شده
سال اولش با سپاهان دوم شد سال دومش پنجم
پس قرار نیست نکونام بی دانش چون پارسال سهمیه گرفت پس امسال باید هر بلایی سر تیم بیاد حتما حمایت کنیم !
بنابراین امسال نمیشه گفت حتما رتبه بهتری بیاره!
این شخص نکونام هست که از ۱۱ بازیکن ۱۰ غیر خوزستانی رو فیکس کرده که اکثرا بی کیفیت هستن : میری قاسمی نژاد ابشک شروین درخشان ابراهیمی ... همه بازیکن تاریخ مصرف گذشتن
فولاد و در کل ، خوزستان استعداد زیاد داره مشکل فولاد فقط و فقط شخص نکونام و باندشه
فولاد هیچ گونه سبکی نداره آبروی خوزستان با سبک نکونام رفته کادر نکونام اعم از هاشمی نسب رجبی کعبی هیچ گونه دانشی ندارن
دریغ از ۴ پاس پیاپی دریغ از گل تاکتیکی
فقط هوچیگری وقت کشی آبشک و میری و ... خطا پشت ۱۸ همین و بس
نکونام میخواد ادای کیروش رو در بیاره ولی اصول دفاعی رو هم بلد نیست و هر بازی گل میخوریم
بیش از این با آبروی خوزستان بازی نکنید اخراج نکونام مطالبه هوادارای فولاد هست
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
آقای آذری در اینکه مدیر خوبی هستید شکی نیست ولی باورکن تیم فولاد تا زمانیکه در ترکیب تیم چند بازیکن خوزستانی وجود نداشته باشه نتیجه نخواهد گرفت شما نظری به تیم سال گذشته بیاندازید مشخص میشه کدام تیم بهتر بازی میکنه در بازی با پرسپولیس نه هافبک قهاری داشتیم نه فوروارد الخصوص انصاری شروین بزرگ بازیکنی که در فاصله نزدیک دروازه توپ گل نمیکنه؟ ارزشی نداره زمانی که خودت هستی و توپ دروازه باید توپ بزنی بیرون مربی هم در این نقص دخیل است چنین بازیکنی نباید در ترکیب قرار گیرد به قول اون هوادار احمدزاده دیروز کجای بازی بود بازی خوب حتی بازنده باشی مورد پسند هواداره ولی این سبک بازی نه. به امید موفقیت فولاد در بازیهای بعد
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
هر چی حمایت مصلحتی کردیم بخاطر ارامش تیم کافیست.
اخراج نکونام و کادرش خواسته تمام هواداراست...
نامه بزنید خیبر برای ویسی.
در غیر این صورت فرکی
بچه اهواز ساکن قزوین فولاد
|
Italy
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
اشکال نداره بزار نکونام عملکردش تو فولاد نمایان بشه تا درسی باشه برای تاربخچه و ارشیو فولاد خوزستان. درود بر خوزستان و فوتبالش که باید دوباره احیا بشه. من یه مدیر دولتی و عاشق فولاد خوزستان انشاله ی روزی قهرمان اسیا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
اگه استان دل سوز داشت تو الان مدیر فولاد نبودی که به خواهیم نکو باندش رو تحمل کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها