به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مصدومیت مهاجمان فولاد در بازی درون تیمی

دو مهاجم فولاد خوزستان آسیب دیدند

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی درون تیمی روبروی هم قرار گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم فولاد خوزستان از ساعت 18 امروز در استادیوم صنایع فولاد اهواز برگزار کننده یک بازی درون تیمی بودند. دراگان اسکوچیچ برای مرور برنامه های بازی با استقلال تهران بازیکنان تیمش را به دو گروه تقسیم کرد تا در یک بازی 90 دقیقه ای درون تیمی محک بخورند.

نکته مهم مسابقه تدارکاتی فولادی ها، آسیب دیدگی آلویس نونگ و اسماعیل شریفات بود که مجبور به ترک میدان شدند. نونگ در حین بازی از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شد و به ناچار از میدان بیرون رفت. در نیمه دوم این مسابقه نیز اسماعیل شریفات در پی تکل بهمن کامل آسیب دید و از بازی خارج شد.

کادر پزشکی فولاد خوزستان به وضعیت دو بازیکن آسیب دیده رسیدگی کردند و قرار است در یکی دو روز آینده میزان آسیب دیدگی نونگ و شریفات پس از انجام تست پزشکی مشخص شود.

سایر بازیکنان فولاد خوزستان با آمادگی در این بازی درون تیمی حضور یافتند و مشکلی برای همراهی فولاد در برابر استقلال ندارند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت فولاد به خبرنگار خوزستان اسپورت گفت: یوسف وکیا تنها بازیکن غایب در تمرینات است که در اردوی تیم امید حضور دارد و از روز چهارشنبه به تیم ما اضافه می شود.

محمدحسین ابن قاسم همچنین درباره وضعیت بازیکنان سرباز فولاد خوزستان توضیح داد: از سازمان وظیفه درخواست صدور مجوز بازی این بازیکنان را داشتیم ولی تاکنون پاسخی دریافت نکرده ایم. امیدواریم که سازمان وظیفه با تیم فولاد بعنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا همکاری کند و مجوز بازی چهار بازیکن سرباز فولاد را صادر نماید.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
4
شريفات؟؟؟
اقا اسماعيل تورو بخدا خودتو برسون تابا نفوذهاي وحشتناكت دروازه تهرانيهارو اتيش بزني وبهم بريزي
كل خوزستان (اهواز،خرمشهر،ايزه،باغملك،شادگان و....) اميدشون اول بخدا بعد به ساق پات هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
0
2
اخ جمعه كي مياد بازي عشقم فولادخوزستان ببينم خييلي دلم تنگ شده براي بازي فولاد انشاءالله نانگ باشريفات به بازي برسن زنده بادخوزستان زنده باد عشقم فولادخوزستان سيدعباس موسوي خوزستان شهر شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها