به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

عارف‌نیا: به دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم

عارف‌نیا: دنبال توافق با بازیکنان برزیلی هستیم

خوزستان اسپورت- معاون حقوقی باشگاه‌ فولاد خوزستان معتقد است باشگاه‌های ایرانی اطلاعات کافی درخصوص مسائل حقوقی و قراردادی فیفا ندارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عارف‌ عارف‌نیا بعد از سومین مرحله از نشست مسئولان باشگاه‌ها با مدیران فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در خصوص پرونده‌های باشگاه‌های مختلف ایرانی در فیفا صحبت شد و باید یکسری اقدامات حقوقی انجام شود. در ایران معمولاً باشگاه‌ها اطلاعات کافی درباره مسائل حقوقی و قراردادی ندارند و اگر نمی‌توانیم در فیفا برنده شویم برای همین ایرادهای قراردادی است.

وی ادامه داد: امید است جلسات هم‌افزایی برگزار شود تا باشگاه‌ها با مسائل حقوقی بیشتر آشنا و در قراردادها لحاظ شوند تا دیگر ضرر و زیان‌های گذشته رخ ندهد.

معاون حقوقی باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم چه پرونده‌ای در فیفا دارد، گفت: پرونده دو بازیکن برزیلی در فیفا برای ما باز شده که در حال توافق با آنها هستیم تا به نتیجه برسیم.

عارف‌نیا درپاسخ به این سوال که آیا از باشگاه‌ها خواسته شده که فصل آینده بازیکن خارجی جذب نکنند، خاطرنشان کرد:  اصلا چنین چیزی مطرح نشد و هیچ پیشنهادی هم در این باره وجود نداشت، تنها موضوع مطرح شده بحث ریالی و دلاری قرارداد بود که برای این موضوع هم باشگاه‌ها و هم فدراسیون باید به نتیجه برسند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها