به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۹ نظر

حسینی: مشکلات مدیریتی نفت به ما ضربه می‌زند

حسینی: مشکلات مدیریتی نفت به ما ضربه می‌زند

خوزستان ورزشی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: واقعیت این است که ما مشکلات زیادی داریم و درگیری‌های مدیریتی به تیم ما ضربه می‌زند.

به گزارش خوزستان ورزشی و به نقل از فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از بازی سختی که با سپاهان داشتیم سعی کردیم به بازیکنانمان این هشدار را بدهیم که این بازی فرق می‌کند. می دانستیم مس رفسنجان تیم متحدی است که می خواهد به هر طریقی ما را شکست بدهد. آن ها تیم پر مهره‌ای هستند و امکانات و کادر خوبی دارند. آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم و می دانستیم در این بازی ضربات ایستگاهی واقعا تعیین کننده است و به بچه ها هشدار داده بودیم.

وی ادامه داد: آن‌ها دو ایستگاهی زن قهار دارند. متاسفانه یک خطای بی مورد در دقیقه 40 گره این بازی را برای آن‌ها باز کرد. در نیمه دوم سعی کردیم هرچه عنصر هجومی داریم را وارد زمین کنیم تا نتیجه را جبران کنیم. ولی نفراتی که وارد زمین کردند نتوانستند تغییری در روند کار ایجاد کنند. در یک ضد حمله هم گل دوم را خوردیم. این برد را به حریف تبریک می‌گویم. این نتیجه از شایستگی بچه‌های ما چیزی کم نمی‌کند. آن‌ها خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اختلافات مدیریتی باشگاه که گریبانگیر این تیم شده، گفت: واقعیت این است که ما مشکلات زیادی داریم. درگیری‌های مدیریتی به تیم ما ضربه می‌زند. باقرپور را از فولاد گرفتیم اما سه هفته است قراردادش ثبت نشده است. دو سه مصدوم داریم و با کمبود بازیکن روبروییم.

وی افزود: دیشب ساعت 20 به کرمان رسیدیم و حدود 1ساعت و 45 دقیقه منتظر شدیم اتوبوس برسد. مشکلات مدیریتی در مسجدسلیمان و در راس تیم به ما واقعا ضربه می‌زند. خواهشمندیم مدیران تیم به فکر تیم باشند و اختلافات را کنار بگذارند. یک تیم متحد می‌تواند همیشه در مسابقات نتیجه بگیرد. اگر قرار باشد مسئولین ما با هم مشکل داشته باشند واقعا کارمان را سخت می‌کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که روز قبل از بازی یکی از مسئولان باشگاه مصاحبه‌ای را در خصوص موضوع اسکان در شهر رفسنجان انجام داده بود، عنوان کرد: این مساله برای قبل از بازی است که تمام شد. هتل هیلان را به ما دادند که سرویس خوبی داشت.

حسینی در مورد داوری بازی مقابل مس رفسنجان گفت: داوری مشکل خاصی نداشت ولی به نظرم در صحنه‌های 50-50 به ضرر ما بود. توپی بود که مهاجم ما کنترل کرد اما داور هند گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
اقای حسینی من نمیخام از مدیریت دفاع کنم بخصوص اون معاون دروغگوی باشگاه که گفت از تراکتورسازی خسارت میگیریم برای فرعباسی معلوم نشد چکار کردن با زنوزی که خبری نشد از گرفتن حق باشگاه نفت؟ اما غیراز بحث امکانات یه مقدار مشکلات فنی داریم بعضی اشکالات هستن باید رفعشون کنی و بازیکنامون باید همیشه مثل بازی سپاهان باانگیزه بازی کنند.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
اقای حسینی تیم عالی بازی کرد مقصر دروازه بان بود و بس
جناب حسینی فکر دروازه بان باش که این دروازه بان لات کوچه های خلوت شده میتونه حتی اگه لج کنه نفت را زمین بزنه
اقای فرعباسی در تراکتور نیمکت نشینه و برای پرونده مطروحی که داره نمیخواهند ازش استفاده کنند لاقل برش گردونید مسجدسلیمان یا یک دروازه بان دیگه لاقل بگیرید اینطوری پیش بره بلایی که حسینی بر سر استقلال تهران اورد گوهری به سر مسجدسلیمان خواهد اورد
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
سلام سرمربی محترم نفت جناب حسینی ،‌لطفا از این بازی درسهایی داده شده اگه مرور کنی یکی هم وضعیت دروازه و دوم تلاش بیشتر بچه ها انگار این بازی قرار نبود تو زمین حریف بیشتر به هم پاس بدن و موقعیت سازی برا بازیکنی که میتونه دروازه رو باز کنه ،در ضمن خود شما تمام تیم رو مدیریت کن مثل پارسال تارتار ما طرفداران همه شما را ژنرال تیم و فرمانده میدانیم بازم حمایت از شما واجبه و میدونیم که شما توانایی فنی بالایی داری اگه تیم رو بدون دروازه بان هم بفرستی زمین به شما ایمان داریم ، به امید موفقیت دم بچه هایی که زحمت زیادی کشیدن در بازی مس گرم دوستون داریم امیدواریم بازی بعد جبران بشه، شک ندارم شما تلاش کنید شکست حریف دور از دست رس نیست چون ورزشگاه مسجدسلیمان به جهنمی برا مهمان معروف شده اگه نتایج تیم های پرستاره که اومدن مسجد سلیمان را مرور کنید.به امید اینکه همون شیران زاگرس باشید
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
سلام اقای ام ای اس
اقای عزیز حمایت از گوهری نکن خواهشا که اگر دروازه بان دوم نگیره نفت مسجدسلیمان هر چه هم شایسته باشه زمین خواهد خورد و در ضمن مربی موفق کسی میباشد که انتقادپذیر باشد و در ضمن به قول خود اقای حسینی از روی استیج تماشاچیها بهتر میتوان نقاط ضعف تیم را شناسایی کرد چه برسد از تلویزیون .
وقتی نفت سپاهان را زد و چشمها همه روی برد متمرکز بود بنده از اقای گوهری انتقاد کرده بودم که به امید این نباش توپ بیرون رفته و گل بخوری و اگر توجه کرده باشین حتی گل افساید سپاهان هم این اقا فقط به توپ نگاه کرد تا وارد دروازه شد
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
سلام آقای کهیش
اصلا از گوهری دفاع نکردم خیلی بد بود ولی آقای حسینی تیم خوبی ساخته شک نکن ما همه حمایتش میکنیم به امید موفقیت در بازی بعدی ...... من گفتم اگه دروازبان دوم نداری تیم رو بدون دروازبان بفرست چون به تمرکز و قدرت تاکتیکی شما ایمان داریم ، حمایتی از گوهری نشد اصلا گوهری نمیشه اینجوری درون دروازه بهش اطمینان کرد. یک ساعت پیش دورتموند پنج تا گل از اشتوتگارت خورد ، روی خوب فوتبالش نبود. به امید موفقیت تیم در بازی بعدی و متعهد و انسجام و درس گرفتن از اشتباهات و مخصوصا ،رفتن مقصر اصلی بروی نیمکت تماشاگر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
جناب حسینی لطفاً به بچها بگو نه با یه برد تیم قهرمان میشه و نه با به باخت سقوط می‌کنه پس باید یاد بگیرند که بعد از هر برد غرور کاذب نگیرند و بعد از باخت روحیشون رو از دست ندهند لیگ ادامه داره پس به هر بازی حکم فینال رو داره و شما باید همیشه و در همه حال بهترین بازیتون رو بکنید یعنی هر بازی باید از بازی قبل قشنگتر باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
نمیدونم چرا مربیان ایرانی وقتی میبرن همه چی گل و بلبله ولی تا میبازن همه چی درهمه . بابا باختی مردونه قبولش کن و برو ضعفای تیمو حل کن .
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
اقای ناشناس حالا با جادو جمبل امتیاز میگیری سخنران شدی برامون با بدشانسی گل نزدیم و درواره بانمون هم ماشاالله فکر میکنه چشمهای تیزبین داره و میلیمتری چشماش عمل میکنه
این گوهری اگه راننده اتوبوس میشد روزی پنجاه نفر میکشت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
از موسسه وزین خوزستان اسورت تقاضا دارم ...
مدیر پایگاه
با سلام
در کامنت موردنظر شما از تیم مشخص یا فرد مشخصی اسم برده نشده است، چنانچه اسم تیمی برده می‌شد، کامنت حذف می‌شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها