به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقادات شدید رئیس هیئت از مسئولان پتروشیمی

انتقادات شدید رئیس هیئت از مسئولان پتروشیمی

خوزستان اسپورت- رئیس هیات بسکتبال خوزستان با انتقاد تند از مسئولان پتروشیمی بندرامام برای عدم تیمداری گفت: اگر بریز و بپاش‌تان را کم کنید، مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، مجتبی پیرعباسی در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به عدم پاسخگویی مسئولان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام برای تیم داری نکردن در لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه تلاش کردیم دوستانه با مسئولان این تیم صحبت کنیم، اما به هر طریقی جلو رفتیم، امکانپذیر نشد. معاوی مدیر این باشگاه، تماس، نامه رسمی و پیامک من و حتی رئیس فدراسیون را هم پاسخ نمی‌دهد و نمی دانیم به چه حقی می‌خواهند تیمی که متعلق به مردم ماهشهر است را منحل کنند.

نمی خواهید تیمداری کنید دلایلش را به مردم بگویید
وی ادامه داد: ما از پدران خود که از کارکنان نفت بودند، شنیدیم زمانی که انگلیسی‌ها نفت خوزستان را استخراج می‌کردند تمام ورزش‌هایی که الان داریم را وارد کردند، اما حالا چطور شده که مسئولان نفتی جمهوری اسلامی این حق را از مردم شان دریغ می‌کنند و می خواهند تیشه به ریشه ورزش نفت بزنند. اگر به دنبال منحل کردن هستید حداقل جرات کنید و دلایلش را به مردم بگویید.

آقایان چه حقی برای خود قائل هستند که می‌خواهند تیم را منحل کنند؟
رئیس هیات بسکتبال خوزستان عنوان کرد: شهرهای خوزستان از جمله ماهشهر واقعا محروم هستند و از پتروشیمی هایی که در آن فعال هستند، فقط آلودگی به آنها می‌رسد. یک تیم بسکتبال دلخوشی مردم ماهشهر بود که می‌خواهند آن را هم از آنها بگیرند. آقایان چه حقی برای خود قائل هستند که می خواهند تیم را منحل کنند؟ اگر پتروشیمی و نفت به ورزش خوزستان نپردازد پس  وظیفه چه کسی و چه ارگانی است؟

بریز و بپاش را کم کنید مشکلی وجود نخواهد داشت
پیرعباسی تاکید کرد: قطعا اگر دوستان پتروشیمی بریز و بپاش خود را کم کنند، مشکلی برای تیمداری پیش نمی‌آید. آنها می‌توانند بازیکنان جوانتر و بومی را جذب کنند و در لیگ باشند، اما دنبال این نیستند.

دوستانی که در انتخابات فعال بودند، الان کجا هستند؟
وی با اشاره به اینکه برخی دوستان در انتخابات فعال بودند و حالا کنار کشیده‌اند، گفت: قنبرزاده که مسئول ورزش نفت است، الان که تیم در حال منحل شدن است، کجاست؟ چرا خبری از آنها نیست؟ آقایی نماینده دزفول در انتخابات فعال بود و از یک نامزد حمایت می‌کرد، اما چرا الان نمی‌آید کمک کند؟

رئیس هیات بسکتبال خوزستان در پایان گفت: من پیگیر این موضوع هستم، اما به تنهایی چه کاری می‌توان انجام داد. مردم خوزستان تنها دلخوشی‌شان همین تیم‌های ورزشی است و باید حمایت شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
باسلام برخی استان ها حاضرهستند میلیارد ها تومان پول خرج کنن که فقط یک تیم ورزشی برای استان خودشون داشته باشن بعد ما درخوزستان این همه تیم این همه استعداد وپتانسیل داریم همه رو دارن نابود میکنن اقایان چطور به خودشون اجازه میدن که میگن بودجه ای خرج تیم های نفتی نمیکنیم بابا نفت متعلق به همین مردم خوزستان هست این همه سرطان وامراض مختلف ایا مسولین کشوری حاضر هستین یک هفته خانواده خودرا به خوزستان بیارید خوزستان رو از عرش به فرش کشاندین بااین تصمیم گیری های غلطتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها