به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

قلعه‌نویی: در اهواز بازی برگزار نکنید

قلعه‌نویی: در اهواز بازی برگزار نکنید

خوزستان اسپورت- شکست استقلال برابر فولاد به حدی به قلعه‌نویی فشار وارد آورده که از صبح امروز هم به مصاحبه کردن علیه هواداران فولاد مشغول شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با رادیو جوان در خصوص  شکست تیمش مقابل فولاد گفت: بازی سه گل داشت و ما سه اشتباه کوچک داشتیم. پس از اینکه به گل رسیدیم می توانستیم در نیمه دوم به گل های بیشتری برسیم که نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم.

وی افزود:شریفات وقتی در شروع مجدد و با سر گل می زند جای تاسف دارد. در صحنه گل دوم هم گفته بودیم که جلوی دروازه را خالی نگذارید. اینها جای تاسف دارد. با این وجود به فولاد تبریک می گویم و آنها مربی خوبی را در اختیار دارند.

قلعه‌نویی با ناراحتی از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه غدیر تاکید کرد:واقعا جای تاسف دارد. ما در تهران به فولاد باختیم و کوچکترین بی احترامی به این تیم نشد. 90 دقیقه لیزر انداختند و هر بار که اعتراض کردیم گفتند جو امنیتی است. حالا چون امنیتی است ما باید فحش ناموس بشنویم؟ اگر جو امنیتی است بازی را برگزار نکنید. من از  آقای دهکردی که دوست خودم است سوال می کنم. آیا در تهران به فولاد فحاشی شد؟ من وقتی رفتم زمین را بازدید کنم شروع به فحاشی ناموسی کردند. این افرادی که آنجا بودند تعداد محدودی نبودند و نمی شود اسم تماشاگرنما را روی آنها گذاشت. از لحظه ای که وارد شدیم گفتند تهرانی فلان و ...

وی تاکید کرد: اگر درباره قلعه نویی و استقلال اتفاقی افتاده بود از ساعت 9 صبح جلسه می گذاشتند.حالا این بحث باید بماند برای آینده اینکه نمی شود چون قلعه نویی شدیم باید هر کاری می خواهند با من انجام دهند.  پارسال به خاطر یک سری مسائل جزیی یک امتیاز از ما کم کردند. دیروز 90 دقیقه فحاشی شنیدیم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه در خصوص مباحثی که این روزها درباره کی روش مطرح می شود گفت: یادم است روزی که تیم ملی  به لبنان باخت من از کی روش حمایت کردم. مثلا تیم ملی انگلیس در جام جهانی 4 گل می خورد ولی برنامه مربی را می بینند و ادامه می دهند. چون در فوتبال ما برنامه وجود ندارد روی نتایج صحبت می شود. ما باید ببینیم کی روش چه برنامه ای داشته است. بعد باید ببینیم هزینه هایی که کی روش کرده چقدر بوده است. مگر برای من و دایی و استقلال و پرسپولیس شفاف سازی نشد؟ اما یک جاهایی نباید شفاف سازی کرد. فدراسیون باید بگوید چقدر برای کی روش، اردوها و برنامه ریزی ها هزینه کرده است. اگر دلیل رفتن کی روش الکی است که هیچ اگر جز این باشد نباید با آبروی مردم بازی شود.

قلعه نویی در خصوص اینکه بهروان گفته است اگر کی روش قراردادش را فسخ کند باید یک میلیون یورو غرامت بگیرد گفت: این هم از قراردادهای ترکمانچای است. باید قرارداد کی روش را به مردم نشان بدهند تا مشخص شود چه جزئیاتی داشته است. با آبروی  مربی مثل کرانچار بازی کردند، الان هم در قطر حضور دارد و مربیگری می کند. 4 سال برای کی روش هزینه کردیم، او از مردم ایران شناخت خوبی هم پیدا کرده است. درباره این  موضوع هم بعدا صحبت می کنم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
11
موقعی که تو خوزستان فوتبال برگزار میشد شما هنو به دنیا نیومده بودی ! دوسال پیش که خوشحال بودی بازی آخرتون اهواز بود… اون بازی که ذوب آهن رو زدیم که شما قهرمان بشید هم که مــرد بودیم! چی شد حالا ؟ با گل آفساید و تُرکی هم دیگه حریف فولاد نمیشید اینجاااا خوزستانههههه جناب بعدشم خوبه بازیکنا سابق خودت معترفن که تو رختکن بهشون فحش میدی
یه ذره از سرمربیگری حالیت میشد اوضاع تون این نبود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
11
دوستان من از تلوزیون بازی رفت فولاد و استقلال را دیدم در دقایق آخر که رفیعی مصدوم شد و اتفاقا مجبور به ترک بازی شد طرفداران استقلال بدترین فحش ها رو دادند از مدیریت خوزستان اسپورت خواهش میکنم رسیدگی و اعلام کند شاید بنده اشتباه میکنم
مدیر پایگاه با سلام
حق با شماست. در دقایق پایانی بازی رفت فحاشی زیادی به سروش رفیعی شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
7
این اقا دیگه تاریخ مصرفش تمام شوده و این حرفارو تو تبریزهم زده بود لیزر رو هم تو اروپا هم میزنن تو صورت بازیکنا ولی مربیاشون اینجوری بعد بازی حرف نمیزنن هوادار استقلالم قبولش ندارن.
دنیا
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
8
خیلی وقته دنبال بهونه بودن که همین روبگن..هرکاری که بکنی مافیا ماشما دوتارو شکست میدیم...برزیییل خوووزستانته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
5
جوسازی نکنه چیکار کنه
کل مصاحبش درباره لیزر بود! خب یکم هم از مسائل فنی صحبت میکردی ما هم یه چیزی یاد بگیریم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
5
چی؟؟؟برد ما اندازه پشیزی ارزش نداشت؟؟؟وااااقعا خودت تو استادیوم بودی یا بدلت اونجا بود؟؟؟ندیدی بازیکنای ما چجوری دفاعای ملی پوشتو اذیت کردن؟؟؟خییلی بی انصافی البته در حد خوزستان نیستی که جوابتو بدیم ولی بدون ما میدونیم گرفتن بازیکنای فولاد منشع اصلیش شما بودی شما میخواستی بختیار با عبدالله کرمیو بیاری تیمت ولی بختیار خدارو شکر مصدوم شد از دستت خلاص شد عبدالله هم ترسیدو رفت ولی بدون نفرین همممممممه خوزستانیا از جمله عبدالله کرمی که به خاطر ادمایی مثه تو از عشقش گذشت پشت سرته تو دنیا هرجا بری نمیتونی از خوزستانی فرار کنی اینو بدون اگه نبردمون برابر بود یه باختی متحملت می کردیم که اونوقت تیمت اندازی پشیزی ارزش نداشت.....
خوزستان اسپورت پشیز رو همه ی سایتا چاپ کردن لطفا شما هم چاپ کنین با تشکر
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
3
اگر مافیا نبود و بازیکنان ما از سرباز و غیره در اختیار تیم بودند فولاد اکنون ۶۰ امتیازی بود و استقلال حداقل ۴-۱ شکست می خورد. خدا را شکر که با همین تیم تضعیف شده سرخابی ها را رفت و برگشت شکست دادیم .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
1
0
قلعه نویی قبلا هم سابقه این مدل حرف زدن رو داشته
فک کنم قبلا سیف الهی بود که گل زده بود اومده بود میگفت از این بچه نباید گل میخوردیم
کلا آدم بی اخلاق و نچسبیه این قلعه نویی
دست تمام کسایی که تو این برد سهیم بودن درد نکنه
انتظار بیشتری از قلعه نویی نمیرفت
یعنی چی اگه شریفات با سر گل بزنه جای تاسف داره مگه مسی با سر گل نزده این از جاگیری و ضربه خوب مهاجمه
شریفات نه فقط رو هوا بلکه رو زمین هم از تمام بازیکنا استقلال سر تر بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها