به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: وزارت نفت تیم‌هایش را رها کرده است

تارتار: وزارت نفت تیم‌هایش را رها کرده است

خوزستان اسپورت- مربیان دو تیم پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان در حاشیه بازی امروز انتقاداتی را نسبت به نحوه برخورد وزارت نفت با تیم‌های نفتی مطرح کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان عصر امروز به مصاف هم رفتند که سرمربیان 2 تیم در جریان این بازی به انتقاد از رفتار وزارت نفت با این تیم‌‌ها پرداختند.

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت: این از شانس بد ما است فوتبالی را باید رهبری کنیم که بیش از 50-60 درصد انرژی ما صرف مشکلات می‌شود، با بازیکنان مدام در مورد امکانات کم و مشکلات صحبت می‌کنیم کار فنی را رها کرده‌ایم و فقط می‌خواهیم تیم به گونه‌ای جمع شود. به مسئولین و وزارت نفت باید بگویم که این تیم‌ها برای این وزارتخانه هستند. نفت آبادان هم همین مشکلات را دارد. باید مانند بچه‌های‌شان از ما نگهداری کنند نه اینکه بخواهند آنها را واگذار کنند. سرنوشتی که برای نفت تهران رقم خورد واقعاً دردآور بود و یک تیم ریشه‌دار از بین رفت.

تارتار افزود: این سه تیم هوادار هم دارند. مردم مسجدسلیمان هیچ چیزی به غیر از این تیم ندارند. من انتظار دارم فکر عاجلی برای این قضیه بکنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه به نظر می‌رسد وزارت نفت توجهی به ورزش ندارد، عنوان کرد: وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) تیم‌هایش را برای قهرمانی می‌بندد. وزارت نفت تیم‌هایش را واگذار می‌کند. بحث یک بام و دو هوا است. نمی‌دانم در کشور ما چگونه تصمیم‌گیری می‌شود. یک وزارتخانه تیم‌هایش را برای قهرمانی می‌بندد و یک وزارتخانه تیم‌هایش را واگذار می‌کند  این برای ما عجیب است و امیدوارم مسئولی پیدا شود تا به صورت روشن و شفاف حداقل برای مردم محروم آن مناطق صحبت کند که بدانند چرا این اتفاق می‌افتد.

پس از صحبت‌های سرمربی نفت مسجدسلیمان هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی در خصوص اوضاع و شرایط این تیم عنوان کرد: اوضاع ما عالی است! تیمی داریم که پول از در و دیوار آن می‌ریزد! شرایط ما تقریباً با نفت مسجدسلیمان مشترک است. یک سؤال من را اضافه می‌کنم. اگر می‌خواهند این تیم بیفتد خیلی واضح بگویند که این همه جوان و هوادار فوتبال وقت‌شان را تلف نکنند.

افاضلی افزود: تیم ما برای عسلویه است. عین همین شرایط در قطر وجود دارد آنها می‌خواهند جام جهانی برگزار کنند. ما هم منتظر که هر آن تیم‌مان بیفتد چرا باید اینگونه باشد؟ مگر بودجه ما چقدر است؟ به ما گفته‌‌اند با حدود 12 و نیم میلیارد کل سال‌مان می‌‌گذرد. الان حدود کمتر از 50 تا 60 درصد از این پول به ما داده شده است. مگر ما چقدر خرج داریم؟ پالایشگاه یا صنعتی که آلودگی ایجاد می‌کند یک مسئولیت اجتماعی دارد و باید آن را برای مردم انجام بدهند.

وی گفت:‌ مردم ما در جم و همین‌طور مسجدسلیمان و آبادان دلخوشی‌شان این تیم‌ها است همه چیزشان این تیم است. از بدیهیات این تیم‌ها دریغ می‌کنند ولی می‌بینیم جایی مراسمی گرفته می‌شود که 2 میلیارد پول غذای آن است. این 2 میلیارد خیلی کمک می‌کند.

سرمربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: مدیرعاملی به تلویزیون آمد و در مورد یک بازیکن خارجی تیمش گفت 4 میلیارد و 750 میلیون تومان قرارداد او است. تمام آرزوی ما این است که پول این بازیکن را به ما بدهند تا بتوانیم چاله‌های تیم‌مان را پر کنیم. مگر بچه‌های ما چقدر پول گرفته‌‌اند. بعد از این بازی من تمرینات تیمم را تعطیل می‌کنم و اگر هم لازم باشد در لیگ بازی نمی‌کنیم.

افاضلی در مورد نامه انصراف چند باشگاه از حضور در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این نامه را بچه‌های ما امضا کردند. که به این نامه واکنش نشان دادند با من تماس گرفتند از فدراسیون فوتبال که چرا این نامه را امضا کردید من هم برای او توضیح دادم و او ناراحت شد و قطع کرد ولی در آن فدراسیون فوتبال من 14 سال مربی ملی بودم. در تیم بزرگسالان و المپیک حضور داشتم. بالا و پایین فدراسیون من را می‌شناسند. حیدر بهاروند از دوستان خیلی خوب من است که الان سرپرست فدراسیون فوتبال است. خواهشم از او این است که با افرادی که در آنجا کار می‌کنند و زیردستش هستند صحبت کنند که طوری با آدم‌ها صحبت نکنند که آنهایی که دوست هستند تبدیل به بی‌طرف یا دشمن شوند. یک هنر است که بعضی از آن را دارند و امیدوارم در مورد فدراسیون فوتبال ما اتفاقی نیفتد. من با همه آن سیستم رفیق هستم و کار کرده‌ام. همه را دوست دارم و نظرمان این بوده در عین حال تمرین می‌کنم که اگر بازی شد بازی هم بکنیم. این نظر بچه‌ها است و من نمی‌توانم کسی را منع کنم.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد اینکه عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان اعلام کرده از حضور در مسابقات لیگ انصراف نداده و فقط نظرش را اعلام کرده، گفت: او می‌تواند نظر خودش را بگوید و من هم نظر خودم را می‌گویم.

وی در مورد اینکه اگر با این تصمیم باشگاه پارس جنوبی جم شامل جریمه شود، اظهار داشت: از ما چیزی کم کنند؟ هر کسی بیاید و وضع ما را ببیند باید چیزی را بدهد و برود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
0
0
اقای ظاهری نماینده مسجدسلیمان دیدی حمایتت از تیم نفت فقط برای دوباره انتخاب شدن شما در دور بعدی بود حالا که در نیومدی هیچ تیم نفت برات مهم نبود .
اقای ورناصری نمیانده فعلی لطفا کاری کن اگر میخواهی محبوب شوی نه اینکه دو سه ماه اخر دوره مجلسیت الان استین بالا بزن

برادران رضایی شما هم وارد صحنه بشوید شما با اطمینان خاطر میگویم جز پاکترین مسیولین این کشور میباشید و خداوند با صالحین میباشد شما حرکت کنید خدا کمکتون میکند یا علی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها