به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه نویی هم پرسپولیسی شد

قلعه نویی هم پرسپولیسی شد

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال تهران پس از باخت جمعه شب برابر فولاد خوزستان رویه پرسپولیسی ها را در پیش گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پایان بازی فولاد و استقلال با چشم پوشی از نمایش خوب تیم فولاد در نیمه دوم به حواشی این مسابقه پرداخت و مدعی شد که تیم سرخ پوش اهواز به وسیله فحاشی و نور لیزر انداختن هوادارانش توانسه پیروز میدان شود.

صحبت های قلعه نویی باعث ناراحتی هواداران فولاد شد و آن ها شب گذشته در شبکه های اجتماعی نسبت به این صحبت ها واکنش نشان دادند. صحبت هایی که فوتبالدوستان خوزستان را یاد بهانه تراشی های دیگر تیم بزرگ تهران پس از باختن به تیم فولاد انداخت.

بازیکنان و مربیان سابق و فعلی پرسپولیس پس از هر باخت برابر فولاد خوزستان بهانه های جدیدی برای شکست داشتند و هیچ گاه نپذیرفتند که نتیجه را در مستطیل سبز به فولاد باخته اند.

سرمربی استقلال تهران شب گذشته در نقش پرسپولیسی ها ظاهر شد و تنها دلیل باخت استقلال را شعارهای و لیزر انداختن های هواداران فولاد دانست.

قلعه نویی می تواند امروز با آرامش بنشیند و فیلم بازی دور رفت استقلال و فولاد در استادیوم آزادی را ببیند که چگونه هواداران استقلال روی صورت بازیکنان فولاد نور لیزر می انداختند؛ خصوصاً در صحنه ای که منجر به گل برتری فولاد شد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی الاهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
3
با سلام و تبریک برد شیرین دیروز
من کامنتی برای یکی از فیلمهای سایت معروف تهرونی در همین رابطه نوشتم ولی متاسفنه آن را تایید نمیکند و ان را به نمایش نمیگذارد بنده با پیش بینی این موضوع از نوشته ی خود عکس تهیه کردم چگونه میتوانم آن را به شما برسانم
مدیر پایگاه با سلام
ایمیل خوزستان اسپورت جهت ارسال فیلم و عکس:
khuzestansport@yahoo.com
khuzestansport@gmail.com
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها