به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فرصت نماینده خوزستان برای بازگشت به لیگ برتر

فرصت نماینده خوزستان برای بازگشت به لیگ برتر

خوزستان اسپورت- با تصمیم فدراسیون بسکتبال، زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر از شهریورماه به مهرماه تغییر کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، پیش از این فدراسیون بسکتبال شهریورماه را به عنوان زمان پیشنهادی برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر تعیین کرده بود اما با توجه به موج دوم ویروس کرونا و بحران ناشی از این موج که همچنان ادامه دارد، این زمان یک ماه به تاخیر افتاده است.

بر این اساس فدراسیون بسکتبال قصد دارد فصل جدید لیگ برتر را از مهرماه آغاز کند.

برای حضور در این فصل از مسابقات 17 تیم از لیگ برتر و لیگ دسته اول سال گذشته اعلام آمادگی کرده اند اما هنوز تعداد تیم ها نهایی نیست.

در همین راستا، گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست تیم پالایش نفت آبادان که سال گذشته قهرمان لیگ برتر بسکتبال شده بود، برای حضور در فصل آتی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده، اما تیم پتروشیمی بندرامام که دارای سابقه قهرمانی لیگ برتر ایران بوده، هنوز وضعیت نامشخصی دارد.

شاید تعویق یک‌ماهه مسابقات فرصت مناسبی باشد تا تصمیم گیرندگان امور پتروشیمی بندرامام درباره ادامه فعالیت این تیم قدرتمند تجدیدنظر کنند و طرفداران بسکتبال خوزستان در فصل آینده نیز شاهد حضور تیم پتروشیمی در رقابت‌ها باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
واقعا شرم آوره اگر پترو بخواهد انصراف دهد،،،،،قطعا این تصمیم مدیران غیرخوزستانی ست که همواره حق خوزستان راضایع کرده ومیکنند،،،،،همیشه حق خوزستان اختلاس میشود،،،،به امید غیرت مدیران غیرتمند خوزستانی تا بااین مصیبتها برخور کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها