به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری‌زاده: در نیم‌فصل چند بازیکن جذب می‌کنیم

بختیاری‌زاده: در نیم‌فصل چند بازیکن جذب می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شاکله اصلی تیم را در نیم‌فصل حفظ می‌کنیم و برای برطرف شدن نقاط ضعف خود، سه یا چهار بازیکن جذب خواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سهراب بختیاری‌زاده پس از تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل آرمان گهر سیرجان در اهواز به خبرنگاران گفت: شکل بازی خوب بود و بازیکنان تیم ما فوق‌العاده بازی کردند؛ از آنجا که هفته پایانی نیم‌فصل رقابت‌ها بود، به دنبال برد در این دیدار بودیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: حریف مهاجمان خطرناکی داشت و در این فصل دروازه تمام تیم‌ها را باز کردند اما ما حتی یک موقعیت به آنها ندادیم و این موضوع نشان می‌دهد خط دفاعی ما به هماهنگی لازم رسیده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم‌مان روز به روز در حال پیشرفت بوده و نیاز است که در نیم‌فصل چند بازیکن جدید جذب کنیم تا بتوانیم در دور برگشت قوی‌تر ظاهر شده و تمام امتیازات خانگی را به طور کامل کسب کنیم.

وی در خصوص احتمال اضافه شدن رحیم زهیوی به ترکیب استقلال خوزستان افزود: زهیوی برای رسیدن به فرم بدنی ایده‌آل، همراه تیم تمرین می‌کند، استقلال خوزستان خانه زهیوی است و خوشحال می‌شویم که این بازیکن با ما تمرین کند.

بختیاری‌زاده ادامه داد: زهیوی قصد دارد فوتبال خود را در یک تیم لیگ برتری دنبال کند و ما هیچ گونه صحبتی با او برای اضافه شدن به تیم استقلال خوزستان نداشتیم.

وی همچنین در خصوص پیوستن آرش افشین و فرشاد سالاروند به تیم استقلال خوزستان گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این 2 بازیکن نداشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا به نقطه ایده آلش در تیم رسیده است گفت: شکل و سازماندهی بازی های ما نسبت به گذشته بهتر شده است و از این جهت پیشرفت خوبی داشتیم. ما می‌توانستیم در چهار بازی گذشته امتیازات بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد اما امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
ارش افشین و سالاروند فوتبالشون تموم شده کمکی به تیم نمی کنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
یعنی در فصل دوم تیم را هدایت میکنی تا تیم را به دسته یک نبری ول کن نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
بهترین دفاع پارسال در ۵هفته پایانی برگردون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها