به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

اولیویرا: برابر استقلال خوزستان باید هوشیار باشیم

اولیویرا:

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: لازم است در برابر استقلال خوزستان با هوشیاری بالا، تمرکز و سازماندهی مناسب بازی کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا در برابر تیمی به میدان می رویم که اساس کار این تیم روی ضد حمله است و لازم است که در برابر این تیم با هوشیاری بالا، تمرکز و سازماندهی مناسب بازی کنیم. در این صورت سه امتیاز مسابقه را از آن خود خواهیم کرد. اگر یک دل باشیم و جدیت به خرج دهیم برنده مسابقه خواهیم بود.

تونی اولیویرا ادامه داد: در بازی مقابل تیم هایی چون استقلال خوزستان که در صدر جدول حضور ندارند این وظیفه مربی است که بازیکنان را تهییج کند که حریف را دست کم نگیرند. در این زمینه تمام تلاش خود را کرده ایم.

اولیویرا درباره غایبان تراکتور در بازی فردا گفت: از جمله مشکلات پرتعداد تراکتور، تعداد بالای غایبان و کمبود بازیکن است. در این بازی خالد شفیعی، شهریار شیروند و محسن دلیر را به همراه نداریم اما  مربی در این شرایط باید به بهترین شکل از داشته های خود بهره ببرد، چون فقط هفت بازی دیگر ما باقی مانده و لازم است که همه از جان مایه بگذارند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها