به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

آمار مسابقات رودرروی فولاد - استقلال

سعید صالحی
آمار مسابقات رودرروی فولاد - استقلال

خوزستان اسپورت- تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران روز جمعه برای بیست و ششمین بار در تاریخ لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت،تیمهای فولاد واستقلال تاکنون 25 بار در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران رودردروی هم قرار گرفته اند. استقلال در 11 بازی موفق به شکست فولاد شده و فولاد نیز در هفت بازی برابر تیم تهرانی به پیروزی رسیده است. همچنین هفت مسابقه این دو تیم نیز به نتیجه تساوی انجامیده است.

نتیجه 4 بر یک؛ نتیجه ای بوده که سه بار در مسابقات فولاد و استقلال به ثبت رسیده است. استقلالی ها دو بار در دوره های پنجم و یازدهم موفق به شکست دادن فولاد با نتیجه چهار بر یک شدند و سرخ پوشان اهواز در لیگ دهم با همین نتیجه بر استقلال چیره شدند.

در همین راستا، استقلال در 25 بازی برابر فولاد موفق به زدن 32 گل شده و بازیکنان فولاد خوزستان 24 بار دروازه آبی پوشان را گشوده اند.

این در حالیست که دیدارهای رودرروی این دو تیم در اهواز حکایت از برتری آماری استقلال دارد. فولاد تاکنون 12 بار در لیگ برتر میزبان استقلال بوده که تنها دو بار این تیم را در اهواز شکست داده ولی استقلال با کسب پنج پیروزی در اهواز، آمار بهتری در این شهر دارد. ضمن اینکه پنج بازی فولاد برابر استقلال در اهواز و آبادان به تساوی انجامیده است.

فولاد خوزستان که در چند هفته اخیر نتوانسته برابر حریفان به پیروزی برسد، آماده می شود تا همانند دور رفت، استقلال تهران را شکست بدهد و به کورس مدعیان قهرمانی برگردد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها