به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

جهانی: امیدوارم فصل آینده تیمی قوی‌تر ببینیم

جهانی: امیدوارم فصل آینده تیمی قوی‌تر ببینیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور در یک تیم پُرطرفدار برای من افتخار بزرگی است و صنعت نفت باعث شد که در این فوتبال پیشرفت کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره کسب عنوان آقای پاس گلی به همراه مهدی قائدی مهاجم استقلال گفت: فصل گذشته از لحاظ فوتبالی برای من خوب بود. با وجود اینکه در مقاطعی از فصل مشکل داشتیم، ولی هواداران صنعت نفت از من حمایت کردند و همیشه حامی من بودند که باید از آنها تشکر کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. شاید اگر به تنهایی آقای پاس گل می‌شدم بهتر بود، ولی خدا را شکر می‌کنم و به همین هم راضی هستم. در ضمن شرایط هر تیمی با تیم دیگر متفاوت است و نمی‌توان شرایط من را با شرایط بازیکنی که در تیم دیگری است، قیاس کرد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه خاطر نشان کرد: دوست داشتم بیشتر پاس گل بدهم و امیدوارم هواداران و کادر فنی از عملکردم راضی باشند. مسئله مهم دیگر هم این بود که لیگ را بدون مصدومیت به پایان رساندم و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم.

وی در مورد نتایج ضعیف صنعت نفت در نیم فصل دوم تصریح کرد: ما در پایان لیگ در رده هفتم قرار گرفتیم و این به صورت کلی برای صنعت نفت بد نبود. صحبت در مورد گذشته هم فایده‌ای ندارد و چیزی را عوض نمی‌کند. مسئله مهم این است که همه ما تلاش کردیم تا هواداران را خوشحال کنیم و امیدوارم در فصل آینده تیمی قوی‌تر از صنعت نفت ببینیم.

جهانی در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل بعد گرفته است، گفت: قرارداد من با صنعت نفت تمام شده، ولی واقعیت این است که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام. ما فصلی طولانی و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و فعلاً دوست دارم استراحت کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
باسلام دمت گرم اقا میلاد حضورت در صنعت نفت به همه انگیزه میده واقعا فوتبال تو خونته انشالله هرجا که باشی سالم وموفق وسربلند باشی علی یارت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
سلام عرق وتعصب میلاد به صنعت وآبادان ازخیلیا بیشتره درست مثل کاپیتان روح ا... عرب که همیشه دوستش داریم میلادجان شیوه بازیت تکنیکی ودوست داشتنی است به علاوه همیشه مایه دلگرمی هواداران صنعت بوده وهستی انشالله امسال هم در صنعت نفت قویتر بازم خواهی درخشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
میلاد جان علی رغم اینکه بچه دوست داشتنی شمال هستی ولی تعصب و علاقت به باشگاه و هوادرای صنعت نفت نشان از حرفه ای بودن و شرافت خانوادگی و اجتماعی توست . به هرحال خانه دوم تو آبادانه و همیشه دوست داشته و داریم و بخاطر تمام زحمتهایی که برای تیم کشیدی ممنون و سپاسگزارتیم . قطعا با توجه به تکنیک نابی که داری کمترین حق تو دعوت به تیم ملی بوده ولی خودت خوب میدونی این فوتبال مافیایی و دستوری و مهندسی شده است ولی همینکه در بازی با تیمهای دیگر تکنیک نابتو به رخ اونها میکشیدی همگان به بزرگی و تواناییت باور داشته و دارن . سلامت و موفق باشی .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
سلام میلادجان خبرخوب درراه است انشالله با گرفتن گوشه یی ازحقمان از وزارت نفت دیگربار نام بزرگ تیم دوستداشتنی صنعت نفت آبادان را باتیمی بسیار قوی درجایگاه خوب وآنچه هواداران میخواهند انشالله می بینیم ممنون ومتشکریم که باتمام سختیی ها همیشه صبورانه ایستادی مرسی میلاد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
با سلام و تبریک بابت بیشترین پاس گلی که تو لیگ به نامت ثبت شدباید عرض کنم که میلاد جهاد عزیز شما از نظر اخلاق هم اول هستی که این به مراتب بالاتر از هر چیزی است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها