به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸

کرملاچعب: داور پنالتی ما را نگرفت

کرملاچعب: داور پنالتی ما را نگرفت

خوزستان اسپورت- مهاجم جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با نفت تهران اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زد.

رضا کرملاچعب در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: بازی خوبی را ارائه کردیم. در نیمه اول ضربه ایستگاهی میلاد زنیدپور به تیر افقی دروازه نفت تهران برخورد کرد و در نیمه دوم هم فرصت برای گلزنی داشتیم که موفق به این کار نشدیم و در نهایت روی دو اشتباه از داور مسابقه نتیجه را واگذار کردیم.

کرملاچعب ادامه داد: در صحنه منجر به گل نفت تهران خطایی از سوی مدافع تیم ما انجام نشد، چرا که حامد محمودی پش به بازیکن نفت تهران قرار داشت. پس از اعلام این خطا که تبدیل به گل تیم نفت شد، یک خطای پنالتی روی من انجام شد ولی آقای جهانبازی بازی را قطع کرد و به من کارت زرد نشان داد.

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان درباره دیدار حساس این تیم مقابل راه آهن تهران که باید در غیاب تماشاگران انجام بشود، اظهار کرد: متأسفانه در بازی روز جمعه نمی توانیم هواداران را در کنار تیم داشته باشیم اما همه تلاش خودمان را می کنیم تا پیروز میدان شویم و پیروزی را به طرفداران خونگرم مسجدسلیمان هدیه کنیم.

رضا کرملاچعب در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت گفت: از آن تعداد از هواداران نفت مسجدسلیمان که برای تشویق بازیکنان به تهران آمده بودند صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت این هواداران را با ماندن در لیگ برتر بدهیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها