به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۲۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

حنفی: فکر می‌کنم ما برای هیچ‌‌کس مهم نیستیم

حنفی: فکر می‌کنم ما برای هیچ‌ کسی مهم نیستیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم ما برای هیچ‌کسی مهم نیستیم و اصلا امکانات خوبی نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، مهدی حنفی در مورد آخرین وضعیت تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: فعلا تمرینات تعطیل است. ما بازیکنانی که تست‌مان منفی بود در یک خوابگاه و دیگران در خوابگاهی دیگر قرنطینه هستند. متاسفانه خوزستان شرایط تمرین ندارد و شیوع کرونا وضعیت قرمز را هم رد کرده است.

وی ادامه داد: شرایط ما در آبادان واقعا سخت است. در تست اول سه نفر و در تست دوم هفت نفر مبتلا به کرونا داشتیم در تست سوم هم سه نفر مبتلا داشته‌ایم. فکر می‌کنم ما برای هیچ‌کسی مهم نیستیم. اصلا امکانات خوبی نداریم. البته وقتی هفت نفر مبتلا شدند مسئولان سعی کردند امکانات بیشتری در اختیارمان قرار دهند، ولی واقعا در شهر آبادان امکانات کم است. برخی از مردم اصلا نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: شرایط به شکلی نیست که بخواهیم به تمرینات در آبادان ادامه دهیم. امکانات شهر خیلی ضعیف است و بازیکنان هر بار که می‌خواهند به تمرین بروند با خطر کرونا روبرو هستند. پنج روز است در اتاق‌مان هستیم و هیچ تحرکی نداریم. همه زحماتی که در یک هفته تمرینات اخیر کشیدیم هدر رفت و بدن‌های‌مان دوباره به حالت قبلی برگشته است. این شرایط به ضرر بازیکنان است. به بدن‌ها شوک وارد می‌شود و با وجود استرسی که داریم امکان مصدومت بسیار بالا است.

حنفی با تحسین مسئولان باشگاه صنعت نفت به دلیل تعطیل کردن تمرینات تیم فوتبال تصریح کرد: اکثر تیم‌ها تست‌شان مثبت اعلام شده و با همان نفرات تمرین می‌کنند، ولی مسئولان تیم ما حساسیت و وجدان زیادی دارند و تمرینات را برای حفظ سلامت بازیکنان تعطیل کردند تا شرایط بدتر نشود. شرایط ما در جدول رده‌بندی خوب است و فقط چهار امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم و می‌توانیم سهمیه آسیا کسب کنیم. از طرفی در شرایط آب و هوایی خاص آبادان میزبانی به نفع‌مان است. با این حال، مسئولان باشگاه ما اصراری به برگزاری لیگ ندارند و سلامت بازیکنان برای‌شان مهم‌تر است. با تعطیلی تمرینات ثابت کردند به دنبال رزومه و اسم دَرکردن نیستند.

وی ادامه داد: به نظرم از همان ابتدا، به ناچار تمرینات را شروع کردند. ما همه وظیفه داشتیم به تمرینات بیاییم و همه تلاش‌مان این است با این وضعیت کنار بیاییم. امیدوارم مسئولان لیگ به فکر بیفتند و اگر می‌خواهند با این شرایط ادامه دهند حداقل یکسری امکانات در اختیار تیم‌ها قرار دهند. باید شرایطی را فراهم کرد که بتوان ادامه داد. تیم ما که فعلا روز‌های سختی را تجربه می‌کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها