به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

افشارزاده: سابقه خوزستانی‌ها نباید خراب شود

مدیرعامل استقلال: خوزستانی‌ها به خونگرمی معروفند

مدیرعامل اصفهانی باشگاه استقلال گفت: مردم خوزستان همیشه به خونگرمی معروفند و با این رفتارها سابقه درخشان خود را خدشه‌دار می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهرام افشارزاده در گفت و گو با فارس، درباره شکست روز گذشته استقلال مقابل فولادخوزستان عنوان کرد:‌بازی خوبی بود اما استقلال نتوانست در نیمه دوم دوام بیاورد و در حفظ توپ دچار مشکل شدیم. البته دروازه‌بان‌مان هم روی گل دوم مقصر بود و این اشتباه فردی باعث شد تا شکست بخوریم.

وی افزود: نیمه دوم بچه‌ها آن نمایشی که در تایم اول داشتند را انجام ندادند البته تماشاگران اهوازی هم کم‌لطفی کردند. به هر حال برد و باخت‌ها فراموش می‌شود ولی مهمان‌نوازی‌ها فراموش نمی‌شود. وقتی تیمی میزبان است باید رسم میهمان‌نوازی را به جا بیاورد. البته این تماشاگران افراد غیرآگاهی هستند که دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی در خصوص اینکه آیا بابت ناراحتی از هواداران فولاد نامه‌ای به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق می‌زنند یا خیر، گفت: ما اعتراضی نمی‌کنیم. اصلا باید به چه کسی اعتراض کنیم. صحبت‌هایم هم گلایه نیست و خود اهوازی‌ها بهتر در جریان وضع ورزشگاه هستند و می‌دانم که جلوگیری از این گونه هواداران هم کار راحتی نیست در هر صورت باید آنها رعایت میهمان‌نوازی را می‌کردند. مردم خوزستان همیشه به خونگرمی معروفند و با این رفتارها سابقه درخشان خود را خدشه‌دار می‌کنند.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند با این شکست استقلال از قهرمانی دور شد، خاطرنشان کرد: مشخص است که در 6 بازی آینده کار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قطعا استقلال در 6 مسابقه آینده امیدوارانه کار می‌کند. رقابت در بالای جدول خیلی سخت شده است. مثلا همین دیروز پرسپولیس تا دقایق آخر از بازی عقب بود اما با یک پنالتی از باخت فرار کرد. البته من از بازیکنان خودمان این توقع را دارم که نمایشی که می‌دهند در خور باشگاه باشد و اگر هم می‌بازند با قدرت ببازند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا بابت این شکست بازیکنان جریمه می‌شوند یا نه،‌گفت:‌ خیر فعلا جریمه‌ای در کار نیست و به هر حال برد و باخت همیشه وجود دارد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
girl khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
5
شوووما نگران خدشه دار شدن وجهه ی ما نباش با چهار تا لیزر که چیزی نمیشه،همینکه یه همچین خاطره ی تلخی واسه آبی ها تو اهــواز واسشون مونده خداروشکر میکنم،دیگه هم خودتونو به خوزستان نمی چسبونید عالی شد ;-)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
2
من از هواداران دو آتشه استقلال تهران هستم وهمیشه هر وقت استقلال تهران در اهواز با یکی از تیمهای خوزستان بازی داشته است همراه با چندتا از بچه ها به استادیوم میروم و بر خلاف دوستانم که به سمت هواداران تیمهای خوزستانی میروند من به سمت جایگاه هواداران استقلال میروم و همراه با دیگر اهوازیهای استقلالی که تعدادشان هم کم نیست شدیدن تیم استقلال تهران را تشویق میکنیم طوری که خود مسئولین باشگاه استقلال همیشه اعتراف کرده اند که اهواز خانه دوم آنهاست اما امروز بعد از این باخت اصلان انتظار نداشتم که مسئولین استقلال و بخصوص کادر فنی به علت نداشتن ظرفیت به ما خوزستانیها اهانت کنند حداقل انتظار داشتم که به حرمت ما استقلالیهای اهوازی که حتی بیشتر از استقلالیهای تهران هم تیم را دوست داریم و به شکلی نسبت به مردم هم استانی خودمان خیانت میکنیم احترام میگذاشتن و به این راحتی و با یک باخت در بازی که واقعا در نیمه دوم آن فولادیها فوتبال بازی کردن و حتی لایق بیش از دو گل بودن اینقدر به این مردم اهانت نمیکردن . و الان در این سایت آمده ام که اولا به مردم هم استانی و همشهری خودم بابت خوشحالی دیروزشان تبریک بگم و ثانیا بابت این مصاحبه ها که واقعا غیر انسانی واخلاقی و کاملا از ورزش بدور میباشد از تک تک خوزستانیها که هم فوتبال وهم تشویق را کاملان حرفه ای یاد گرفته اند پوزش بطلبم .
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
دوست عزیز کمی فکر کن و هوادار تیم های خوزستانی باش .در اینجا با پنج خط نمی توانم همه چیز را بنویسم تا مسئله را روشن کنم ولی بصورت خلاصه : سرخابی ها در زمان طاغوت به دلائل سیاسی بوجود آمدند تا با سرگرمی جوانان مانع انقلاب شوند و در این راستا از هیچ ظلمی در حق تیم های شهرستانی کوتاهی نکردند از تبلیغات رسانه ها وتلویزیون گرفته تا حیف و میل بیت المال و افتخاراتی که توسط بازیکنان زبده شهرستانی بدست آوردند . در حیرتم چطور بعد از انقلاب منحل نشدند ؟ در یک کلام هواداری از اینها یعنی هواداری از ظلم و تضیع بیت المال .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
2
انگار با ارپی جی میزدیمشون عجب روی دارن دوست دارن ببازیم بشون وبعد بگن عجب هوادارای خونگرمی نا عمو از این صحبتای تکراری که بعد هر باخت مساوی می کنید تا دق باختتونو کمیته انصباتی باحکمای یه طرفه در بیاره علت باختشون لیزر بود بهونه بهتر ندارید خجالتم خوب چیزیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
2
اتفاقا شما حرمت مهمان نوازی که ازتون میشه نگه نمیدارید. هر دفه چقدر میان استقبالتون بعدش این جور صحبتا رو می کنید. که واقعا نمیدونم مردم برای چی دیگه میرن استقبال همچین تیمی؟!!
تیمای کشورای دیگه میان از استقبال فولاد تشکر می کنند!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها