به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

علوی: دیدارهای فولاد خوزستان باید تعلیق شود

علوی: دیدارهای فولاد خوزستان باید تعلیق شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بیش از 25 درصد بازیکنان تیم ما کرونا گرفته‌اند و طبق قانون باید بازی‌هایمان تعلیق شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص مثبت اعلام شدن تست کرونای 16 عضو تیم فولاد خوزستان از جمله 11 بازیکن، گفت: آقای آذری (مدیرعامل فولاد) در حال حاضر در تهران است تا با همکاری سازمان لیگ تصمیم قطعی را بگیرند. بیش از 25 درصد بازیکنان تیم ما کرونا گرفته‌اند و طبق قانون مسابقاتمان باید به تعویق بیافتد.

سرپرست تیم فولاد با بیان اینکه این تیم در حال حاضر در شهر قائمشهر حضور دارد، تصریح کرد: بازیکنانی که روز گذشته مشکوک به کرونا بودند در اهواز ماندند ولی الان هستند تعدادی از بازیکنانی که کرونای آنها مثبت اعلام شده و در اردو حضور دارند.

علوی تاکید کرد: بعضی از بازیکنان ما علائم کرونا را دارند. نمی‌توانم از بازیکنی اسم بیاورم چون خانواده‌هایشان نگران می‌شوند. بهرحال ما هم در معرض خطر هستیم و اصلاً شرایط جالبی نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا فولاد امروز به اهواز بر می‌گردد؟ گفت: طبیعتا باید اینطور باشد ولی همه چیز به نظر آذری و نکونام بستگی دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
متاسفانه یک عده سوءاستفاده گر وافرادباذهنیت مسموم مدعین چون فولادتوی رده سوم هست به عمدمیگه بازیکنان ماآلوده هستن تالیگ خاتمه وفولادبه عنوان تیم سوم سهمیه بگیره.آیااین افرادباخودشون فکرنمیکنن باشرایطی که این بیماری در جهان ایجاد کرده اصلاً شایدفصل بعدلیگ آسیاهم برگزارنشه؟یعنی اینقدرفوتبال خوزستان روذلیل وخوارشده میبینن که تیممون برای رسیدن به چنین هدفی دست به نقشه کثیفی بزنه؟؟؟تیم های خوزستان همیشه مزدفوتبال پاک وزحمت های خودشون رودیدن که اگرغیرازاین بودماهم هرسال بالابی وزدوبندتیم هامون بالای جدول بودوقهرمان میشدیم نه اینکه بعدازقهرمانی تضعیف شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
اگه اینطور باشه بازی فردا باید کنسل بشه سلامتی بازیکنان از هر چیز دیگه ای مهمتره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها