به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه نویی: فولاد مدیری مثل دهکردی دارد

قلعه نویی: فولاد مدیری مثل دهکردی دارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست درباره قرارداد کی روش شفاف سازی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قلعه نویی پس از ورود به اهواز بلافاصله عازم هتل فجرسپاه شد و در کنفرانس خبری پیش بازی فولاد و استقلال شرکت کرد.

صحبت های قلعه نویی در کنفرانس خبری عصر پنجشنبه را مرور کنید.

بازی فردا فینال زودرس است
بازی هایی که استقلال و فولاد روبروی هم انجام داده اند، همیشه خوب وتماشاگرپسند بوده است. به نظر من بازی فردا مثل یک فینال زودرس است و هر تیمی که برنده بازی شود، می تواند به جمع مدعیان قهرمانی برگردد. امیدوارم مردم شاهد یک بازی زیبا باشند.

حیدری و کرار را نداریم
به غیر از خسرو حیدری بقیه ملی پوشان را به اهواز آورده ایم. متأسفانه حیدری دچار مصدومیت شده و نمی دانیم چه مدت دور از میادین خواهد بود. بقیه بازیکنان ملی پوش استقلال که شامل دو بازیکن تیم ملی امید هم می شوند، صبح امروز در تمرین استقلال حاضر شدند. خسرو حیدری و کرار جاسم بازیکنان غایب ما هستند.

با 7-8 بازیکن تمرین کردیم
در مدت تعطیلی لیگ برتر با 7 یا 8 بازیکن تمرین می کردیم. البته این موضوع جدیدی نیست.حدود دو سال که این پروژه را برای تیم امیر قلعه نویی طراحی کرده اند. هیچوقت نتوانسته ام تیمم را برای پنج بازی متوالی با یک ترکیب به میدان بفرستم. این مشکلات حاصل پروژه ای است که دوستان برای ما طراحی کرده اند، مثل پروژه محروم کردن کرار جاسم تا به استقلال و قلعه نویی ضربه بزنند. چرا حاج صفی بعد از مصدومیت به ایران برمی گردد برمی گردد ولی خسرو حیدری نمی آید؟!

فولاد دهکردی را دارد
فولاد خوزستان همانند سپاهان اصفهان باشگاهی دارای ساختار است. فولاد خوزرستان گرچه مشکلاتی در زمینه بازیکن داشته ولی این باشگاه یک مدیر قوی و معرفتی مثل دهکردی دارد. من یک سال در اهواز مربیگری کرده ام و آن زمان دهکردی رئیس هیئت فوتبال خوزستان بود. او به خوبی توانسته فولاد را در جمع تیم های بزرگ ایران حفظ کند.

فولاد بحران ندارد
به نظر من فولاد به هیچ عنوان بحران ندارد. به هر حال همه تیم ها دچار افت می شوند. رئال مادرید می آید همه تیم ها را شکست می دهد ولی به یکباره افت می کند و در سانتاگو برنابئو از شالکه 4 گل می خورد یا تیم ملی اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی دچار افت می شود.به نظر من فولاد برابر الهلال در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد. اسکوچیچ مربی خوب و باتجربه ای است که توانسته با فولاد نتایج خوبی بگیرد. اسکوچیچ جزو بهترین مربیان خارجی حاضر در لیگ برتر ایران بوده است.

درباره کی روش شفاف سازی کنند
درباره جدایی کی روش دیروز توضیحاتی دادم. شماببینید که پارسال دریافتی من 500 میلیون نشد ولی همه فکر می کنند قلعه نویی دو میلیارد تومان پول می گیرد. من دیروز هم گفتم همانطوری که برخی آدم ها در تلویزیون درباره مربیان ایرانی نظرسازی می کنند، اکنون فدراسیون فوتبال باید شفاف سازی کند و بگوید چرا کی روش جدا شد. این مربی چهار سال در فوتبال ایران بوده و کاملا از فوتبال ما شناخت دارد. اگر کی روش استاد بوده و استادتر شده، چرا با روح و روان مردم بازی می کنند؟ فدراسیون فوتبال باید هزینه های کی روش را مشخص کند و همانطور که هزینه های مربیان ایرانی را اعلام کرده، هزینه های مربیان خارجی را هم اعلام کند. کی روش برای فوتبال ایران قطعا زحمات زیادی کشیده است اما لازم است شفاف سازی صورت گیرد.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهدی مقدسی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
0
0
داره خودشیرینی میکنه که سال دیگه بشه مربی فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها