به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

توضیح رئیس هیات مدیره فولاد درباره قرارداد نکونام

توضیح مهندس محمدی درباره ادامه همکاری با نکونام

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم مسئولان استقلال با یک مربی دیگر به جز نکونام مذاکره کنند چون با ما قرارداد دارد و تمرکزش روی تیم ما برای فصل بعد خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو جوان درباره شایعاتی که پیرامون حضور نکونام در استقلال مطرح شده است، اظهار داشت: آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد و در حال برنامه ریزی برای تیم است. اردوی تیم در تهران برگزار شده و قرار است راهی کردان شود.

وی در خصوص اینکه آیا مذاکره با نکونام توسط استقلالی ها ذهنیت او را بر هم نمی ریزد، گفت: او یک مربی حرفه ای و کاربلد است و می تواند این مسائل را مدیریت کند. آرزو دارم که مشکلات استقلال هم حل شود تا هرچه سریعتر این تیم شرایط خوبی پیدا کند.

رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان با اشاره به فعالیت های آکادمی فولاد گفت: خوزستان مهد فوتبال ایران است و برنامه ما هم این است از آکادمی استفاده کنیم. چند بازیکن ما در سطح لیگ برتر هستند و از آنها حمایت می کنیم تا تیم خوبی را رونه مسابقات کنیم.

وی در خصوص اینکه نکونام با این باشگاه قرارداد دارد، گفت: مطمئنا تمام تمرکز نکونام روی فولاد است. امیدوارم مسئولان استقلال با یک مربی دیگر وارد مذاکره کنند چون این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. باز هم امیدوارم مشکلات استقلال حل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
تشکر از اقای محمدی که بهترین امکانات تاریخ فولاد رو در اختیار کادرفنی و بازیکنان تیممون قرار دادن با آرزوی قهرمانی فولاد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سپاس فراوان از آقای علی محمدی ،پاسخ محکم و شفاف به هیات مدیره آماتور استقلال دادند.ایشان از معدود مدیران کاربلد ،دلسوز و متعصب به خوزستان هستند.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
استقلال برای پیشرفت می خواهد رقبا از صحنه خارج کند در صورتی که رقبای اصلی تیم های آسیایی هستند
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
ما وقت گذاشتیم پای آقای نکونام بیش یک سال تیمو تحویلش دادیم و یک تیم بر اساس سبک و سلیقه خودش بسته خارج از اینکه این پیشنهاد صوری هست و هیچ گونه نگرانی نداره اما هزینه کردیم زمان گذاشتیم و دنبال موفقیت تیم هستیم.
موفیقت و پیروزی باید برای کادر فنی و هواداران روشن بشه.
فولاد تیم قهرمان بوده قریب به بیست سال پیش!
کادر فنی و مدیریت باید بدونه موفقیت این نیست که تیم رو قهرمان لیگ بکنید ترک تیم کنید و تیم باز منحل بشه.
قهرمانی فولاد در لیگ و ترک تیم جز جمع کردن رزومه برای جواد نکونام جوان و آقای آذری که بقول خودش چهل ساله تولیگ هست هیچ سودی برای فولاد نخواهد داشت.فقط آقای آذری به آرزوش می رسه چون ماا پیش از به این قهرمانی رسیدیم.فولاد جای احیا و گنده کردن بازیکن و کادر فنی و.... هس اما ما هم باید یک سود بکنیم.
موفقیت یعنی یک عمل نویین در باشگاه فولاد نظیر دبل قهرمانی لیگ یا صود به مراحل بالای جام باشگاه های آسیا چون ما تا ۱/۱۶ رفتیم!!!
از همین الان داریم اتمام حجت می کنیم چناچنه با نیت قهرمانی فولاد اومدید و بعد از قهرمانی بخاید تیم رو رها کنید و باز مثل سال ۸۴تیم بازیکنا رو بفروشه و سقوط بکنه یا سال ۹۲مثل فرکی ترک تیم کنید و مشکل سربازی همین الان با کمال احترام و تشکر وسایلتون رو جمع کنید و اهواز رو ترک کنید .

من هوادار نیومدم بعد بیست سال هواداری و حرص خوردن مایه مضحکه یک عده بشم که بگن فولاد هر ده سال یکبار می تواند قهرمان بشه!
هواداران عزیز همینطور که الان تو گروه ها دارن با این ایده همراهی می کنن الانم نمی زاریم با این تفکر بیان تو تیم و بعد قهرمانی تیم بپاشه!!
از الان تکلیف رو بدونید کادرفنی و.....
هدف ما تداوم موفقیته.
نمی تونید یاعلی
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
درود بر جناب محمدی عزیز شما یاد شاغلام دهکردی رو برای ما زنده کردی خدا ایشون و شما رو حفظ کنه انشالله
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
سایت ورزش سه خیلی برا فولاد حاشیه درست میکنه هرروز یه شایعه دروغ پخش میکنه تیمو بهم میریزه این خبر دروغ رفتن نکونام به استقلال پخش کردن تا فولاد ببرن تو حاشیه...
عیسی اسدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
بابا بزگان فوتبال و ورزش خوزستان یکی بشید پوز تهرانیها ورسانه شون بزنید وقتی بزرگی از حق ما دفاع کنه بازخورد بیشتری داره...غیرت خوزستان داریوش بختیاری کوروش لرستانی اهک پور دارابپور و.... یادشون بخیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها