به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

خوشه‌طلایی 2 – استقلال 0؛ شکست آبی‌ خوزستان

خوشه‌طلایی 2 – استقلال 0؛ شکست آبی‌ خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در مصاف با تیم خوشه طلایی ساوه متحمل شکست شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان به قضاوت حسن اکرمی مقابل هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به‌سود نماینده استان مرکزی خاتمه یافت.

در دقیقه 39 سجاد اژدر مهاجم تیم خوشه طلایی با ربودن توپ از بازیکنان استقلال خوزستان و ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه گل اول میزبان را به ثمر رساند. در دقیقه 53 هم رضا معقولی هافبک تیم خوشه طلایی از یک ضربه ایستگاهی و از فاصله سی متری دروازه استقلال خوزستان را برای دومین بار گشود.

پس از اینکه تیم خوشه طلایی با دو گل پیش افتاد، دو بازیکن تیم استقلال خوزستان به نام‌های سیدمحمد حسینی (دقیقه 55) و رضا یزدان‌دوست (دقیقه 80) از بازی اخراج شدند و این مسابقه با همان دو گل به‌سود زردپوشان خوشه طلایی خاتمه یافت.

آبی‌پوشان استقلال خوزستان با قبول این شکست در رده نهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

شایان ذکر است، در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ دسته اول، صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر و سقوط تیم‌های سپیدرود رشت و شهرداری تبریز به لیگ دسته دوم قطعی شده است. در پایان این فصل 2 تیم راهی لیگ برتر می‌شوند و 3 تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

خوشه‌طلایی 2 – استقلال 0؛ شکست آبی‌ خوزستان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
استقلال باید از الان به فکر فصل بعد باشه اگه میخواد صعود کنه یه خانه تکانی مفصل نیاز داره و یه مربی بروز که تخصصش آوردن تیم به لیگ برتره باید جذب کنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
تیم قهرمان واسیایی رو به چه روزی انداختن بله خیانت یعنی همین روزی با تیم های خلیج در لیگ اسیا چه بازی های زیبایی والانم درلیگ یک باخت به انار ساوه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
نیمه اول باید چهار گل می زدند
داور یه پنالتی برای استقلال نگرفت
باز هم خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
نتایج استقلال در 5 بازی آخر افتضاح بوده از مجموع 15 امتیاز فقط 4 امتیاز گرفته.
3 شکست در 5 بازی آخر گویای وضعیت تیم هست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
چقدر خوزستان بدبخت هستش که از یک تیم ناشناس ازشهرستان ساوه میبازه که تا الان هیچ فوتبالی نداشت
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
امیرخلیفه مربی جوان وآینده داریی هستش که نتایجش در هفته های گذشته گویای این هست، که باید به ایشون اعتماد کرد، اینکه هم الان این نتایج بد رقم خودده چه بسا بی انگیزگی باشد ، از ابتدا مدیریت باید تصمیم درست میگرفت و تیم رو به کادریی نمیسپردن که این همه سال کانامه یی جز سقوط تیمها رو نداشته ، کافیه چندین بازیکن خوب به این تیم اضافه کرد، نباید استعداد سوزی کرد و پای مربیانی با کارنامه سوء روبهر استانمون باز کرد!!!!!!، هر چند هستن کسانی که دور ور خود تیم که برا بیرونی ها سینه میزنن، و دارن راه رو هموار میکنن تا که به مقاصد بدشون برسن،همانند تصمیمات ابتدای فصل !!!!!! از مدیریت باشگاه میخایم که حمایت کنن مربی بومی خودمون رو ، مطمعنن پاسخگو خواهند بود
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
با سلام لطفا از امروز همین کادر بمونه ۵ سال وقت بهشون بدید با مدیر فنی باقری نیا قول میدم به نتیجه دلخواه حالا هر چی باشه میرسیم خلیفه اصل عالی بود به قول باقری نیا کادر بومی عالی بود!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
قسمتی از بازی رو از شبکه استان مرکزی دیدم استقلال خیلی سردرگم و عصبی بازی میکرد دروازه بان که از هرجا شوت میزدن گل میخورد مدافعین عصبی خطاهای خشن و کارت قرمز و مهاجمان و هافبکها ناهماهنگ و بی برنامه اگه سال بعد همینجوری بازی کنه نهایتش برای سقوط نکردن میجنگه اگه هدف صعود باشه صددرصد نیاز به تغییرات اساسی داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
خداروشکر لیگ تموم شد 4 هفته دیگه ادامه پیدا میکرد به لیگ 2 سقوط می کردیم با این نتایج افتضاح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
سلام خدمت اساتید فوتبال و هواداران و اصحاب رسانه
تلاش ؛همت ؛تعصب ونتایج استقلال خوزستان گویای همه چیز در خصوص امیر خلیفه اصل و کادر کاملا بومی اش هست.امیر خلیفه اصل اخلاق مدار و با دانش لایه های مختلف فوتبال رو درک کرده و گزینه مناسبی جهت ادامه راه تیم استقلال خوزستان هست.
تیم توسط عزیزان دیگری بسته شده و در شرایط کنونی ایشون وکادرشون عالی کار کردن وتیم رو تا میانه ها جدول تثبیت و نیم نگاهی به رده های بالای جدول هم دارند.اون عزیزانی که از در انتقاد و تخریب برآمدند باعث سرمایه سوزی فرزندان غیور و متعصب وبادانش خوزستان واهند شد.
خوزستان تجربه موفقیت با مربیان بومی رو درک کرده فقط بابد از
مربیان خوب و با کیفیت استانمون حمایت کنیم تا در آینده شاهد تکرار و تداوم موفقیت ها باشیم.
فرسایشی شدن لیگ و وقفه بوجود آمده بدلیل ویروس کرونا وهمچنین بودن در میانه جدول باعث بی انگیزه شدن بازیکنان شده
منصفانه نیست حمله به کادر فنی وانتقاد تند.
به دوستان توصیه میکنم یه سر به جدول مسابقات در هفنه های قبل از حضور جناب خلیفه و کادرشون بیاندازند.
درپایان برای امیر خلیفه اصل و کادر زحمت کش و متعصبشون آرزوی سلامت و موفقیت میکنم.
خدانگهدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
من خیلی دوست داشتم یکی از بازیهای استقلال خوزستان را ببینم که خوشبختانه امروز سیمای استان مرکزی تمام بازی را بصورت مستقیم پخش کرد استقلال خیلی خوب بازی را شروع کرد و تیمی بود بسیار منسجم و خطرناک و اصلا نباید جایگاهش این جای جدول باشد بازیهای استقلال در این هفته ها اصلا تاثیری برای استقلال ندارند بخصوص بازی امروز که نه بردش و نه باختش موقعیت او را در جدول تعقیر نخواهد داد اما خیلی قشنگ بازی میکردن و با توجه به بی انگیزگی بازیکنان بدلیل اینکه میانه جدول بودن و نه امید صعود داشتن و نه ترس از سقوط ولی بیشترین صحنه های خطر ساز بازی متعلق به انها بود این را حتی گوینده سیمای اراکی هم چندین بار تکرار کرد اگر آن پنالتی اول بازی را داور میگیرفت شاید الان نتیجه چیز دیگری رقم میخورد البته امروز نتیجه اصلا مهم نبود چون حتی اگر میبرد هم یک پله صعود نمیکرد ولی من میخواستم بازی بچه ها را بینیم که واقعا رضایت بخش بود و اگر از همان شروع فصل مدیریت مصمم بود برای صعود و تصمیم قاطع میگرفت حتما الان جزء دو تیم صعود کننده بود الان هم اگر همین ترکیب بازیکنان و کادر فنی را برای فصل جدید حفظ کنند مطمئنا صعود خواهند کرد بشرطی که مدیریت با انگیزه تیم را به مسابقات بفرستد و بازیکنان بدانند که در چه تیمی دارند بازی میکنند و از نظر مالی ساپورت شوند
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
تیمایی که امسال از دسته دو اومدن تیم گهر سیرجان و ساقه طلایی ساوه و این تیمایی که اولین باره رنگ دسته یک رو دیدن استقلال خوزستان رو شکست دادن استقلال صنعتی تا فصل گذشته لیگ برتر بود حیفه به این تیمای تازه بدوران رسیده ببازه امیدوارم فصل آینده بهتر نتیجه بگیره.
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
اقایون ناشناس اصلا تابلو نیس بخاطر منافع شخصی دارین بال بال میزنین که همین سفره فصل بعدی هم پهن باشه هههههههه بخصوص اقای ناشناس ساعت 1:19 که گفت این کادر تیمو نبسته!!! خودت که بهتر میدونی همین کادرفنی پارسال تیمو بست امیر خلیفه و مجید باقری نیا و پسرش و بقیه شرکا بودن و هنوزم هستند فقط مجید باقری بجای سرمربی شده مدیرفنی و امیر خلیفه درظاهر شده سرمربی درواقع فقط صندلیهاشون رو باهمدیگه عوض کردن که مثلا تغییرات ایجاد شده!!!! این وسط چندهفته ای سهراب بختیاری زاده اومد نیمفصل چندتا بازیکن جوون خوب مثل علی کیانی و محمد حسینی و غیره برا تیم جذب کرد همین بازیکنا تو نیمفصل دوم بداد تیم رسیدن باشگاه بهتر میدونه اگه سهراب نیمفصل تیمو جمع و جور نمیکرد بلطف شما سقوط میکرد.
اقایون ناشناس اصلا خجالت نکشید با اسامی واقعی خودتون درخواست بدید که فصل بعدی بازهم شما باشید و همین سفره پهن باشه و دورهم جمع باشید ما که مخالفتی نداریم نوش جانتون!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها