به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰

علوانی: مسئولین رغبتی برای حمایت از بانوان ندارند

سرمربی تیم فوتسال بانوان رامهرمز گفت: تیم فوتسال هیئت بانوان رامهرمز همچنان بدون حمایت مالی و اسپانسر خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول استان آماده می‌کند.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، نرگس علوانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تیم فوتسال هیئت بانوان رامهرمز بدون حمایت مالی و اسپانسر خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول استان که آذرماه سال جاری در ایذه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی افزود: با توجه به داشتن عنوان قهرمانی تیم فوتسال بانوان نوجوانان و جوانان رامهرمز در مسابقات استانی و حضور دو بازیکن ملی‌پوش، وجود امکانات مناسب برای این تیم ضروری است و انتظار می‌رود مسئولان ورزش شهرستان برای احیای این تیم تلاش کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رامهرمز ادامه داد: با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم و اکثر هزینه‌های تیم شخصی‌ است و خود بازیکنان پرداخت می‌کنند.

علوانی با بیان اینکه بازیکنان تیم انتظار دارند حداقل هزینه رفت و آمدشان تامین شود، اضافه کرد: با وجود کمبود امکانات و بی‌توجهی.، بازیکنان زیادی به استان و کشور معرفی کرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت دو بازیکن ملی‌پوش به‌ نام‌های نیلوفر کازرونی‌زاده و پریوش خلیلی در رده‌های سنی پایه داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رامهرمز خاطر نشان کرد: در رامهرمز استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که باید مورد حمایت قرار گیرند، اما مسئولان برای حمایت مالی از تیم ما رغبتی نشان نمی‌دهند.

علوانی در پایان عنوان کرد: توکل و یکدلی تمام دختران فوتبالی شهر رامهرمز باعث شد با توجه به همه محدودیت‌ها و فرهنگ عمومی شهرمان که مهیای برخورداری از تیم فوتسال بانوان را نداشت، توانستیم با رفتار مناسب خودمان این ورزش را مرسوم کنیم.



پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها