به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

والی: احتمالا تا دو ماه دیگر می‌توانم بازی کنم

والی: تا دو ماه دیگر می‌توانم بازی کنم

خوزستان اسپورت- کاپیتان فولاد خوزستان گفت: با وجود آذری و نکونام فولاد جان گرفته است و امیدوارم آن‌ها و بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بازیکنان جدید جذب کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد تیم قوی‌تری بسازیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایوب والی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد موفق فولادی‌ها در لیگ نوزدهم اظهار کرد: فصل خیلی سختی بود چرا که بازیکنان زیادی از تیم ما درگیر این بیماری شدند و ۱۸- ۱۷ بازیکنمان مبتلا به کرونا شدند و چند مصدوم از جمله من هم در تیم داشتیم و این کار را برای ما خیلی سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم. خیلی کار و تلاش کردیم و اکثر وقت‌ها در اردو بودیم. مربی‌هایی که داشتیم خیلی وقت می‌گذاشتند و حوصله می‌کردند و بازیکنان هم تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاشتند.

او ادامه داد: اراده و فعل خواستن در بین بازیکنان ما وجود داشت که توانستند در زمین اجرا کنند و در هر بازی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر در آخر هم مزد زحمات‌مان را گرفتیم. حضور آذری و نکونام خیلی به ما کمک کرد. مدیرعامل تیم‌مان بسیار در کارش استاد و کار بلد است و انگیزه بسیار زیادی دارد. آقای نکونام از تجربه سال‌هایی که در اروپا بازی می‌کرد و تجربه تیم ملی استفاده کرد و خیلی هم کارش را دوست دارد و وقت می‌گذارد.  

کاپیتان فولاد خوزستان با بیان این که مدیرعامل و سرمربی تیم‌مان امسال خیلی زحمت کشیدند، عنوان کرد: حضور آن ها خیلی مثمرثمر بود و یک مجموعه خوب تشکیل دادیم. کادرفنی، مدیریت باشگاه و مدیرعامل شرکت صنایع فولاد آقای علی محمدی واقعا به ما کمک کردند. با وجود آقای علی محمدی خیال‌مان از همه چیز راحت بود چرا که همیشه کمک می‌کردند و سر تمرین می‌آمدند و به ما دلگرمی می‌دادند. سه عامل بازیکن، مدیریت و کادرفنی باعث شد که این نتایج را به دست آوریم.

او درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: نقریبا ۵ ماه از عملم گذشته است و احتمالا تا یکی دو ماه دیگر بتوانم بازی کنم. صددرصد از آغاز فصل جدید و تا یک ماه دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم و ان‌شاءالله فصل آینده در کنار تیم خواهم بود تا ببینیم شرایط به چه صورتی رقم خواهد خورد.

او در خصوص فصل جدید و پیش‌بینی‌اش از عملکرد فولادی‌ها در لیگ بیستم گفت: اکنون همه مردم خوشحال هستند که فولاد سهمیه گرفت اما نباید غافل شویم از این که تیم را باید خوب ببندیم و در شادی خودمان غرق شویم. بالاخره سهمیه‌مان پلی آف است و اگر بخواهیم این سهمیه را کامل کنیم باید یک تیم خوب ببندیم و از امروز همه باید به فکر باشند. اکنون اکثر بازیکنان قرارداد ندارند و خود نکونام و آذری هم قرارداد ندارند.

والی اضافه کرد: البته تا جایی که اطلاع دارم آقای محمدی، رییس شرکت شدیداً دنبال این است که بتواند قرارداد آقای آذری و آقای نکونام را تمدید و حفظ کنند. با وجود این شخصیت‌ها فولاد جان گرفته است و امیدوارم آن‌ها و بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بازیکنان جدید جذب کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد تیم قوی‌تری بسازیم. تیمی که به دنبال قهرمانی باشد و وقتی در آسیا حضور پیدا کردیم بتوانیم در این مسابقات خوب بازی کنیم و دوام بیاوریم. امیدوارم که به فکر باشند و مطمئنم آقای محمدی هم به فکر است تا تیمی قدرتمند ببندیم.

او در پایان گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که واقعا بعد از کسب سهمیه خوشحال شدند. از گروه پشتیبانی و کسانی که دور و بر تیم بودند و از همه کسانی که به تیم کمک کردند خسته نباشید می‌گویم و دست همه‌شان را می‌بوسم. امیدوارم فصل آینده یک تیم قهرمان بسازیم و هر بازی بتوانیم دل‌شان را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
خدارا شکر چقدرخوشحالم که خبر سلامتی کاپیتان محجوب وبامعرفت فولاد را دریافت میکنم،،،، آقای والی عزیز کاش پادرمیانی میکردی ومشکل یکی دوبازیکن ارزشمند فولاد وصدالبته این جوانان قدر خود راندانسته وکمی کژراهه رفتند راحل میکردی،،،، شما کاپیتان وبزرگ تیم هستی طبیعتا بزرگی خرج دارد،،،،مانند وقت گذاشتن ،،رو زدن،،،،حتی ضامن شدن،،،و،،و،، هنوز هم دیرنشده نگذارید این عزیزان سوخته شوند،،،،قطعا جامعه فوتبالی درحافظه تاریخی شان این کارارزشمند شما را ارج خواهند گذاشت،،،،خواهشمندم اقدام فرمایید،،،مضافا ازعزیزانی همچون علوی وکعبی و،،و،، میتوانید کمک بگیرید،،،، آقای والی عزیز،،،، به همه صداقتها سوگند آن جوانها را هرگز ازنزدیک نمی شماسم اما دلم برای سرمایه های بخصوص خوزستان میسوزد که مبادا به اشتباه ازبین بروند،،،، قبل ازاقدام صمیمانه تشکرمیکنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها