به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

نقل و انتقالات زمستانی نفت و فولاد خوزستان

نقل و انتقالات زمستانی نفت و فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شاهد تغییراتی بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران دوشنبه شب به پایان رسید و تیم‌های حاضر در این فصل از مسابقات می‌توانند از امروز نسبت به جذب بازیکنان آزاد اقدام کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان در میان فصل چند بازیکن ورودی و خروجی داشت. مهدی زبیدی، آرمان قاسمی، امید سینگ، احسان تاییدی، احمد گوهری، محمدامین اسدی و محمدعلی صفیا بازیکنانی بودند که به جمع زردپوشان نفت پیوستند. محمد طیبی، میلاد خدایی‌اصل، حسین دوستدار، محمد ابراهیمی و فرشاد جانفزا هم از تیم نفت مسجدسلیمان جدا شدند. ضمن اینکه سوشا مکانی و فرزاد حاتمی نیز وضعیت نامشخصی دارند و گفته می‌شد قراردادهایشان را بصورت یک‌طرفه فسخ کرده‌اند، گرچه احتمال ماندن آن‌ها در جمع نفتی‌ها وجود دارد.

فولاد خوزستان نیز دست به جابجایی در لیست تیمش زد و چند تغییر داشت. سینا زامهران، آیاندا پاتوسی، زبیر نیک‌نفس و فرشاد احمدزاده بازیکنان ورودی فولاد بودند و سه بازیکن به نام‌های انس بنی‌یاسین، روح‌الله سیف‌اللهی و میثم دورقی از این تیم جدا شدند. فولادی‌ها البته هنوز دنبال اضافه کردن بازیکن هستند و احتمال می‌رود که نفرات جدیدی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

در بین سه نماینده خوزستان در لیگ نوزدهم، تیم صنعت نفت آبادان هیچ تغییراتی در فهرست تیمش انجام نداد. با وجودی که چند بازیکن زردپوشان مورد توجه سایر رقیبان قرار گرفته بودند، این باشگاه توانست تمامی نفراتش را حفظ کند. نفتی‌های آبادان البته بازیکن ورودی هم نداشتند و با همان اسکلت بندی نیم‌فصل اول به کارشان ادامه می‌دهند، مگر اینکه در روزهای آینده اقدام به جذب بازیکن سهمیه آزاد کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر طبق قوانین فیفا 28 روز به طول انجامید و در این مدت جابجایی بازیکن میان تیم‌های مختلف انجام شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
تعجب میکنم فرزاد حاتمی که همش هم فیکس بود چرا رفت ! یعنی جایی دیگه این همه بهش بازی میدن غیر ممکنه! ایشالله هر جا باشه موفق باشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
نمیدونم چرا صنعت نفت تو خواب زمستانی بود این تیم یکی از مدعیان هست ولی چرا تیم خودش رو تقویت نکرد مدیرانش کجا بودن تو خط دفاعی و خط حمله باید تقویت میشد یه هافبک دفاعی خوب و جنگنده هم کم داره
سوسنگرد دیار ZBZ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
امسال هر سه نماينده ما خوب يارگیری کرده اند بخصوص در این نیم فصل ، اما نکته مهم ماندن سوشا مکانی در مسجد سلیمان و آل کثیر در صنعت میباشد که هر دوتاشون با باشگاههاشون قرارداد دارند و توقعی بزرگی نیست اگر تا پایان فصل در تیمهایشون بمانند و در پایان لیگ با خاطره خوب بروند در این صورت آه هواداران هم گریبانگیر آنها نخواهد شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها