به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شاهرخی: حال عمومی والیبال خوزستان خوب است

شاهرخی: حال عمومی والیبال خوزستان خوب است

خوزستان اسپورت- رییس هیات والیبال خوزستان گفت:‌ حال عمومی والیبال خوزستان خوب است اما همچنان برای مطرح شدن در کشور نیازمند یک تیم لیگ برتری هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت هیات والیبال خوزستان، اظهار کرد: ‌از بدو ورود به هیات والیبال خوزستان با مشکلاتی مواجه شدیم؛ سال گذشته با سیل و امسال نیز با کرونا. البته سال گذشته طبق تقویم ورزشی فدراسیون پیش رفتیم و تیم‌های استان را به مسابقات کشوری اعزام کردیم و دست روی دست نگذاشتیم.

وی بیان کرد: امسال هم کرونا مانع کار ما نشد و پس از گرفتن مجوز از اداره‌کل ورزش استان نیز اقدام به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کردیم. از دهه 60 تاکنون، برای اولین بار در استان خوزستان مسابقات والیبال ساحلی را برگزار کردیم. البته کمیته والیبال ساحلی پیش از این نیز در هیات استان تشکیل شده بود ولی به صورت نمادین بود و هیچ برنامه‌ای نداشت اما اکنون این کمیته فعال شد استه و برنامه‌های خوبی مدنظر دارد.

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: سال گذشته نیز در رده سنی نوجوانان و جوانان، تیم‌های استان را به مسابقات کشوری والیبال ساحلی اعزام کردیم، البته نه با هدف کسب مقام، بلکه با این هدف که کار را از جایی شروع کرده باشیم. به نظرم اگر فعالیت در این رشته را ادامه دهیم، خوزستان پیشرفت بهتری در والیبال ساحلی نسبت به والیبال سالنی خواهد داشت و می‌توانیم به مقام هم برسیم.

وی با بیان این‌که خوشبختانه کادر هیات والیبال استان بسیار قوی، تحصیلکرده و ورزشی است، افزود:‌ تمام هم و غم ما پیشرفت خوزستان در سطح کشور است اما برای رسیدن به این مهم نیاز به کمک مسئولان استان داریم و این مهم به تنهایی از عهده هیات بر نمی‌آید. خوزستان با تلاش دست جمعی و پای کار آمدن همه مسئولان می‌تواند بازهم موسوی‌ها و شریفات‌ها به والیبال کشور معرفی کند.

شاهرخی همچنین با بیان این‌که حال عمومی والیبال خوزستان خوب است، گفت:‌ سال کذشته در لیگ دسته یک بانوان و لیگ دسته 2 آقایان کشور تیم داشتیم و شاهد بازی‌های خوبی از سوی نمایندگان استان بودیم، البته شیوع کرونا نگذاشت، مسابقات لیگ 2 کشور به صورت کامل برگزار شود.

وی عنوان کرد: در بدو ورودم به هیات والیبال، این رشته بیمار و در کما بود اما با برنامه‌های مدنظر، جان تازه‌ای به والیبال خوزستان تزریق کردیم، البته همچنان برای مطرح شدن در کشور نیازمند یک تیم لیگ برتری هستیم. داشتن تیم در این سطح نیز حمایت همه‌جانبه مسئولان استان را می‌طلبد. خوزستان با داشتن تیم لیگ برتری حتی می‌تواند به یکی از پایه‌های والیبال کشور نیز تبدیل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
خداراشکر که بعداز مدتهای بسیار طولانی از بیخبری یکی آمد وگفت والیبال خوزستان هنوز کماکان نفس میکشد پس زنده است،،،،، همین آقای شاهرخی دو سه سال پیش همین حرفها را زد ،،،،اما رفت ومجددا مشابه همان حرف که هیئت والیبالی هم درخوزستان وجود دارد،،،،چه بس بسیاری که منتظر ماندند اما هیچ خبری نشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها