به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱

قنواتیان: لیگ بدون پتروشیمی ناقص می‌شود

قنواتیان: لیگ بدون پتروشیمی ناقص می‌شود

خوزستان اسپورت- پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: رفتن هر تیمی از بسکتبال ناراحت کننده است و نباید بگذاریم این پازل ناقص شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید قنواتیان در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه احتمال دارد پتروشیمی از لیگ برتر بسکتبال کناره گیری کند، اظهار داشت: رفتن هر تیمی از بسکتبال ناراحت کننده است. اگر به من بگویند یک تیم دسته دومی هم می‌خواهد کنار بکشد، ناراحت می‌شدم و غصه می‌خوردم. چون همه اینها مانند پازل هستند و رفتن شان این پازل را ناقص می‌کند. ما همه مانند یک خانواده هستیم و مجموعه فدراسیون نباید اجازه دهند تیمی بخواهد کناره گیری کند.

وی ادامه داد: یک سال مهرام می‌رود، یک سالی ذوب‌آهن و همین طور اگر ادامه داشته باشد که دیگر چیزی از بسکتبال بافقی نمی‌ماند. نباید کسی از این اتفاق خوشحال شود. چرا والیبال پیشرفت می‌کند، چون به راحتی از این مسائل عبور نمی‌کنند.

پیشکسوت بسکتبال خوزستان عنوان کرد: فدراسیون باید هوای حامیان مالی و مدیران باشگاه‌ها را داشته باشد و نباید با کسی حالت طلبکارانه صحبت کند. نوع رفتار ما باید طوری باشد که یک مدیر غیر بسکتبال یا حتی غیر ورزشی را به سمت این رشته بیاوریم. اگر قرار باشد خودمان با هم دعوا داشته باشیم که فایده‌ای ندارد. اگر باشگاه‌ها نباشند، بسکتبالی هم وجود ندارد.

قنواتیان تاکید کرد: مسئولان فدراسیون نباید بگذارند مدیران و حامیان ملالی دلسرد شوند. باید این شعر «چون عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار» را سرلوحه کار خود قرار دهیم. اگر کسی می‌خواهد کناره گیری کند، همه باید بسیج شویم که این اتفاق نیفتد، چون با این کار بسکتبال ضرر می‌کند.

وی با اشاره به فصل قبل اظهار داشت: در فصل قبل چندیت تیم مدعی حضور داشتند و مشخص نبود که چه تیمی قهرمان می‌شود، اما حیف کرونا آن را نیمه کاره گذاشت. وقتی تیم‌های مدعی حضور داشته باشند، لیگ جذاب می‌شود و همه باید کمک کنیم که چرخ بسکتبال بچرخد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها