به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

نصیری: باشگاه‌های بدون مجوز محروم می‌شوند

نصیری: باشگاه‌های بدون مجوز محروم می‌شوند

خوزستان اسپورت- معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز از ارائه خدمات محروم می‌شوند لذا انتظار داریم که تمامی باشگاه‌داران این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، ابراهیم نصیری چهارشنبه در جلسه هماهنگی بازرسان باشگاه‌های ورزشی شهرستان اهواز اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی بخش مهمی از ساختار ورزش هستند که باید به سرمایه‌گذاری این بخش در ورزش بعنوان مهمترین مولفه بازدارنده آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و بزهکاریها، احترام گذاشت.
 
وی افزود : باشگاه‌داران در حوزه پیشگیری و درمان بخش جسمی و روحی روانی جامعه و ارتقا سطح سلامتی، در خاکریز اول دفاع کنار مدافعان سلامت هستند.

نصیری ضمن توصیه به بازرسان امور باشگاه‌ها در مواجهه با موارد غیرقانونی عنوان کرد: بازرسان در ارتقای دانش و ارائه الگوهای صحیح باشگاه‌داری، می توانند نقش مربیگری و آموزشی داشته باشند و انتظار داریم اگر به مواردی مغایر با مقررات برخورد کردند کار ارشادی انجام دهند.
 
وی ادامه داد: از تمام بازرسان انتظار داریم چنانچه تخلف باشگاه‌ها محرز باشد گزارش لازم را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهند تا متناسب با آن برخورد قانونی شود.

نصیری در ادامه افزود : باشگاه‌داران در ایجاد اشتغال و درآمد ناخالص ملی نقش‌آفرین هستند که این موضوع برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان از باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند خواست به قانون احترام گذاشته و پیگیر اخذ مجوز باشند تا امکان نظارت و ارائه خدمات به آنها فراهم شود.

شایان ذکر است، بیش از 1200 باشگاه ورزشی در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها