به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/سوتی بزرگ در مسابقه آقای گزارشگر

عکس/سوتی بزرگ در مسابقه آقای گزارشگر

خوزستان اسپورت- شب گذشته و در مسابقه تلویزیونی آقای گزارشگر اتفاقی افتاد که به خوبی بیانگر سطح کیفی و فنی این مسابقه و کلا ورزش صدا و سیماست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از بانک ورزش، در مسابقه دیشب برنامه آقای گزارشگر، تصویر مربوط به تیم منتخب سال 2014 که در حاشیه مراسم توپ طلا گرفته شده به شرکت کننده بخت برگشته نشان داده شد و از او خواسته شد تا بگوید که این تصویر مربوط به تیم منتخب کدام سال است؟

شرکت کننده هم که ظاهرا اطلاعات فوتبالی‌اش از مجریان و داوران و تمام عوامل این شوی تلویزیونی بالاتر بود، به درستی جواب داد که تیم منتخب 2014. اما مجریان برنامه که اتفاقا گزارشگر هم هستند، اصرار کردند که تصویر متعلق به تیم منتخب سال 2013 است، چرا که روی آن نوشته شده 2013! جالب اینکه هیچکدام از داوران حاضر در برنامه هم متوجه این اشتباه فاحش نشدند.

ظاهرا ضرب المثل «این خانه از پای‌بست ویران است» درمورد بخش ورزش صدا و سیما کاملا صدق می‌کند. اگر اطلاعات فوتبالی کسانی که مسئول استعدادیابی و پرورش نیروهای جدید در زمینه گزارش و تفسیر فوتبال هستند، در این حد پایین است، پس باید سالیان دراز شاهد حضور خیابانی‌ها و علیفرها در رسانه ملی باشیم.

عکس بالا مربوط به برنامه دیشب آقای گزارشگر و عکس پایین تصویر اصلی تیم منتخب 2014 است که صرفا جهت اطلاع کارشناسان برجسته ورزش سیما منتشر می‌شود.

عکس/سوتی بزرگ در مسابقه آقای گزارشگر


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
0
6
احسنت . واقعا دستتون درد نکنه که حقایق رو بازگو میکنید . واقعا بهترین سایت ورزشی هستید که تا حالا تو عمرم دیدم .
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
0
1
واقعا أحسنت بر شما .ولی از نظر من فهمیده بودن سوتی بود اما میخواستن جلو سوتی خودشون رو بگیرن که نشد.تشکر از سایت بروز شما .اگه امکان داره از ورزشگاه جدید فولاد گزارش تصویری تهیه کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها