به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

فولاد دربی را باخت؛ نفت صدرنشین شد

یازده گل حاصل پنج بازی برگزار شده در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران بود.
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه های ایران در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران که با شرکت 11 تیم جریان دارد، عصر امروز با انجام پنج مسابقه از ایستگاه چهارم عبور کرد و به اواسط نیم فصل نخست رسید. در پنج بازی برگزار شده امروز، جمعاً 11 از خط دروازه ها گذشت و بهترین نتیجه را تیم نفت اهواز با پیروزی مقابل مس کرمان صدرنشین جدول مسابقات از آن خود کرد.

این بازی با جنجال و درگیری همراه بود. در دقیقه 15 و پس از اعلام ضربه پنالتی به سود امیدهای نفت اهواز، مربیان تیم مس کرمان اقدام به بیرون کشیدن تیم خود از میدان کردند و بازی برای چند دقیقه متوقف شد. پس از بازگشت بازیکنان مس به میدان، عرفان کاظمی توپ را از روی نقطه پنالتی به گل پیروزی بخش نفت تبدیل کرد. نفت اهواز با وجودی که از دقیقه 44 به دنبال اخراج احسان نظری 10 نفره شده بود، با تعویض های مناسب کادر فنی توانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. نفت اهواز با این پیروزی صدرنشین لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران شد.

تیم های اهوازی فولاد و کارون اهواز، برگزار کننده دیگر بازی امروز بودند. این مسابقه که در زمین اختصاصی فولاد به انجام رسید، با تک گل محمد دغلاوی به سود کارون به پایان رسید تا این تیم تازه وارد به لیگ برتر امیدهای ایران مقابل تیم سوم فصل گذشته پیروز شود و اولین پیروزی را دشت کند.

صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان، از اصفهان با امتیاز خارج شد. شاگردان فرزاد جعفری در برابر امیدهای ذوب آهن به تساوی یک بر یک دست یافتند تا به ادامه مسابقات امیدوار شوند. جدول کامل رده بندی این بازی ها را می توانید در بخش جداول لیگ های سایت ورزش خوزستان مشاهده کنید.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور بدین ترتیب است.
فولاد خوزستان 0 – کارون اهواز 1
نفت اهواز 1 – مس کرمان 0
ذوب آهن اصفهان 1 – صنعت نفت آبادان 1
ملوان انزلی 2 – تراکتورسازی تبریز 2
مس رفسنجان 1 – فجرسپاسی شیراز 1

تیم امیدهای نفت اهواز در بازی امروز با این ترکیب و با مربی گری شهرام غلامی و محمد خمیسی موفق به شکست دادن مس کرمان و صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال امیدهای ایران شد.

فولاد دربی را باخت؛ نفت صدرنشین شد

ایستاده از راست: حسین مراونه (کاپیتان) بهنام بنیادزاده، امین محمدزاده، سعید شریفی، علی حیدری و سجاد محمودی.

نشسته از زاست: عرفان کاظمی، محمد عباسی، محمد زاحی، محمد جابرزاده و احسان نظری.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها