به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

مشکلات نماینده خوزستان برای شرکت در لیگ سه

مشکلات نماینده خوزستان برای شرکت در لیگ سه

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز با اشاره به مشخص نبودن تکلیف این تیم برای حضور در لیگ دسته سه کشور، گفت: فقط به ما می‌گویند در لیگ شرکت کنید ولی این‌که چطور و با چه پشتوانه‌ای شرکت کنیم را نمی‌دانیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تمام مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان به خاطر حمایت لازمی که از ما صورت نگرفت، به نوعی در رامهرمز میهمان بودیم و اکنون هم در حالی که تنها نماینده استان در مرحله نخست لیگ دسته سه کشور هستیم و مسابقات نیز در بازه زمانی 15 تا 25 آبان‌ماه آغاز خواهد شد، هنوز تکلیف‌مان را برای چگونگی حضور در این مسابقات نمی‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته نیز تنها حامی ما شهرداری رامهرمز بود و از سوی اداره ورزش شهرستان و نماینده وقت رامهرمز هیچ حمایتی نشدیم اما در نهایت توانستیم به عنوان قهرمانی لیگ استان برسیم و سهمیه حضور در لیگ سه کشور را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز گفت: حضور در لیگ سه مطمئنا هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت اما هنوز نمی‌دانیم کسی از ما حمایت خواهد کرد یا خیر. حتی این‌که اصلا می‌خواهند که ما تیم‌داری کنیم یا نه را هم نمی‌دانیم. فقط به ما می‌گویند در لیگ سه شرکت کنید ولی این‌که چطور و با چه پشتوانه‌ای شرکت کنیم را نمی‌دانیم.

وی عنوان کرد: واقعا خودمان هم تکلیف‌مان را نمی‌دانیم. روز گذشته نیز در جلسه‌ای که با حضور نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش استان برگزار شد، سرپرست تیم و مدیر داخلی باشگاه حضور داشتند که درخواست‌های‌مان را ارائه دادیم که البته همه در حد مکاتبات است و نمی‌دانم چیزی در این مکاتبات هست یا خیر.

زنگنه با اشاره به وجود استعدادهای خوبِ فوتبالی در رامهرمز، ادامه داد: سال گذشته چهار تیم از رامهرمز در لیگ فوتبال استان حضور داشت که می‌توان از بین بازیکنان این تیم‌ها، تیم خوبی برای حضور در لیگ سه کشور آماده کرد و حتی می‌توانیم به راحتی قهرمان مسابقات شویم اما مهم این است که حمایت شویم ولی واقعا نمی‌دانم از ما حمایت خواهند کرد یا نه. به هر حال باتوجه به این‌که افراد خوشبینی هستیم، به حمایت شدن از سوی مسئولان نیز خوشبین هستیم.

وی بیان کرد: پس از قهرمانی فرهنگ، شور و شوقی در رامهرمز ایجاد شد و اصلا فکر نمی‌کردم قهرمانی تیم‌مان تا این حد روی جوانان، پیشکسوتان و مسئولان شهر تاثیر بگذارد. خدا کند از ما حمایت کنند تا این مسیر را ادامه دهیم. باور کنید خواسته زیادی هم نداریم و تنها می‌خواهیم از بابت هزینه ایاب و ذهاب و ورودی مسابقات خیال‌مان راحت شود. این‌ها موارد ابتدایی هستند که شامل حال تیم‌های محلاتی هم می‌شود و زشت است که در رامهرمز که بازیکنان مستعد زیادی در لیگ‌های مختلف کشوری دارد، با چنین مشکلاتی مواجه باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
حیفه شرکت نکنید..اگه شرکت نکردند حداقل شرایط طوری باشه
که تیم دوم از اندیمشک شرکت کنه تا سهمیه استان نسوزه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
بابا حیف حمایت کنین اینهمه پول خوزستان خرج تهران وجاهای دیگه میشه یک درصدشو خرج خودش کنین استقلال ملاثانی هم حمایت کنین خوزستان فقط با فوتبالش زنده میمونه
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
چرا با زیر شلواری
علی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
پس برای چی قهرمان لیگ استان شدن؟ سایر استان ها همین وضعیت چند تیم در هر لیگ رو هم ندارن و از همین موقعیت استفاده می کنن تا سهمیه خوزستان رو بخرن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها