به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدارس فوتبال خوزستان ثبت سیستمی شدند

مدارس فوتبال خوزستان ثبت سیستمی شدند

خوزستان اسپورت- برای نخستین بار در فوتبال خوزستان، مدارس فوتبال مجاز ثبت سیستمی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت هیات فوتبال خوزستان، علی قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان از ثبت سیستمی مدارس فوتبال مجاز استان در فدراسیون فوتبال خبر داد.

قاسمی گفت: با پیگیری و تلاش سجاد مهدی‌پور مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان فوتبال خوزستان 85 مدرسه فوتبال دارای مجوز در استان خوزستان ثبت سیستم فدراسیون فوتبال ایران گردید و به زودی بروی سایت رسمی هیات فوتبال استان خوزستان بارگزاری می‌شود.

وی در خصوص از سرگیری مجدد کلاس های آموزش مربیگری و داوری در استان خوزستان اظهار داشت: تدابیر و برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان انجام شده است و منتظر صدور مجوزهای لازم از سوی فدراسیون فوتبال هستیم و به محض صدور این مجوز،از طریق سایت رسمی هیات فوتبال خوزستان اعلام می‌نماییم.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، هیات فوتبال خوزستان که با مدیریت عبدالکاظم طالقانی در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در زمینه فوتبال پایه استان برداشته است، این بار مدارس فوتبال دارای مجوز رسمی در این استان را به شکل سیستماتیک و الکتورنیکی سازماندهی کرده است که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال این استان رقم می‌خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
،،،غنچه که بودم فهمیدم تا نخندی گل نخواهی شد،،،تشکراز همه عزیزانی که زحمت میکشند تاغنچه ها گل شوند،،،، درکشورهای اروپایی مدارس فوتبال حتی لیگ دارند،،،، کاش میشد دراستان خوزستان این مدارس مسابقات حداقل دوستانه برگزارکنند،،، یا یک مسابقات کم هزینه انجام میدادند درقالب چندگروه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها