به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۲۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

قاسمپور: مدافعان نفت اشتباهات فاحشی داشتند

قاسمپور: مدافعان نفت اشتباهات فاحشی داشتند

خوزستان اسپورت- سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد که مدافعان این تیم روز خوبی مقابل پرسپولیس نداشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در مورد دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت، گفت: این بازی آن‌طور که انتظار داشتم جذاب نبود. فکر می‌کردم نفتی‌ها بهتر کار کنند و شاید فقط بعد از دریافت گل تا حدی خوب کار کردند. البته پرسپولیس در این مسابقه سعی کرد حریف خود را با یک بازی منطقی کنترل کند و در این کار هم موفق بود. آنها روی ضدحملات هم بسیار خطرناک بودند و حتی می‌توانستند حداقل دو گل دیگر به ثمر برسانند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیمی کامل و پرمهره است، خاطرنشان کرد: بدون تردید کادرفنی پرسپولیس ابزار لازم را برای اتخاذ تاکتیک‌های مختلف دارد. از طرفی بازیکنان پرسپولیس از لحاظ انگیزشی و تجربه خیلی خوب هستند و این مسئله در بازی‌های این تیم مشهود است. پرسپولیس مقابل نفت خیلی خوب بازی را اراده کرد و با بازیکنان سرعتی که در اختیار داشت روی ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شد.

قاسم‌پور با انتقاد از مدافعان صنعت نفت یادآور شد: نفتی‌ها برای اینکه بازی را به تساوی بکشانند بی‌مهابا حمله می‌کردند و مدافعان این تیم هم اشتباهات فاحشی داشتند. دقیقاً مثل بازی با استقلال که نزدیک بود باز هم همان نتیجه و شکستی سنگین تکرار شود. صنعت نفت اگر فکری به حال خط دفاعی‌اش نکند در ادامه راه کار سختی پیش رو خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «بحث رفتن اسکوچیچ از صنعت نفت چه تأثیری در بازی شاگردانش داشت؟»، گفت: به‌هرحال بی‌تأثیر نبود. این مربی یک نیم‌فصل خوب را در نفت گذرانده بود و طبیعتاً هواداران و بازیکنان دوست داشتند با این مربی ادامه دهند. در حقیقت شاید بهتر بود بازیکنان نفت در این بازی آخر اسکوچیچ تلاش زیادی می‌کردند تا او با خاطره خوش ایران را ترک کند.

این مربی آبادانی درباره آینده تیم صنعت نفت نیز گفت: در مورد آینده این تیم با رفتن اسکوچیچ نمی‌توان پیش ‌بینی کرد که شرایط بهتر خواهد شد یا بدتر. فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است. همه ما خاطرمان هست که برزیل در جام جهانی هفت گل از آلمان خورد در حالی که همه انتظار قهرمانی این تیم را داشتند. در حال حاضر نفتی‌ها قبل از هر چیز باید فکری به حال مشکلات مالی خود کنند، چرا که اگر حل نشود هیچ مربی نمی‌تواند در این تیم موفق باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
Mohamad Jafari
|
Netherlands
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
بهترین گزینه برای جانشینی اسکوچیچ، همین قاسمپور هست، مربی فنی، با اخلاق و بی‌ادعای آبادانی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
داور دو پنالتی برای صنعت نگرفت یکی روی جهانی که مدافع پای میلاد را زد یکی هم توپ در محوطه هجده قدم به دست انصاری خورد و روی گل هم خطایی نشد که داور کاشته گرفت ولی اینها دلیلی بر بازی ضعیف صنعت وارنج اشتباه وتعویضهای ناشیانه اسکوچیچ نمیشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
کارشناس داوری خطا که موجب گل لنگیها شد خطا نبود اینو.اعلام کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
قاسمپور بازیکن بسیار خوبی بوده ولی در گذشته که در صنعت بود نمیتونه با ساختار و نوع مدیریت و بی پولی این تیم کنار بیاد و جز درگیری لفظی نتیجه ای نخواهد داشت و قطعا با نتایج بد از این تیم خواهد رفت . بنظر من اگه اسکوچیچ بره در این مقطع و با این شرایط فقط ویسی که صبور و کاربلده شاید بتونه راهگشا باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
همانطور که قبل از بازی هم گفتیم به دو دلیل نباید آل کثیر بازی میکرد اول اینکه او نشون داده بود که دلش با قرمزه و دیدیم که در تک به تک با دروازبان چطور اون موقعیت عالی را ناشیانه و شاید عمدا به هدر داد و دوم بخاطر علاقه اش به رفتن به لنگ تمرکز لازم برای این بازی نداشت . باید از همون اول از زوج جبیره و مومنی که هردو سرعتی و با انگیزه بودن استفاده میشد .
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
اقایان تعدادی تماشاگرنما در ابادان نمیدونم چرا با مربی ایرانی مخصوصا ابادانی رفتار زشتی دارن بقران اگه همین قاسمپور اگه پنج تا از اس تهران خورده بود حیثیتشو میبردن فکر نمیکنید چرا مربی ایرانی نمیاد بحث مالیش نیست بحث ابروشه مگه دراگان هفتاد درصد قراردادشو نگرفته پس بحث مالی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
هیچ مربی ایرانی با نفت ابادان نتیجه نمیگیره چون سبک بازی ابادانیها با سبک مربیان ایرانی خیلی فاصله داره فوتبال ابادان تکنیک تک ضرب سرعتی و هجومی با فوتبال ابادان آشنا نیستند که مردم ابادان یک فوتبال هجومی دوست دارند نه دفاع کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
در این فوتبال مافیایی و از قبل مهندسی شده مثل همین بازی لنگ با صنعت دیگه تکنیکی و هجومی و .... معنا نداره فقط باید طوری فوتبال کرد که نتیجه گرفت . روبروی کیسه در تهران همین هجومی و باز بازی کردیم که 5 تا خوردیم . برای انجام بازیهای تکنیکی و هجومی افزاری خوب مثل بازیکنای اینکاره و قدرت مالی لازمه که باشگاه صنعت نفت نشون داده نه مدیریت داره نه پول داره و نه بازیکنای اینکاره . فکرکن اون زمانی که صنعت نفت با همین قاسمپور و برزگری و لقمان و نظام آزادی و .... اون بازیهای تکنیکی و هجومی را انجام میدادن اگه بخواهیم مثل این بازیکنای اون دوران را جذب کنیم چه پولهای درشتی باید پرداخت کرد که در این دوره فقط دو تیم حکومتی میتونن با پولهای مفت وزارت ورزش چنین بازیکنایی رو جذب کنن . پس تینهای بی پولی مثل صنعت باید مربیانی را جذب کنن که با سیاست و روشهای خاص و زیرکان مخصوص بخود بتونن نتایج لازم را کسب کنن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها