به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

شریفی‌نسب: حیف است تیم نفت از هم بپاشد

شریفی‌نسب: حیف است تیم نفت از هم بپاشد

خوزستان اسپورت- مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت گفت که اگر وزیر نفت شرایط آبادان و این تیم را از نزدیک ببیند، ممکن است نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امید شریفی‌نسب در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط زردپوشان آبادانی اظهار داشت: واقعا حیف است که هیچ‌کس به فکر این تیم نیست، صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است که با وجود مشکلات زیادی که در این شهر وجود دارد، دلخوش به این هستند که هوادار صنعت نفت هستند.

وی ادامه داد: هواداران در کوچه و خیابان وقتی ما را می‌بینند، پیگیر وضعیت صنعت نفت هستند. این تیم تنها در آبادان هوادار ندارد بلکه از شیراز، تهران و ... حتی خارج از کشور منتظر هستند تا هرچه زودتر صنعت نفت از از این بلاتکلیفی خلاص شود. این تیم تنها متعلق به آبادان نیست. ما وقتی مردم را می‌بینیم، نمی‌دانیم به آنها چه بگوییم. مردم این شهر در دفاع مقدس از مرزهای ایران دفاع کردند و الان ما باید به فکر آنها باشیم و باعث خوشحالی‌شان شویم.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیم ما در فصل گذشته بهترین نتایج تاریخ خود را در لیگ برتر کسب کرد. صنعت نفت در فصل گذشته 12 میلیارد هزینه کرد و با تیمی مثل سپاهان که 100 میلیارد تومان هزینه کرده بود، اختلاف کمی داشت و اگر برخی اتفاقات و حواشی برای تیم ما پیش نمی‌آمد، می‌توانستیم سهمیه آسیا را هم کسب کنیم. حیف است که بهترین تیم تاریخ صنعت نفت به این راحتی از هم بپاشد. یک ماه دیگر فصل آینده می‌خواهد شروع شود و هنوز تکلیف این تیم مشخص نیست. بازیکنان چون این تیم را دوست دارند منتظرند ببیند وضعیت باشگاه چگونه خواهد بود. آنها هم حق دارند نگران شرایط خودشان باشند.

شریفی‌نسب با بیان اینکه صنعت نفت فصل گذشته حتی برای تامین آب معدنی هم بدهکار بود، خاطرنشان کرد: وقتی برای فعالیت به صنعت نفت آمدم، مدیرعامل باشگاه آقای عیسی‌زاده به من گفت که هیچ پولی نداریم و من فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای که به صنعت نفت و مردم آبادان داشتم، می‌خواستم به این تیم کمک کنم. من و بهنام سراج و سایر اعضای کادر فنی به خاطر خودمان صحبت نمی‌کنیم و واقعا به دنبال حل مشکلات صنعت نفت هستیم. مردم آبادان تنها دلخوشی‌شان این تیم است و ما نباید مشکلات آنها را زیاد کنیم.

وی در خصوص استعفای مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تصریح کرد: تا به امروز کسی در این باره صحبتی نکرده و هیچ چیزی مشخص نیست. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره وقتی دیدند که کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و کسی از این باشگاه حمایت نمی‌کند، تصمیم به استعفا گرفتند. عیسی‌زاده واقعا تا امروز با دست خالی این تیم را حفظ کرد. من به عنوان یک طرفدار صنعت نفت امیدوارم که شرایط این تیم خوب شود و مردم آبادان شاد شوند.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور آقای قالیباف و نماینده‌های خوزستان در این استان را به فال نیک می‌گیرم. نماینده‌های خوزستان در مجلس پیگیر وضعیت صنعت نفت هستند و من امیدوارم که با پیگیری‌های این عزیزان بتوانیم صنعت نفت را به روزهای خوبش برگردانیم. همانطور که رئیس مجلس با حضور در خوزستان و آبادان متوجه شدند که این استان و شهر چه شرایط و کمبودهایی دارد. از آقای زنگنه وزیر نفت هم خواهش می‌کنم که به آبادان بیاید و از نزدیک شرایط صنعت نفت را ببیند. ممکن است در آن صورت تصمیم دیگری بگیرد و نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشد. وزارت نفت اگر تصمیم بر عدم حمایت از تیم‌های نفتی دارد، حداقل یک راهکاری برای ادامه فعالیت این تیم‌ها ارائه کند، نه اینکه به یک‌باره دست از حمایت بردارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
Ammar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
حد اقل 10 هزار نفر بدون اينكه تو مناطق نفتخيز كار و زندگي كنن دارن تو تهران و شهرهاي ديگه با رانت به عنوان كارمند شركت نفت جنوب حقوق ماهيانه ميانگين 15 مليون تومان دريافت ميكنن. تو پايتخت زندگي ميكنه ولي تو فيش حقوقي ايشان معادل حقوق يك كارمند اداره كار فقط بدي اب و هوا و منطقه محروم و ايتم هاي ديگه رو دريافت ميكنن. اسناد هم موجود هست حداقل 1000 نفر فاميل هم زنگنه هستن. واقعأ اگه شركت نفت حامي تيمهاي تبريزي يا اصفهاني ها بود جرأت داشتن حمايت خودشون رو قطع كنن؟؟؟ هم استانيهاي عزيز هر چي سرمون مياد تقصير خودمون هست. تا وقتي كه تو خوزستان پست و مقام و كار و حتي لايك فيس بوك را هم از روي قوميت گرايي ميزنيم و هيچ اتحادي بين ما نيست اوضاع همينه. اونا از بالا فتنه ميندازن ما هم با كله وارد بازي هاشون ميشيم. هر جا اتحاد و يك دستي بود پيروزي هم همونجا بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
خوزستان ایرانی کوچک وابادان مهد و برزیل فوتبال ایران است فقط نفت وپولش را نبینید خوزستان سرمایه ایران است اما خودش در فقر وفلاکت دست وپا میزند اهای مسئولین بداد خوزسنتان برسید دکتر مقتدایی را برگردانید استانداری فهیم و بومی ومردمدار ..... نمایندگان این استاندار فهیم و دلسوز را برگردانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
اصلا معلوم نیست مشکل آقای زنگنه چیه؟ این دوستان که هستند که همفکر خودتانند شما خودتان بهتر وبیشتر از هوادران و مردم عادی واقف اید که اختیار مطلق دست شماست حداقلها را از مردمی که دستشان بجایی نمیرسد به چه خاطر میگیرید یعنی این بودجه وپول حداقلی که در مقایسه با میلیارد دلارها که بنا به هزاردلیل برباد میره عدد نیست؟ ندادن پول به این تیمهای نفتی حتی اسمش صرفجویی نیست چون هزاران برابر بودجه این تیمهای نفتی برباد رفته ومیرود تعجب آوره یک مجموعه مدیر همسو چه مشکلی میتوانند داشته باشند وزارت نفت عین یک امپراطوری شده هیچ شباهتی به یک وزارت خانه ندارد و دوستانم که مطیع دستورات شما هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
برخلاف تمام کشورها که شهرهای مرزی خود را اونقدر حمایت میکنن که امنیت مرزهاشون حفظ بشه ولی در کشورما برعکسه و شهرهای مرزی را در فقر و بی عدالتی قرار میدن اونوقت انتظار دارن مردم ناامید نشن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها