به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

ذوب‌آهن 1 – ‌نفت 0؛ سومین شکست پیاپی آبادان

ذوب‌آهن 1 – ‌نفت 0؛ سومین شکست پیاپی آبادان

خوزستان اسپورت
هفته نوزدهم لیگ برتر – استادیوم فولادشهر
جمعه 18 بهمن 98 – ساعت 16
ذوب آهن اصفهان 1 – صنعت نفت آبادان 0
گل: دارکو بییدوف (57)
داور: امیر عرب براقی
کمک داوران: حسن انتظاری و فرهاد فرهادپور
اخطار: دانیال اسماعیلی‌فر، قاسم حدادی‌فر، مهدی خلیل (ذوب ‌آهن) - مسلم مجدمی، عقیل کعبی (صنعت نفت)
تماشاگر: هزار نفر

ذوب آهن اصفهان: مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (80- محمد نژادمهدی)، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر (85- مجتبی حقدوست)، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی‌پور و دارکو بییدوف (3+90- وفا هخامنش)
سرمربی: میودراگ رادولوویچ

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل‌شاخه، سیدمحمد قریشی، حسین ساکی، مصطفی احمدی (63- مسلم مجدمی)، مهدی حنفی (82- بختیار رحمانی)، طالب ریکانی، جعفر سلمانی، مهدی مؤمنی (58- میلاد جهانی) و عیسی آل‌کثیر
سرمربی موقت: بهنام سراج

خلاصه بازی
زردپوشان صنعت نفت آبادان بعد از جدایی دراگان اسکوچیچ با هدایت بهنام سراج در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور یافته بودند تا برای کسب اولین پیروزی در نیم‌فصل دوم تلاش کنند. تیم ذوب آهن اصفهان هم که بازی قبلی را به تراکتورسازی باخته بود، در این مسابقه خانگی به کرفتن 3 امتیاز و فاصله گرفتن از انتهای جدول امید داشت.

نیمه اول با حملات ذوب‌آهن آغاز شد؛ در اولین دقایق ناصر سالاری موقعیت تک‌به‌تک را از مهاجم حریف گرفت و لحظاتی بعد از آن داور مسابقه در پی خطای مهدی مؤمنی روی احسان پهلوان به سود تیم ذوب‌آهن ضربه پنالتی اعلام کرد اما این پنالتی را وحید محمدزاده در دقیقه 12 به بیرون زد تا یک شانس مسلم گلزنی برای ذوب‌آهن از دست برود.

صنعتی‌ها در دقیقه 21 اولین فرصت خطرناک تیم‌شان را به روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردند که جعفر سلمانی این موقعیت تک‌به‌تک را از دست داد و متعاقب آن یک فرصت گلزنی برای میزبان ایجاد شد که ضربه سر احسان پهلوان از کنار دروازه به خارج رفت تا 45 دقیقه اول با تساوی تمام شود.

در نیمه دوم نیز تیم ذوب‌آهن برای زدن گل پیش کشیده بود و پس از اینکه برای دقایقی خط دفاعی صنعت نفت را تحت فشار قرار داد، سرانجام در دقیقه 57 با ضربه دارکو بییدوف به گل رسید. این بازیکن در دقیقه 70 موقعیت زدن گل دوم را داشت که ناصر سالاری مانع از گلزنی وی شد.

بازیکنان صنعت نفت در بیست دقیقه پایانی دست به بازی تهاجمی زدند و در دقیقه 76 با دو ضربه متوالی دروازه ذوب‌آهن را تهدید کردند اما مهدی خلیل سنگربان تیم میزبان ضربه عیسی آل‌کثیر  را برگشت داد و شوت میلاد جهانی در توپ برگشتی توسط مدافعان تیم اصفهانی دفع شد. سپس در دقیقه 83 شوت محکم طالب ریکانی از بالای دروازه ذوب‌آهن گذشت و در دقیقه 89 شوت خطرناک میلاد جهانی به بیرون تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

این بازی در نهایت با نتیجه یک – صفر به سود تیم ذوب‌آهن اصفهان خاتمه یافت و تیم نفت آبادان سومین باخت متوالی را متحمل شد.

شرح گل
1-0 (ذوب‌آهن): مسعود ابراهیم‌زاده از منطقه راست خط دفاعی نفت آبادان حرکت کرد و توپ را به محوطه فرستاد و دارکو بییدوف مهاجم جدید ذوب‌آهن در بین مدافعان میانی صنعت نفت پس از کنترل توپ با ضربه پای چپ دروازه تیم میهمان را گشود.

در حاشیه
* سکوهای بخش جنوبی ورزشگاه فولادشهر که به تازگی احداث شده به صورت کامل صندلی‌گذاری شده بود.
* محمد قریشی بازیکن صنعت نفت در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت. هادی محمدی و مسعود ابراهیم‌زاده نیز از ذوب‌آهن به سمت نیمکت صنعت نفت آبادان رفتند.
* تعدادی از هواداران صنعت نفت در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند که برخی از آن‌ها در محوطه ورزشگاه به بلیت‌فروشی انجام شده، معترض بودند.
* هواداران ذوب‌آهن همچون گذشته استقبال کمی از این دیدار به عمل آورده‌اند و کمتر از هزار تماشاگر سبز‌پوش در فولادشهر حضور یافتند.
* داور مسابقه در اواسط نیمه اول پس از اعتراض نیمکت ذوب آهن بازی را متوقف کرد و به مربیان این تیم تذکر داد.
* بهنام سراج به عنوان سرمربی موقت تیم نفت آبادان در این بازی تیمش را هدایت کرد. این مربی در دقیقه 90 با کارت قرمز داور از روی نیمکت اخراج شد و در بازی بعدی حق نشستن روی نیمکت را نخواهد داشت.
* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را 870 نفر اعلام کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
هافبک بازی ساز مهاجم خوب و...نداریم اقا ندارییییییم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
1
قشنگ چوب بی مربیگری رو خوردیم
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
ادمین جان لطفا بچاپ،، چندین بار گفتیم اقای احمدی در حد نفت نیست باز میزارنش تو ترکیب، نفت با این ترکیب ۱۰ دقیقه اخر با هر مربی باشه نتیجه میگیره،، اخه من موندم چی از اقای مصطفی احمدی که یه پاس نیم متری بلد نیست میزارن تو زمین بعدش بختیار بیرونه، واقعاااا چرا با ۲.۳ هافبک دفاعی میره تو زمین،
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
آقایون مسئول لطفا بفکر جذب سرمربی باشید. چند هفته آخر رو با اسکوچیچ از دست دادیم حالا میخواید چند هفته هم بصورت ازمایشی با اقای سراج از دست بره فاصله امتیازات نزدیکه اگه 2 بازی دیگه نتیجه نگیریم سه یا چهار پله پایین میریم تو جدول
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
در روز روشن، سرمربی تیم نفت آبادان را دزدیدند...
مدیریت باصلابت را از اصفهانی‌ها یادبگیرید آقایان درظاهر مدیر، تحت هیچ شرایطی سرمربی خود را به تیم ملی ندادند.
دراینجا مافیا در روز روشن سرمربی وبازیکن یک تیم را هوایی و در نهایت می دزدند..
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
امدوارم اسکوچیچ خیر از زندگیش نبینه فقط میخواست تیم صنعت ازنظر روحی داغون کنه چون ازنظر فنی مغز گنجیشک توسرش بود درضمن نماینده های شهرابادان را با دوکیلو سیب زمینی عوض کنید
علی
|
United States of America
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
نفت آبادان با این مدیریت فاجعه نیم فصل میجنگید واسه قهرمانی نیم فصل دوم میجنگه واسه سقوط نکردن
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
بدو بدو بیا گوشت قربونی داریم! چرب و نرم و تازه! هول نکنین به همه می رسه! قصابش هم یه سبیل دررفته نامرد و نالوتیه بنام دستگاه ورزش ایران! گوشت قربونی هم صنعت نفت آبادانه! گوشتش به کرمونیا و بوشهریا هم می رسه! عیسی زاده و هیئت مدیره صنعت اگر خودت و خانوادتونو دوست دارین و از لعن و نفرین و فحش میترسین فقط استعفا!! تیم رو از یه مدعی بردین به قهقرا. خدا ازتون نگذره.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
امروز به ترکیب اشتباهی که سراج چید باختیم آخه این احمدی چیه مومنی نمیتونه استپ کنه وقتی مجدمی وبختیار امدن تیم راه افتاد داور هم که ضد صنعت البته سراج درصد صنعت نیست ولی فدراسیون چون میخاد به مردم بگه اسکوچیچ مربی خوبیه و او باعث نتایج صنعت نفت بوده داره آبادان را قربانی میکنه که تمام اینها باعث و بانیش مدیریت خود فروش صنعت نفته که نتونست سریع یک مربی خوب را جانشین کنه اخه سراج و فرهانی در حد مربیگری صنعتن؟
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
آقا بهنام دو کیلو سیب زمینی کسی پا اینا نمیده حاضریم با یه دونه سیب زمینی هم عوضشون کنیم.سیب زمینی از اینا با ارزش تره لااقل سیب زمینی چپاول نمیکنه اینا فقط تو چپاول و بی لیاقتی از هم سبقت میگیرن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
امروز چقدر جناحین خصوصا جناح راست ضعیف بود و سراج این ضعف را ندید تا گل خوردیم حنفی احمدی و مومنی تو زمین زیادی بودن چقدر این به نظرم سلمانی هم باید جریمه بشه چون فقط برای خودش بازی میکنه اصلا پاس نمیده روی یک صحنه آگه پاس میداد ال گثیر گل زده بود البته تیمی که سرمربی نداره همینه کسی حساب نمیبره
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
امسال دلمون به صنعت نفت خوش بود که اونم نابودش کردن
خدا لعنتتون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
واقعا به این مجموعه مسئولین باشگاه چه باید گفت چرا وقتی میدونستن اسکوچیچ رفتنیه و اونها هم عرضه نگه داشتنشو نداشتن بلافاصله با ویسی که جزو مربیان خوشفکر و جسوره وارد مذاکره نشدن تا بلافاصله جذب صنعت بشه و گذاشتن او راحت بره پیکان . نه خداییش این مغزهای متفکر و ایکیوسانهای ایران میخوان برن کیو بیارن که از ویسی بهتر باشه. خدا لعنتتون کنه که کاممونو تلخ کردید . سه بازی و هیچ امتیاز . امسال بهترین فرصت برای کسب سهمیه بود که این نابخردان از هوادارا گرفتن .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
بازهم تا یک تیم دیگه از خوزستان خواست جون بگیره دست روگلوش گذاشتن خدااز باعث وبانی حال زارفوتبال خوزستان نگذره.نابودی شاهین اهواز بعدازقهرمانی ، گرفتن قهرمانی استقلال اهواز چون تیم شخصی بود ومالکاش مثل علی دایی جزء مافیای فوتبال نبودن، نابودی فولادواستقلال صنعتی بعداز قهرمانی چون جام رواز تیم حکومتی گرفتن تا بازی کثیفی که نیم فصل علیه نفت آبادان راه انداختن و مدیران بی لیاقت صنعت هم بااون ها همسو شدن. به راستی مگر گناه خوزستان چیست که تاتیم هاش میان جون بگیرن اون ها روبه زانو درمیارن؟
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
چقدراذیتم چقدر،،،، فدراسیون مافیایی راحت دزدی کرد ،،،کلاه برداری کرد،،،بی آنکه شرم رابشناسند،،،، چقدر وقیحانه اختلاس میکنند ،،،دروغ میگویند،،،سر تیم را میبرند،،،، واقعا که،،،واقعا اینها قامتی پراز ناسزا دارند،،،، وماهنوز،،،هنوز اندرخم کوچه ایم،،،،تاسف
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
ریشه این همه نابسامانی حداقل در باشگاه صنعت نفت فقط در
دو کلمه خلاصه میشه اون هم "بیعدالتی" و "عدم مدیریت". اون از وزیر نفت نادان و خشک مغز که از تزریق پول به باشگاه خودداری میکنه .این هم از مدیرعامل بله قربان گو که دودستی اسکوچیچ دروغگو رو به تیم ملی تحویل داد. فعلا که توی این کشور آذریها،اصفهانیها،تهرانیها خوب جولان میدن. خوب!! برای خالی نبودن عریضه فولاد رو هم انداختن جلو!! بعدهم با کمال پررویی و دروغگویی میگیم ایران اس... ‌بابا جون هر کی دوست دارین لیگ رو با ۶ یا ۷ تیم برگزار کنین. اووووووووو اینقدر هم وقت اضافه میارین برای فیفا دی و بازی با بنگلادش و مالدیو و گوام و ...... به زور گل محمدی رو از شهرخودرو دادین به مفت خورهای قرمز. به زور و با نیرنگ اسکوچیچ هفت خط رو دادین به تیم ملی.با لابی گری نکونام کم تجربه رو به فولاد تحمیل کردین. با مهندسی داوری بازیهای لیگ ....... بازم بگم؟ بابا جمع کنین این بساط کثیف و مافیایی رو! خوزستان اسپورت عزیز از برزگری و العین و لیگ ستارگان قطر چه خبر؟!!
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
اقایی مدیر عامل هر چه سریعتر یک سرمربی خوب با دانش پیدا کنید دیگه میخواین چکار کنید با این تیم ایییییی خدا
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
سلام ،ببخشد دوستان،این پروسه وزارت ودولته،مربی بود تیم می رفت اسیا،اما قرار نیست هزینه بده،پس مربی باید بره، تیمم بیفته تو نیمه دوم جدول و همیشه همینه، مگریک روزی تیم خصوصی بشه،ک تو ایران و بالاخص خوزستان بعیده،
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
نمدونم چرا عیسی پاس نمیده قبل گل دریافت کنیم تک به تک با دروازبان بازیکن صنعت باهاش حرکت کرده چرا پاس نمیده چند بازی که پاس نمیده فقط میخواد خودش گل بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
فقط خجالت بکشید سه مسابقه سه باخت. تیمی که باآن کیفیت فوتبال میکرد رو خوار و ذلیل کردید آقای عیسی زاده اگر توان مدیریت درست وحسابی نداری؟ اگر میخوای فقط بله قربانگو باشی دیگه بسه لطفا برو. شما هیئت مدیره آگاهانه قصد دارید صنعت را به وضعیت پارسال وسالهای قبلش برسانید چرا؟ چون مردم هیچ هیچ توقعی جز بقا درلیگ برتر ازتون نداشته باشند. شما مدیریت ته جدولی رو عالی بلدی وقتی تیم داشت نتیجه میگرفت سرگیجه ودلهره داشتید. خیالتون راحت کارتون جواب داد داریم میریم پایین
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
آقایان مسئول صنعت! شما که میدونستین دیر یا زود مربی حقه باز از صنعت میره چرا دنبال جانشینش نبودین؟ به چه حقی دو هفته میخاین تیم رو معطل مربی جدید بکنین؟ برای اینکه خاطر جمع بشید تیم میره به نیمه دوم جدول و جوابگوی اربابهایتون باشین!! تف به شرف نداشتتون. همچنین تف به شرف نداشته تمام مسئولین شهری آبادان که دغدغه تنها دلخوشی مردم شهر رو ندارن.از این همه شهید و مجروح و آوارگی و بی خانمانی و کن فیکون شدن خیلی از زندگیها و بیکاری و .........که مردم این شهر و خیلی از شهرهای دیگر خوزستان دچارش شدن شرم و حیا نمی کنید؟ سرتون رو بزارید زمین و از خدا طلب مرگ کنید.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
اسکوچیچ به کمک فدراسیون به کثیف ترین شکل صنعت نفت رو دور زد کدوم شرف کدوم اخلاق کدوم شخصیت وبدتر ازاون مدیران نالایق و حقیر و دروغگوی صنعت نفت و وزارت ورزشی که دشمن شهرستانهاست وتیمداری میکند ووزارت نفتی که دشمن قسم خورده مردم آبادانه مبارکتون باشه این مدیریت یلخی باندی رانتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
سلام
هر چه نفت گل می خورد از عدم دفاع عقیل کعبی است با رندی خودش را خنثی می کند و در هیجده قدم پشت سر فوروارد قرار می گیرد و درگیر نمی شود .لطفا بازی های ین بابا چک شود و حداقل یک دفاع مطمئن به جای او بگذارید .فقط بلد است فیگور و ژست بگیرد شما پاس دادنش را نگاه کنید چگونه سرعت توپ را می گیرد سرعت بازی را می گیرد و در تهاجم شرکت نمی کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
دربازی با ذوب آهن آقای عقیل کعبی فنی رو کار نداریم انگار با بچه های پزشک تیم دعوا داشت عقیل خان ماشالله انگار شق القمر کرده بودی بابقیه هم دعوا داره آقایون فیلم این بازی رو نگاه کنید تا متوجه بشید دفاع صنعت مثلا قریشی چندبار سوتی گل صددرصدی داد آقای حنفی چقدرضعیف بود آقای احمدی اصلا آماده نیست آقای مومنی هم همینطور آقای سلمانی فقط برای خودش بازی میکنه پاس چیه؟ تیم کیه؟ آقای ریکانی شما باید برگردی به دفاع خرابت کمک کنی شما درهیجده قدم اصلا یارگیری نمیکنید مهاجمین آزادن و دفاع راست صنعت مسیر اتوبان آزاد شده بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها