به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکایت تکراری سالیانه در باشگاه صنعت نفت آبادان

داستان تکراری در باشگاه صنعت نفت آبادان

خوزستان اسپورت- در حال حاضر باشگاه صنعت نفت آبادان، تنها باشگاه لیگ برتری خوزستان است که مدیرعامل ندارد و تکلیف سرمربی‌اش نیز مشخص نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، باشگاه صنعت نفت آبادان هر ساله با مشکلات بسیاری از نظر مالی و ساختاری دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل پایان یافتن زمان کاری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در پایان هر فصل و تا انتخاب شدن نفرات جدید در این سمت‌ها برای لیگ بعدی، این باشگاه برای انتخاب سرمربی، جذب بازیکن و حفظ شاکله تیم زمان بسیاری را از دست می‌دهد.

صنعت نفت آبادان پس از پایان لیگ نوزدهم نیز با چنین مشکل تکراری مواجه شد و با خداحافظی مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه به دلیل اتمام زمان خدمت خود در این باشگاه و مشخص نبودن چگونگی تیم‌داری نفتی‌ها در لیگ بیستم، بازیکنان خوب و شاخصی از این تیم جدا شدند.

هرچند با جلسه‌ای که دوشنبه این هفته با حضور نمایندگان مردم آبادان و وزیر نفت برگزار شد، خبرهای خوشی از آینده تیم و باشگاه داشت اما این‌که هنوز تکلیف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مشخص نشده است، جای نگرانی دارد زیرا تا این نفرات انتخاب نشوند، طبیعتا نیز خبری از انتخاب سرمربی نیست و از سویی نفت مجددا دیرتر از سایر تیم‌ها وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد و در شرایط فعلی که حضور خارجی‌ها به فوتبال ایران نیز منع شده، هر چه پروسه تعیین تکلیف مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه دیرتر انجام شود، ضمن فرصت‌سوزی برای بستن تیم قوی، این باشگاه در نهایت باید به انتخاب بازیکنان درجه چندم فوتبال ایران بسنده کند. اقدامی که باعث فاصله گرفتن صنعت نفتِ پرطرفدار از وضعیت خوب فصل گذشته‌اش خواهد شد.

در حال حاضر باشگاه صنعت نفت آبادان، تنها باشگاه لیگ برتری خوزستان است که مدیرعامل ندارد و تکلیف سرمربی‌اش نیز مشخص نیست و این نشان از کار سخت نفت در لیگ آینده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
دوستان دارن مارو فریب میدن از بس ساده و صبوریم .سوال اینجاست پس چطوره که نفت مسجدسلیمان علی رغم استعفای هیئت مدیره و مدیرعامل خیلی زود سرمربی تیمشون انتخاب کردن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
توروخدا توروخدا این بساط رو جمع کنین تیمو منحل کنین بخدا زشته فوتبال به اصطلاح ابادان بخواد به اراک ورفسنجان وسیرجان ببازه جمع کنید این مسخره بازی رو
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
هر سال این کارشونه نه مدیر عامل نه سرمربی همه تیمها دارن بازیکن میگیرن بعد اقای عیسی زاده انتخاب میکنند و میگه من دیر امدم اخه چرا صنعت هر سال مدیریت خوبی ندارد چرا ،چرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
نکته جالب صنعت نفت اینه هر تیمی جلوش بازی میکنه سه چهارتا از بازیکنان قدیم صنعت داره. این یعنی صنعت شده محله بروبیا که نشانه ضعف مدیریته. امسال هم دقیقه نود یک مدیرعامل ناجی و قهرمان میاد یک تیم بدون آمادگی را میفرسته مسابقات. حرص و جوش و دق مرگ شدنش هم مال ما.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها