به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

چاگو: فوتبال ایران قابل پیش‌بینی نیست

چاگو: تیم فولاد بحران نداشت

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فوتبال ایران غیر‌قابل پیش‌بینی است چرا که در آن اتفاقات غیر منتظره‌ زیادی می‌افتد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ماتیاس چاگو زننده گل دوم فولاد برابر استقلال در خصوص این دیدار مصاحبه ای انجام داد. مصاحبه ماتیاس چاگو را مرور کنید.

در مورد پیروزی مقابل استقلال صحبت می‌کنی؟
بازی دیروز بسیار سخت و حساس بود و پیروزی در این مسابقه بیشتر از 3 امتیاز ارزش داشت. خوشبختانه در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم با کسب 3 امتیاز به کورس قهرمانی بازگردیم.

فولاد در نیمه اول بازی خوبی انجام نداد اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد.
این مسئله را قبول ندارم. در طول 90 دقیقه بازی بسیار خوبی انجام دادیم. حریف ما تیم ضعیفی نبود. در طول مسابقه میل بیشتری نسبت به انجام کارهای هجومی داشتیم. خوشبختانه تاکتیک هجومی ما در نیمه دوم جواب داد و توانستیم با به ثمر رساندن 2 گل 3 امتیاز را کسب کنیم.

گل دوم فولاد هم روی شوتی که به زدی به ثمر رسید.
بازیکنی هستم که همواره دوست دارم در جریان بازی گلزنی کنم و به فکر زدن گل هستم. متاسفانه شرایط در ایران به شکلی جا افتاده که همه برای سنجیدن کیفیت یک نفر به گل زدن و میزان گل‌هایی که او به ثمر رسانده، نگاه می‌کند. در حالی که دیروز کل تیم فولاد گلزنی کرد و کل تیم فولاد توانست به پیروزی برسد.

قبول داری با این پیروزی از بحران خارج شدید؟
این که در بحران بودیم را قبول ندارم. شرایط بسیار سختی داشتیم و این مسئله به خاطر ضعف تیم نبود بلکه بدشانسی گریبان ما را گرفت. در بازی رفت مقابل الهلال عربستان موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم. در دیدار مقابل پیکان 2 پنالتی برای ما نگرفتند. البته در تبریز و دیدار مقابل گسترش‌فولاد بازی بدی انجام دادیم و فکر می‌کردیم از پیش برنده هستیم. در این مسابقه شکست حق‌مان بود.

با این تفاسیر فکر می‌کنی می‌توانید برنده دیدار مقابل الهلال شوید؟
الهلال یکی از تیم‌های بسیار قدرتمند و پرهوادارترین تیم عربستان است. بازی بسیار سختی در پیش داریم. حریف‌مان تیمی است که پشتوانه بسیار قوی از لحاظ امکانات و درآمدهای مالی دارد. آنها هزینه بسیار زیادی کردند ولی ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

با توجه به وضعیت لیگ برتر فوتبال ایران شانس کدام تیم را برای قهرمانی زیاد می‌دانی؟
نمی‌توانم در این مورد پیش‌بینی کنم. در فوتبال ایران اتفاقاتی می‌افتد که واقعا شرایط را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند و تا لحظه آخر هیچ چیزی قطعی نیست. فقط می‌توانم بگویم ما برای رسیدن به موفقیت تا آخرین لحظه می‌جنگیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
2
ممنونیم از هممممممه ی بچه های فولاد که با غیرت بازی کردن اصلا یه حالی به ما دادن مششششت از بازی سپاهان تا الان افسرده شده بودم ولی فولاد زندم کرد ممنونیم فولاد و عاشقتیم چاگوی با تعصب
ناشناس
|
Singapore
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
0
خداشاهده چاگو باتمام وجود بازي ميكنه واگه خداي ناكرده تيم تو بحران باشه خودشو به اب واتيش ميزنه تا فولاد پيروز بشه ودل هواداراشونو شاد كنه.

(درضمن الان 2 سال كه فولاد بيشترين وعظيمترين وپرشورترين تماشاگرارو در اسيا داره)
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
0
چاگو 9امتیاز صدرصد برای ما گرفته بازی با گرسترش دور رفت ملوان النم استقلال خیلی صحمت میکشه کاش سال دیگه هم بمونه خیلی اروم وحرفه ای هست این مرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها