به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

مشکل جدید نفت آبادان برای ثبت قرارداد بازیکنان

مشکل جدید نفت آبادان برای ثبت قرارداد بازیکنان

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت‌نفت آبادان تا زمان جلب رضایت محمد شادکام نمی‌تواند بازیکن جدیدی را به لیست تیمی‌اش اضافه کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که باشگاه صنعت‌نفت آبادان هفته گذشته توانست قراردادهای بازیکنان و مربیان جدیدش را ثبت کند، این بار با شکایت محمد شادکام بازیکن سابق صنعت‌نفت، پنجره نقل‌وانتقالات این تیم بسته شده است و تا زمانی که رضایت این بازیکن جلب نشود، تیم نفت آبادان نمی‌تواند بازیکن جدید دیگری را به خدمت بگیرد.

در همین رابطه، علی فیروزی سرپرست تیم نفت آبادان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: باشگاه صنعت‌نفت آبادان پیگیر مساله بدهی چند فصل قبل به بازیکنان است و تاکنون نیز اقدام بسیار خوبی در این راستا انجام داده است لذا هواداران نگرانی بابت بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم نداشته باشند.

وی به باز شدن پنجره نقل‎وانتقالات تیم صنعت‌نفت آبادان در هفته آینده اشاره کرد و افزود: در این زمینه صحبت‌های لازم شده و تا هفته آینده بدهی‌ محمد شادکام بازیکن پیشین تیم پرداخت می‌شود و یک وکیل هم از سوی باشگاه برای این منظور انتخاب شده تا پرونده را پیگیری کند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مدیریت باشگاه در تلاش است تا هر چه زودتر بدهی شادکام را قبل از دیدار با تیم پیکان تهران پرداخت کند تا پنجره نقل‌وانتقالات صنعت‌نفت آبادان باز ‌شود.

فیروزی بیان کرد: هفته گذشته قرارداد بازیکنان، کادر اجرایی و کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت شد و مشکلی برای حضور آنها در مسابقات لیگ برتر وجود ندارد.

وی گفت: شاکله تیم صنعت‌نفت نسبت به فصل گذشته تغییر هشتاد درصدی داشته ولی کادر فنی اقدام به جذب بازیکنان با تجربه و جوانان آینده‌دار کرد که در فصل جاری نمایش قابل قبولی خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند، البته با برگزاری اردوی آماده سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی تا حدودی این هماهنگی ایجاد شده است.

شایان ذکر است، باشگاه صنعت‌نفت آبادان تاکنون 17 بازیکن جدید به خدمت گرفته است و در صورت باز شدن پنجره می‌تواند باز هم نفرات جدیدی را به لیست تیمی‌اش اضافه کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
بازیکن درجه 6میگیرند موقه تسویه حساب پول بازیکن ستاره میدند این شده کارباشگاه که همیشه مشکل مالی ولکن صنعت نفت نیست مدیران عزیز باشگاه بخدا آبادان معدن بازیکن خلاق چرا همش دور نگاه میکنید نزدیک خودتون این همه بازیکن باهزینه خیلی کم به خدمت بگیرید خوزستان هیچ نیازی به استان‌های دیگه نداره بازیکن بومی هم دلش برای تیم می سوزه هم متعصب جوانان سرمایه خوزستان هستن چرا بعد از انقلاب آبادان سوای از جنگ باید نیازمند بازیکن دست چندم خارجی یا بازیکن های جواب شده از تیمهای دیگه باقیمتهای آنچنانی بخدمت بگیریم خواهش میکنم یه کاری بکنید تا آبادان واقعا برزیل باشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
0
0
تیمی که هرسال 80درصد بازیکنانش تغییر میکنند به مدیریت آن باشگاه غیراز پاتوق دلالها چه بایدگفت ،،،،کدام تیم اروپایی سراغ دارید که سالانه 5درصد بازیکنانش تغییر کنند،،،، تراخدا فرق قرارداد یکساله وقرضی رابه من بگویید،،، یعنی هرسال باید بگویید تیم جدید بسته ایم تاهماهنگ شوند شش هفت ماه زمان نیازاست،،،، آقایان بخدا یک تیم تقریبا خوب ،،،نه عالی،،، یعنی بازیکنان متوسط مایل به خوب اگر سه سال بله فقط 3سال کنارهم بازی کنند سال سوم مدعی قهرمانی ست،،،،باورکنید درایران این تز حتما جواب میدهد،،،،خب 3سال 90درصد تیم رانگهدارید،،،،حتی هزینه هم پایین می آید،،،،اما دریغ از مدیریت خوب،،، کی ازپاتوق دلالها خلاص میشویم،،،
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
در تکمیل صحبتای فریدون عزیز باید بگم دقیقا همینه
یکی از دلایلی که پرسپولیس چند سال قهرمان شد هم همین ثبات بود و اگه فصل قبل صنعت مدعی شده بود دلیلش خوب بودن بازیکنا نبود فقط دلیلش هماهنگ بودن بازیکنا بود که دو سال کنار هم بودن که اون هم با تغییر مربی و کم شدن انگیزه بخاطر هوایی شدن بازیکنایی مثل کعبی و ال کثیر و ... افت کردیم و سهمیه از بین رفت.
به نظر میرسه امسال با خرید بازیکنای جوان و آینده دار مسیر درستی رو داریم حرکت میکنیم امیدوارم قراردادها با بازیکنای جوان و با انگیزه و با استعداد زیر ۳ سال نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
تیم نیست محله برو بیا است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها