به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

نکونام: از تیم پارس جنوبی فوتبال ندیدیم

نکونام: از تیم پارس جنوبی فوتبال ندیدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی فولاد خوزستان از بازی حریف تیمش در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام پس از پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید در واکنش به اینکه تیمش یک امتیاز از تیم پارس جنوبی گرفت، اظهار داشت: ما امتیاز نگرفتیم و این تیم پارس جنوبی بود که از ما امتیاز گرفت. ما از تیم پارس فوتبال ندیدیم و یک بازی بسته و دفاعی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: البته حق دارند و تیم‌شان در آستانه سقوط است و این بازی هم برای آنها سنگین بود. تیم ما همه کار کرد، اما در نیمه دوم در خلق موقعیت به مشکل خوردیم. البته مشکل در نیمه اول بود که داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت. در یک صحنه بازیکن ما می‌دوید و او را هُل دادند و در یک صحنه هم توپ ارسال شد که شیمبا را گرفتند، چرخاندند و به زمین کوبیدند و دو پنالتی ما را راحت نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما سه امتیاز را اینجا به خاطر نیمه اول و پنالتی‌هایی که داور نگرفت، اینجا جا گذاشتیم و نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم. در نیمه دوم هم شرایط ما بدتر شد، چون زبیر نیک‌نفس مصدوم شد و تیم پارس هم به وقت تلف کردن و بکش زیرش افتاد که کار را برای ما سخت کرد.

نکونام با تمجید از عملکرد تیمش یادآور شد: تیم ما تا به اینجا هم خوب نتیجه گرفته و خوب جنگیده است. هفته آخر هم بازی سختی با تراکتور داریم و از امروز تمام تمرکز ما روی این بازی است که به موفقیت برسیم. امیدوارم لیاقت خودمان را دوباره نشان دهیم.

وی درباره دیدار هفته آینده با تراکتور گفت: هفته آینده برسد و به موقع درباره آن مسابقه هم صحبت می‌کنیم. تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و اگر امروز اشتباهات داوری نبود تیم ما سه امتیاز را گرفته بود و خوشحال بودیم. دو صحنه‌ای که پنالتی نگرفتند آنها واقعاً خنده‌دار بود و نمی‌دانم داور چطور پنالتی نگرفت. در نیم فصل اول هم یک پنالتی اشتباه گرفتند که با همان نتیجه باختیم و اینجا هم هرکدام از آن پنالتی‌ها را گرفته بود، قطعاً نتیجه بازی فرق می‌کرد. چون آن موقع تیم پارس مجبور بود فوتبال بازی کند و آن موقع شرایط بازی فرق می‌کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
متاسفانه فولاد هم دلچسب بازی نمیکنه خیلی کم توانه؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
با سلام بله اقای نکونام واقعیت این است که نمیزارن هیچوقت خوزستان وفوتبالش به موفقیت برسن شما نه تنها به فولاد به دوتا تیم نفتی هم نگاه کنید داوری ها افتضاح وبه عمد هست شما ببینید چه بلایی سر نفت ابادان اوردن نیم فصل مربی رو هوایی کنی برای تیم‌ملی این اوج فساد فوتبالی وشرط بندی هست بدون شک اقای نکونام دیگه برای ما ثابت شده که تیم های خوزستانی در زمین با یازده نفر به جنگ هراران نفر در هربازی میروند استقلال اهوازو همه یادشون هست چطور قهرمانی رو ازش گرفتن الان کجاست استقلال خوزستان با گمنام ها قهرمان شد الان کجاست وچرا سالها نمیزارن نفت ابادان به موفقیت برسه شاید اقای اذری بتونه بجنگه برای فولاد موفق باشین یا علی
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
نه خیلی فولاد خوب بازی به فکر تیم خودت باشه در ضمن تمام بازیارو به یه مهاجم بازی میکنی هیچ گونه تاکتیک هم نداری
عباس عفتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
سلام خسته نباشید به مدیریت وکادرفنی زحمت کش آقای نکونام واقیعت همینه فوتبال ایران ناپاک دیشب نزدیک سکته بکنم خدا سر شاهده وقتی بازی فولاد نگاه میکنم ترسم فقط فقط از داور من نمیدونم چرا باید اینطور بشه فوتبال نگاه میکنم که لذت ببریم ولی با ترس تماشا میکنیم خدا جا حق نشسته تازه تو ورزش سه میخوندم جناب آقای آذری عزیز با غیرت درود به شرفت تو این چند سال اخیر کسی اینطور از حق فولاد خوزستان حمایت نکرده مردی بخدا شیر مادرت حلالت پولی که میگیری نوش جون شما و خونوادت انشاالله همیشه موفق پیروز باشی به امید پیروزی هفته آخر و سهمیه... علی یار و یاورتان
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
آقای نکونام ضمن خسته نباشید، از الان باید به فکر فصل آینده بود،فولاد در بخش تهاجمی مشکلات زیادی دارد
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
شانس خوب برای فولاد،،،،،3بازیکن تاثیرگذار تراکتور بازی بافولاد محروم شدند. اکبرایمانی وساسان انصاری و آزادی. ،،برخی به اشتباه تیموری را هم ذکر کردند درحالیکه خودش گفته من 3کارته شده ومحروم نیستم،،،فولادمیتواند ازاین غیبتها استفاده ببرد،،،،به امید پیروزی فولاد،،،مردانه این بازی شرنوشت ساز ضمن هشیاری نهایت انرژی تان رابگذارید،،،،شاید شاید شاید بخاطر نگرفتن دوپنالتی. محرز برای فولاد دراین دیدار کمی پنجاه پنجاه هارا به نفع فولادبگیرد،،،عزیزان باهشیاری در محوطه هیجده تراکتور کارکنید،،،،فقط حاج صفی را مهارکنید،،،آس تراکتور حاج صفی ست،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
از بد شانسی فولادیها در این چند بازی اخیر متاسفانه رقیبانشون اکثرا برای کسب تساوی وارد مستطیل سبز میشدن و این بود که بصورت اتوبوسی از دروازه شون دفاع میکردن، اینقدر از سرمربیانی که برای حفظ تساوی بازی میکنند بدم میاد واقعا روی اعصابند آخه تیمی که از ۳۰ تا بازی لیگ ۱۸ مساوی گرفته چی بازی کرده، شاید این تیم موقعیتش در جدول نسبت به سالهای قبل بهتر باشه ولی اینگونه سرمربیان بدانند که هواداران بازی هجومی و گل دار میخواهند مساوی موقعی خوبه که بعد از گل خوردن بازی را مساوی کنی نه اینکه نود دقیقه در هجده قدم بخوابی و اتوبوسی دفاع کنی مثل همین بازی اخیر فولاد با پور موسوی، خدا کنه حداقل تراکتور دیگه اتوبوسی دفاع نکنه و شاهد یک بازی قشنگ از سوی دو تیم باشیم بخصوص از فولادیها با یک نتیجه دلخواه آنها.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها