به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طرح استعدادیابی در برنامه هیات هندبال خوزستان

طرح استعدادیابی در برنامه هیات هندبال خوزستان

خوزستان اسپورت- رییس هیات هندبال خوزستان گفت: باتوجه به این‌که خیال‌مان از بابت داشتن تیم در لیگ برتر کشور راحت شده است، در سال ۹۹ تمرکزمان روی مقوله استعدادیابی و کار در بخش پایه خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش کجبافی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص برنامه‌های مدنظر این هیات در سال ۹۹، اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته در تمام رده‌های سنی شاهد کسب عناوین برتر تیم‌های استان در مسابقات مختلف کشوری بودیم و موفق شدیم پس از چند سال، نمایندگانی در بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر داشته باشیم. موضوعی که خلاء آن به شدت در استان خوزستان احساس می‌شد و نداشتن تیم نیز باعث کوچ ورزشکاران شایسته خوزستانی به استان‌های دیگر شده بود.

وی بیان کرد: حالا که خیال‌مان از بابت داشتن تیم در لیگ برتر کشور راحت است، در سال ۹۹ تمرکزمان روی مقوله استعدادیابی و کار در بخش پایه خواهد بود. همچنین اگر شرایط مهیا باشد و فدراسیون هندبال و وزارت ورزش نیز صلاح بداند، امسال از المپیاد استعدادهای برتر بخش پسران و دختران میزبانی خواهیم کرد. این میزبانی بدون شک نقطه عطفی در هندبال خوزستان جهت استعدادیابی خواهد بود.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: علاوه بر توجه ویژه به استعدادیابی، حمایت از تیم‌های خوزستان در مسابقات کشوری و کمک به موفقیت تیم‌های استان در لیگ برتر آقایان و بانوان و سایر لیگ‌های کشوری در حد بضاعت، در دستور کار هیات خواهد بود تا تیم‌های‌مان نسبت به گذشته حضور قدرتمندتر و شایسته‌تری در کشور داشته باشند و بتوانیم همچون سال ۹۸ مقام‌های خوبی کسب کنیم.

وی با بیان این‌که خوزستان استعداد و پتانسیل خوبی در هندبال دارد و در صورت حمایت بیشتر از سوی مسئولان می‌تواند بیش از این حرف برای گفتن داشته باشد، عنوان کرد: امسال به بخش داوری و آموزش این بخش نیز توجه ویژه خواهیم داشت تا کوبل داوری موفقی در لیگ برتر داشته باشیم. ما قدر استعدادها، داوران و مربیان استان را می‌دانیم و با داشتن این همه ظرفیت می‌توانیم آینده خیلی بهتری را برای هندبال خوزستان رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Germany
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
کاش خبری هم از فدراسیون والیبال استان میدادید،،،،باتوجه به هواداران بسیاردر خوزستان واوج گرفتن والیبال ایران درسطح جهان. هیچ خبری ازاین فدراسیون درج نمیشود،،،،اصلا نمیدانیم هیئتی وجود دارد که درخوزستان این ورزش پرطرفدار را پیگیری کند،،،،لطفا اگر اگر اگر حداقل موجودیت خودرا ازطریق رسانه ها اعلام کند،،،،،باتشکر بس بسیار،،،،منتظر میمانیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها