به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش کمیته انضباطی به اتفاقات بازی اهواز

واکنش کمیته انضباطی به اتفاقات بازی اهواز

خوزستان اسپورت- دبیرکمیته فدراسیون فوتبال گفت: روز گذشته گزارش بازی‌های بیست و چهارم به دست‌مان نرسیده و باید ببینیم گزارشی که ناظران به ما ارسال کرده‌اند چه مطالبی عنوان شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین عبداللهی در گفت و گو با فارس، در خصوص اتفاقاتی که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در دیدار تیم‌های استقلال، فولاد و نفت تهران، نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: هنوز گزارش این بازی‌ها به دست ما نرسیده است و تا روز گذشته این اتفاق رخ نداده بود. باید گزارش ناظران را ببینیم و بعد در مورد این موضوع تصمیم بگیریم. در خصوص نفت مسجدسلیمان و به خاطر اتفاقاتی که در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس رخ داد، دستور موقت صادر کردیم که آنها بدون حضور تماشاگران‌شان در دیدار خانگی بازی کنند و بعد باید گزارش بازی این تیم در نفت مسجدسلیمان را ببنیم. در خصوص بازی استقلال و فولاد هم همین گونه است.

وی در مورد اینکه چه جرائمی برای تیم‌های متخلف در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: در آئین‌نامه تمام این مسائل عنوان شده است. اگر تیمی متخلف شود ابتدا جریمه نقدی می‌شود و پس از آن از حضور تماشاگرانش محروم می‌شود و همین طور به ترتیب ادامه خواهد داشت. اما دیگر خبری از کسر امتیاز نیست و در آئین‌نامه جدید چنین موضوعی وجود ندارد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
4
بله ميدونستم كع كميته انظباطتي فقط زورشون به تيم هاي شهرستاني ميرسه چطور دور رفت بازي استقلال با فولاد خوزستان كميته انضباطي مگر چشماشون كور بود نميبينن كه چجوري ليذرمندازن روي احمد عبدالله زاده چرا استقلال محروم نكردن بله چون اونها تهراني هستن تاكي مافيا و
هست چرا فوتبال سالم نيست سيدعباس موسوي شهرستان شادگان خواهشن حر ف هامون برسونين به مسئولين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
4
حتما میخوان این تماشاگرا رو مثل نفت از فولاد بگیرن. اونم بخاطر جنجال های رسانه ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
2
خواهشا عدالت را رعایت کنید قبل از دیدن تصویر قلعه نوعی لحظه ای که بر صورتش لیزر می انداخنتن و صدور رای بر علیه مردم خوزستان لطفا فیلم بازی رفت در تهران را زمانی که بروی چشمان احمد عبدالله زاده لیزر می انداختن را هم ببینید و بعد رای صادر کنید تا حق مردمی به وسعت استان خوزستان نادیده گرفته نشود.در ضمن لحظه ای که بر روی صورت قلعه نوعی لیزر انداختن خوزستانیها دو بر یک جلو بودن و لزومی نیست که لیزر بزنند اما این هواداران استقلال بودن که بعلت باخت میخواستند نارضایتی خودشان را به سرمربی برسانند وحتی بر علیه او هم شعار دادن .حال سرمربی استقلال تهران ضعیف است و هوادارانشان علیه او شعار و ناسزا و لیزر بزنند گناه ما مردم خوزستان که هم ظرفیت باخت را داریم و هم اگر ببریم بلدیم چگونه شادی کنیم چیست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها