به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

گوهری: در نفت مسجدسلیمان لباس یک‌شکل نداریم

گوهری: در نفت مسجدسلیمان لباس یک شکل نداریم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قرار بود مسئولان باشگاه تا دوم آبان ماه طلب فصل گذشته مرا بدهد، ولی متأسفانه باز هم بدقولی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد گوهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه شروع لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و مجتبی حسینی هم جو خوبی را در تیم ایجاد کرده و بازیکنان همدل هستند تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان ما همه در یک سطح هستند و تلاش می‌کنیم نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شود.

وی با اشاره به دیدار برابر تراکتور در هفته اول لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما در نیمه نهایی جام حذفی برابر آنها شکست خوردیم که البته می‌توانستیم بازنده نباشیم، ولی تیم ما نسبت به آن زمان خیلی تغییر کرده است. البته شرایط نفت مسجدسلیمان با تراکتور اصلاً قابل قیاس نیست. ما خیلی کمبود داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا در این بازی نتیجه خوبی بگیریم.

گوهری با اشاره به مشکلات نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: لیگ در حال شروع شدن است، ولی بازیکنان و کادر یک لباس متحد و یک شکل ندارند و حتی در بحث لباس گرم و زمستانی هم مشکل داریم. مسئولان چند بار گفتند که مشکلات مالی برطرف شده است، ولی ما که چیزی ندیدم. من وقتی با باشگاه برای عقد قرارداد صحبت کردم قرار شد طلب پارسال را تا دوم آبان ماه بدهند، ولی این اتفاق رخ نداده است. من 17 ماه است که یک ریال نگرفتم و الان هم جلوی بازی‌ام گرفته شده و اگر پول رضایت‌نامه‌ام را به سایپا ندهم نمی‌توانم بازی کنم.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان افزود:‌ هواداران ما باید بدانند که چه مشکلاتی در تیم وجود دارد، من نمی‌دانم آنها چه انتظاراتی دارند، ولی باید شرایط تیم را هم بدانند. ما قطعاً برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم، ولی باشگاه هم باید یک قدم بردارد. این قدر ما معرفت به خرج دادیم و یک بار هم مسئولان باشگاه به فکر باشند تا مشکلات را برطرف کنند. من در نفت مسجدسلیمان ماندم و باشگاه قول داد که طلب پارسال را بدهد. آیا نباید بین من و بازیکنی که جدا شده است و طلب آن بازیکن را هم نداده‌اند یک فرقی باشد؟ امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
اقای گوهری شما که تیم نفت ول کردی رفتی فولاد حالاکه فولاد خطت زد برگشتی نفت میگی معرفت بخرج دادم؟؟؟؟ بجای اینکه ممنون باشی که بهت اجازه برگشت دادن منت میذاری؟؟؟ درضمن شما که 6 ماه قبل نیمفصل اومدی نفت چطور میگی 17 ماهه پول نگرفتم!!! والا خوبه نفت دوماهه اردو زده تهران بهترین هتل بهترین غذا و امکانات تمرینی و همه چی مهیاس باز دارید غر میزنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
به جز فولاد بقیه تیم های خوزستان مدیریت صفری دارن اگه صفر نبود الان عبدالله ویسی با کارنامه درخشانی که داره نباید خارج ازخوزستان باشه نباید خوزستان بازیکن از روستای کیوج اذربایجان شرقی بیاره درخوزستان همچیز تاسف باره همه مسولان بلانسبت بومی هم سکوت کردن کلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
احتمالا کلیه البسه و کیف و کفش تیم را دزدیدن که هیچی ندارن . لباس یکدست ندارید اونوقت چطوریه که دوماهه در تهران دارید میخورید و حال میکنید . هیچ تیمی مثل نفت مسجد سلیمان اینقدر اردوی طولانی اونهم در شهری مثل تهران برپا نمیکنه نکنه همه دارن به تیم سرویس فی سبیل الله میدن . اگه مدیریت تیم درست بود بجای اردوی پرهزینه طولانی در تهران زودتر برمیگشتن اینجا و تمرین را ادامه میدادن و در بودجه صرفه جویی میکردن . والله بخور بخوره . اینجا که مدتهاس هوا خوبه پس چرا اونجا موندم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
هیچ تیمی ۲۲ تا پیراهن گلری یه شکل نداره اگر منظورت پیراهن خوده تیمه مگر پیراهن پارسال ندارید قشنگ بود اندازه هم بود الکی بهانه مگیر
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
بله مشکلات هست هنوز اونطور که مسئولان وعده دادن به این تیم رسیدگی نشده امیدوارم قبل استارت لیگ همه چیز خوب و عالی بشه و اینهمه حرص و جوش به هواداران تیم در سراسر ایران و خارج از ایران ندهند.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
قدر زر زرگر بداند قدر نفت گوهری خخخخ تو فعلا هی گل بخور
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها