به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

انصاری: نشنیدم هواداران فولاد فحاشی کنند

انصاری: نشنیدم هواداران فولاد فحاشی کنند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در جریان بازی با توجه به اینکه تمرکزمان روی مسابقه بود نشنیدم کسی به استقلال فحاشی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ساسان انصاری در مورد پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: با توجه به پیروزی خوبی که مقابل استقلال به دست آورده شرایط ما مثل گذشته خوب شد و توانستیم از لحاظ روحی به وضعیت مناسبی برسیم. مدتی بود که در کسب نتیجه عملکرد خوبی نداشتیم و خوشبختانه دیروز دست پر از میدان خارج شدیم.

وی در مورد اینکه ابتدا عقب افتادند و این شائبه به وجود آمد که فولاد خوزستان همچنان روی نوار ناکامی است ولی در نیمه دوم نتیجه را جبران کردند خاطرنشان کرد: روی یک غافلگیری گل خوردیم. از این مسئله خیلی ناراحت شدیم و خودمان هم از این بابت نگران شدیم اما با صحبت‌هایی که کادر فنی انجام داد توانستیم به بازی بازگردیم و در عملکرد بهتری ارائه دهیم.

مهاجم فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا با وجود اختلاف 7 امتیازی آنها تا صدر جدول شانس قهرمانی دارند گفت: هنوز هیچ چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است بدون شکل در هفته‌های پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هیچ چیز دور از دسترس نیست و اگر شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم مثل بازی با استقلال عمل کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم. بازی بعدی ما مقابل نفت تهران است و می‌توانیم با کسب پیروزی در این دیدار به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

انصاری در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی نسبت به فحاشی‌هایی که در جریان بازی اتفاق افتاده انتقادات زیادی مطرح کرده است عنوان کرد: در جریان مسابقه متوجه صحبت‌هایی که در ورزشگاه انجام می‌شد نمی‌شدم و چیز خاصی نشنیدم اما قلعه‌نویی یک مربی بزرگ است و احترام او برای هواداران و هر شخص دیگری واجب است ولی بنده فحاشی نشنیدم. هواداران فولاد همیشه نشان دادند چقدر فهیم هستند. در هر بازی حدود 20 هزار هوادار داریم در حالی که خیلی از تیم‌ها آرزویشان این است که هزار نفر به ورزشگاه بیایند. هواداران ما فرهنگ خود را در آسیا هم نشان دادند و همیشه تیم‌های حریف را مورد تشویق قرار می‌دادند.

وی در رابطه با اینکه امسال در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال 12 امتیاز کسب کردند گفت: این یک مسئله بسیار جالب است. بعد از بازی هر کسی که ما را می‌دید به این مسئله اشاره می‌کرد. تمامی تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی دارد و همین مسئله به آنها کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد دیدار حساس تیمش مقابل الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بازی سختی در پیش داریم. دیدار مقابل عربستان با سایر مسابقات فرق می‌کند. در این مسابقه نگاه ملی وجود دارد و ما نماینده کل ایران هستیم. بدون شک مقابل عربستان با انگیزه و توان بیشتری به میدان می‌رویم.درست است که امکانات آنها از ما بیشتر است ولی با تلاشی که می‌کنیم فوتبالمان را به آنها دیکته خواهیم کرد تا در نهایت برنده مسابقه شویم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
بهتــــــــریـــــنه♥
ساسان فابرگــــاس ^ــــــــ^
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها