به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

همه بازی‌های قلعه‌نویی در اهواز

محمدرضا حسینی
گزارش روز: همه بازی‌های قلعه‌نویی در اهواز

خوزستان اسپورت- امیر قلعه نویی روز جمعه برای بار شانزدهم در تاریخ لیگ برتر بعنوان مربی تیم های مهمان در اهواز مقابل تیم های اهوازی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قلعه نویی که در سال 81 به عنوان سرمربی استقلال اهواز به چرخه مربیان لیگ برتر وارد شد، خاطرات تلخ و شیرینی را بعنوان مربی در اهواز داشته است. او یک بار قهرمانی لیگ برتر را با پیروزی برابر فولاد در اهواز جشن گرفت و این در حالی بود که 10 سال قبل از آن، قهرمانی لیگ برتر را در همین شهر از دست داده بود.

نگاهی می اندازیم به مسابقاتی که قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم های مختلف لیگ برتر در اهواز پشت سر گذاشته است.

* قلعه نویی در 15 مسابقه به عنوان سرمربی تیم های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و مس کرمان به اهواز آمده که 4 پیروزی، 4 باخت و 7 مساوی حاصل کار تیمهای قلعه نویی در اهواز بوده است.

* 22 گل زده و 17 گل خورده در تاریخ لیگ برتر برای تیم های تحت هدایت قلعه نویی مقابل تیم های اهوازی در این شهر به ثبت رسیده است.

* بهترین خاطره قلعه نویی در اهواز مربوط به اردیبهشت 92 و مسجل شدن شدن قهرمانی استقلال بعد از مغلوب کردن فولاد خوزستان بود که امیر قلعه نویی و استقلالی ها در وسط زمین چمن استادیوم تختی اهواز نماز شکر خواندند.

* قلعه نویی یک بار قهرمانی لیگ برتر را در اهواز از دست داد. امیر با استقلال تهران در هفته ماقبل پایانی لیگ سوم به استقلال اهواز باخت تا پاس تهران و مجید جلالی با این نتیجه غیرمنتظره جام قهرمانی را کسب کنند.

* بهترین پیروزی این مربی در اهواز به لیگ نهم برمی گردد که با سپاهان اصفهان موفق به پیروزی 5 بر صفر مقابل استقلال اهواز شد.

* یکی از تلخ ترین باخت هایی که قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال تهران در اهواز تجربه کرده، مربوط به رویارویی سال 92 تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران بود که تیم تهرانی با دو گل بازنده شد.

* امیر قلعه نویی 9 بار بعنوان سرمربی تیم های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در اهواز برابر فولاد قرار گرفته که دو پیروزی، پنج مساوی و دو شکست را تجربه کرده است.

* قلعه نویی دو بار با استقلال در اهواز مقابل فولاد پیروز شده و دو بار با استقلال و تراکتورسازی در این شهر به فولاد باخته است.

* قلعه نویی بعنوان سرمربی استقلال شش بار در اهواز و یک بار در آبادان مقابل فولاد خوزستان قرار گرفته است. دو پیروزی، سه تساوی و یک باخت در کارنامه قلعه نویی بعنوان سرمربی استقلال مقابل فولاد در خوزستان رقم خورده است.

* سرمربی استقلال تهران طی مسابقات لیگ برتر تا سال 92 موفق به کسب پیروزی مقابل فولاد در اهواز نشده بود. اولین پیروزی قلعه نویی بعنوان سرمربی استقلال در اهواز روزی بود که این تیم جشن قهرمانی گرفت و نماز شکر خواند. دومین پیروزی قلعه نویی برابر فولاد در اهواز هم در بازی فروردین 93 رقم خورد که استقلال با گل آرش برهانی پیروز شد.

گزارش روز: همه بازی‌های قلعه‌نویی در اهواز


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
جمال بخشنده نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
4
یعنی چی وسط زمین چمن نماز شکر خوندن؟؟؟؟
بدبختی خیلی از این بازیکنا نمازا واجبشون رو هم نمیخونن حالا...
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
1
این کارشون تقلید از فولاد خوزستان بود که وقتی قهرمان لیگ چهارم شدن نماز شکر بجا اوردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها