به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

ایرادات ورزشگاه تختی آبادان برطرف شد

ایرادات ورزشگاه تختی آبادان برطرف شد

خوزستان ورزشی- دبیر هیات فوتبال آبادان از رفع ایرادات ورزشگاه تختی آبادان خبر داد.

به گزارش خوزستان ورزشی، امید صالحیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رفع مشکلات و ایرادات ورزشگاه تختی آبادان از ماه‌ها قبل با اقداماتی که باشگاه نفت آبادان داشت، آغاز شده بود و باتوجه به این‌که اولین بازی نفت در لیگ بیستم نیز در خانه بود، تلاش‌های لازم برای رفع هر چه سریع‌تر ایرادات ورزشگاه صورت گرفت که البته با تعویق بازی نفت مقابل پیکان، فرصت بیشتری برای آماده‌سازی هر چه بیشتر ورزشگاه پیدا کردیم.

وی با بیان این‌که اکنون ورزشگاه تختی آبادان کاملا آماده میزبانی از مسابقات لیگ بیستم و انجام بازی نفت برابر پیکان در تاریخ 27 آبان‌ماه است، گفت: کارهای مربوط به استاندارد سازی ورزشگاه نفت آبادان انجام شد و اصلاحات در برق ورزشگاه و رختکن‌ها نیز صورت گرفت. مهمترین مورد هم بحث تعویض صندلی نیمکت ذخیره تیم‌ها و نیمکت فنی بود که این مهم انجام شد.

دبیر هیات فوتبال آبادان تاکید کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه تختی آبادان رعایت و لحاظ شده است و پلمب ورزشگاه پیش از بازی روز سه‌شنبه نفت مقابل پیکان، انجام می‌شود. ضمن این که نماینده ایفمارک و بهداشت نیز نظارت لازم را خواهند داشت.

امید صالحیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به وضعیت خوزستان از بابت کرونا، دیدار معوقه نفت و پیکان در آبادان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امروز با سازمان لیگ در مورد این موضوع صحبت کردم که احتمال لغو بازی‌های کلان شهرها وجود دارد اما باتوجه به این‌که آبادان، کلانشهر نیست و در حال حاضر نیز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، ممنوعیت خاصی در شهرستان نداریم، بازی نفت و پیکان فردا (27 آبان‌ماه) در آبادان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر انجام این دیدار، گفت: تمام اقدامات لازم برای برگزاری این دیدار در آبادان انجام شده است و ساعت 20 امشب نیز جلسه هماهنگی بازی با حضور ناظران داوری و بازی و سرپرست دو تیم نفت و پیکان برگزار می‌شود.

دبیر هیات فوتبال آبادان عنوان کرد: تیم پیکان و داوران و ناظر بازی نیز عصر امروز (دوشنبه)  وارد آبادان می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به دیدار هفته دوم نفت آبادان مقابل پرسپولیس در تهران، گفت: این احتمال وجود دارد که از هفته آینده به مدت دو هفته در کلان‌شهرها محدودیت‌هایی مبنی بر تعطیلی در نظر گرفته شود و بر این اساس، انجام بازی صنعت نفت و پرسپولیس در تاریخ یکم آذرماه در تهران در هاله ابهام است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
چرا پالایشگاه اقدام به سکوسازی در دوضلع دیگر نمیکند بخصوص وقتی خبرها حاکی از رفتن صنعت نفت زیر نظر پالایشگاه بزرگ آبادان دارد
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
پالایشگاه آبادان ورزشگاه ۵مهر رو بکوبه از نو بسازه!!.....‌مدرنتر از هر ورزشگاهی در ایران!!..... منطقه آزاد اروند کلیه معابر شهری و برون شهری جزیره آبادان رو آسفالت کنه از انگلیسیها هم بهتر!!....حمید فرخ نژاد هم پردیس های بزرگ سینمایی بزنه که سینما تاج (نفت) انگشت کوچیکش هم نشه!!..... سیستم فاضلاب شهری عهد دقیانوس بازسازی اساسی بشه!!.... رودخانه های بهمنشیر و اروند(قربون اسمشون برم)درست و حسابی لایروبی بشن!!.... شهرهای بازی متعدد با اسباب بازیهای مدرن ساخته بشه!!.... جنگلهای وسیع در شمال آبادان(ورودی شهر)احداث بشه!!... صنعت کشتیرانی تفریحی در رودخانه های آبادان راه اندازی بشه!!.... صیادی هر چه بیشتر توسعه پیدا کنه!!.... کارخانه های متعدد صنعتی و خدماتی در شمال آبادان احداث بشه!!.... مبلمان و نظافت شهری به روز تر بشه!!....اوووووووووو!!... و شاید صدها و هزاران کار دیگر که فقط معطل یه واژه است: "اراده" !!!!!! که متاسفانه درحال حاضر وجود ندارد!! خواهشاکسی دیگه نگه "تنها" دلخوشی مردم آبادان فوتباله .بلکه "بزرگترین" دلخوشی مردم آبادان فوتباله. با کارهایی که به گوشه ای از اونها اشاره شد دلخوشی اکثریت قریب به اتفاق مردم آبادان حاصل خواهد شد. یاحق
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
خانه از پای‌بست ویران است، خواجه در بند نقش ایوان است! بیش از 30 سال از پایان جنگ گذشته هنوز ویرانه‌های آن را بازسازی نکرده‌اند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
کاشکی مدیرعامل صنعت بجای (اپلیکیشن) سکوهای استادیوم را درست میکرد چی میشه گفت ب قول پروین اعتصامی: مارا به رخت وچوب شبانی فریفته اند این گرگ سالهاست که با گله آشناست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها