به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

عسگریان: در همه جای دنیا لیزر می‌اندازند

عسگریان: در همه جای دنیا لیزر می‌اندازند

خوزستان اسپورت- معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: در دیدار مقابل استقلال بازیکنان ما فداکارانه و شجاعانه بازی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، اسماعیل عسگریان در رابطه با پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان مقابل استقلال گفت: روز گذشته بازیکنان ما بسیار شجاعانه بازی کردند و از خود فداکاری زیادی به نمایش گذاشتند اگر این انسجام در تیم ما نبود نمی‌توانستیم به موفقیت برسیم. پس از چند هفته بچه‌های ما توانستند به پیروزی برسند و نوار نتیجه نگرفتن‌های فولاد پاره شد.

وی افزود: این پیروزی از چند جهت برای ما بسیار مهم بود. اول از این بابت که نوار نتیجه نگرفتن‌های ما قطع شد. نکته دوم این پیروزی حفظ فولاد خوزستان در کورس قهرمانی بود و نکته سوم آن روحیه گرفتن اعضای فولاد برای مصاف با الهلال عربستان بود.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با خوشحالی زایدالوصف دراگان اسکوچیچ پس از گل دوم تیمش عنوان کرد: به هر حال اسکوچیچ یک مربی با روحیه و پرهیجان است که با رفتارهای خود به بازیکنان شور و نشاط می‌دهد به همین خاطر پس از گل خوشحالی زیادی انجام داد.

عسگریان در پاسخ به این سوال که امیر قلعه‌نویی نسبت به انداختن لیزر به صورت بازیکنان استقلال و فحاشی‌هایی که صورت گرفت انتقاد کرده و گفته این مسئله هم به فوتبال خوزستان اضافه شده است تصریح کرد: بحث لیزر به فوتبال خوزستان برنمی‌گردد و این اتفاقی است که در خیلی از ورزشگاه‌های دنیا اتفاق می‌افتد. در این موارد نیروی انتظامی باید پیگیری لازم را انجام دهد. معمولا هر تیمی که شکست می‌خورد دلایلی را بیان می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای قهرمانی فولاد خوزستان قائل هستند گفت: ما نگاهمان به بالای جدول است و می‌خواهیم قهرمان شویم.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان تصریح کرد: با توجه به پیروزی که مقابل استقلال به دست آوردیم با روحیه بهتری در این مسابقه حاضر می‌شویم. در دیدار رفت مقابل الهلال هم عملکرد خوبی داشتیم ولی متاسفانه شانس با ما یار نبود و موقعیت‌هایمان از دست رفت. با همه سختی‌ها امیدواریم که در دیدار برگشت نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

عسگریان در رابطه با اینکه آیا بازیکنان سرباز این تیم می‌توانند در دیدار برگشت هم فولاد خوزستان را همراهی کنند اظهار داشت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. درخواست‌هایمان را در این رابطه به مسئولان مربوطه ارائه کردیم و امیدواریم با توجه به حساسیت‌های دیدارهای لیگ قهرمانان و بازی مقابل الهلال عربستان با این مسئله موافقت شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
3
تازه همون 60نفر هوادار استقلال که اصلا به چشم نمیومدن کلی لیزر انداختن تو چشم بازیکنا ما لیزراشونم قرمز بود نمونش موقعی که مسلمان میخواست کرنر رو بزنه
بعدشم بازی رفت اواخر بازی بود رفیعی مصدوم شده بود اونا فکر میکردن وقت کشی هستش و کلی فحاشی کردن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
2
اه لیزرای اونا رو صورت بازیکنای ماهم بود شاید اقای وزیر ندیده بود!!
عبداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
1
من فولادیم.انصافا خیلی به استقلالی هاو منصوریان فوش وناسزا داده شد.یاد بازی پارسال با همین استقلال می افتم که بعد از بازی تماشاگران با وجود شکست فولاد ورزشگاه غدیر را تمیز کردن و توی برنامه نود چقدر از این حرکت تعریف کردن.ما فولادا باید مثل طرفداران بارسلون باشیم نه مثل طرفداران استقلال.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها