به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

شب تلخ نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال

شب تلخ نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان شب ناموفقی را در لیگ برتر فوتسال سپری کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران در شهرهای مختلف به انجام رسید و تیم‌های اهورا بهبهان و ملی حفاری اهواز با پذیرش شکست برابر حریفان شب ناموفقی را سپری کردند.

تیم اهورا بهبهان در بازی خارج از خانه مقابل سن ایچ ساوه با نتیجه 7 بر 4 شکست خورد و به رده سیزدهم جدول نزول کرد. این شکست باعث شد که تیم اهورا بهبهان در یک قدمی سقوط به دسته پایین‌تر قرار بگیرد و بهبهانی‌ها باید در هفته پایانی مقابل فرش آرا مشهد به پیروزی برسند و سپس منتظر نتایج سایر تیم‌های پایین جدولی باشند.

اما تیم ملی حفاری اهواز هم که در صورت کسب پیروزی برابر مقاومت البرز می‌توانست حضورش در مرحله پلی‌اف را قطعی کند، در یک بازی خانگی متحمل شکست غیرمنتظره با نتیجه 3 بر صفر شد. شاگردان کیاوش علاسوند برای قطعی شدن حضورشان در پلی‌اف باید در بازی پایانی مقابل ارژن شیراز به پیروزی برسند و در غیر اینصورت کارشان به اما و اگر کشیده خواهد شد.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال طبق برنامه روز یکشنبه 22 دی‌ماه برگزار خواهد شد؛ تیم‌های اول تا هشتم جدول به پلی‌اف راه پیدا می‌کنند و دو تیم انتهای جدول به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

شب تلخ نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
نه به نتایج اول فصل دوتا تیممون که بالای جدول بودن نه این نتایج فاجعه بار کنونی امیدوارم اهورای بهبهان بتونه توی لیگ موندگاربشه.نمیدونیم غصه کدوم درد خوزستان روبخوریم!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها