به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 22
کد خبر: ۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شاهرخی: والیبال خوزستان نیازمند حمایت است

شاهرخی: والیبال خوزستان نیازمند حمایت است

خوزستان اسپورت- رییس هیات والیبال خوزستان گفت: رشته والیبال در استان به خوبی حمایت نمی‌شود، در حالی که می‌توانستیم چندین بازیکن مثل موسوی و شریفات داشته باشیم که برای کشور افتخارآفرینی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید شاهرخی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: ما در رده سنی نوجوانان، بازیکنی در حد تیم ملی داریم و اگر روی او سرمایه گذاری شود شاید بهتر از موسوی (بازیکن خوزستانی تیم ملی) شود اما متاسفانه به امثال این استعدادها توجهی نمی‌شود. این بازیکنان وقتی به سن بالاتر می‌روند جذب تیم‌های دیگر می‌شوند و ما به راحتی استعدادهای خود را از دست می‌دهیم.

وی ادامه داد: وقتی انگیزه لازم نزد والیبالیست های نوجوان و جوان استان وجود نداشته باشد، این رشته را کنار می‌گذارند یا به استان‌های دیگر کوچ می‌کنند. بازیکنی همچون اوسیوند که اهل مسجدسلیمان است جزو استعدادهای این رشته به شمار می رود که سال گذشته جذب تیم شهرداری ورامین شد.

رییس هیات والیبال خوزستان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر به هر دری زدیم اما کسی صدایمان را نشنید گفت: در استان شرکت‌ها و ارگان‌های بسیاری وجود دارد اما هیچ یک حاضر به سرمایه گذاری در این رشته نیستند. ما حتی با چند شرکت صحبت کردیم اما  به بهانه کرونا گفتند هیچ کاری انجام نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر و دسته یک کشور تنها با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود، گفت: ما هیچ تیمی در لیگ یک و برتر نداریم، قرار بود آقای داورزنی اسفندماه سال گذشته به اهواز سفر و مشکل تیمداری خوزستان در لیگ کشور را برطرف کند که شیوع بیماری کرونا مانع از انجام این کار شد.

شاهرخی ادامه داد: کار هیات استان تیمداری در لیگ کشور نیست و فدراسیون این اجازه را به ما نمی‌دهد لذا انتظار داریم که شرکت ها و ارگان های استان از والیبال حمایت کنند.

وی در ادامه به والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت: کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی موجب شد تا به بخش والیبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم و فعالیت‌های خود را در این رشته دنبال کنیم. با توجه به اینکه والیبال ساحلی در هوای آزاد برگزار می‌شود فعالیت در این بخش هیچ مشکلی ندارد و در این راستا مسابقات بزرگسالان استان را اواخر شهریورماه برگزار می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
اینکه آقای شاهرخی هر یکی دوسالی یکبارمصاحبه میکنند. یعنی هستیم اما بدون کارآیی به طنز تلخی تبدیل شده،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها