به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

مدیران جدید باشگاه نفت رسما معرفی شدند

مدیران جدید باشگاه نفت رسما معرفی شدند

خوزستان اسپورت- مدیران جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان رسما معرفی شدند تا کار خود را در این باشگاه آغاز نمایند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از خاتمه دوره فعالیت اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر انتخاب اعضای جدید این هیئت مدیره منتشر شد که عصر امروز (یکشنبه) این موضوع به صورت رسمی از سوی وزارت نفت ابلاغ شد.

بدین ترتیب، غلامرضا شاه‌کرمی  معاون امور ورزش و جوانان وزارت نفت، روح‌الله بهمنی رئیس امور ورزش شرکت نفت مسجدسلیمان، محتشم حاجی‎پور مسئول امور حقوقی شرکت نفت مسجدسلیمان، بیژن دانش معاون اسبق باشگاه نفت و محمد نظری رئیس امور ورزش و جوانان مناطق نفت‌خیز جنوب، به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شدند و احکان آ‌ها بصورت رسمی ابلاغ شد.

درهمین راستا، غلامرضا شاه‌کرمی معاون وزیر نفت به عنوان رئیس هیئت مدیره و محمد نظری که در هیئت مدیره قبلی باشگاه نفت نیز حضور داشت به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت خواهند کرد.

محمد نظری در سال‌های ابتدایی آغاز فعالیت باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز مدیریت این باشگاه را بعهده داشت و موفق شده بود تا همراه این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال ایران در سال 93 صعود کند.

هواداران باشگاه نفت پس از تغییرات انجام شده امیدوارند که با حضور معاون وزیر نفت در رأس هیئت مدیره و حضور دوباره نظری به پست مدیرعاملی شاهد کاهش مشکلات جانبی باشگاه نفت مسجدسلیمان و هموارتر شدن مسیر حرکتی این تیم در ادامه لیگ بیستم باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها