به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جهانی: امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند

جهانی: امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اوضاع تیم از نظر مالی خوب نیست و دورهمی روز‌ها را می‌گذرانیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با میزان در مورد گل دقیقه آخری و سه امتیازی که برای صنعت نفت آبادان مقابل ماشین‌سازی تبریز به ثمر رساند اظهار داشت: خداراشکر برای تیمم گل زدم. فشار زیادی روی من بود. انتظارات خیلی بالا بود. از طرفی در این بازی سه امتیاز را می‌خواستیم. با این گل برنده شدیم و جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم‌تر کردیم.

وی ادامه داد: از ابتدای بازی برای شکست ماشین‌سازی وارد زمین شدیم. در دقیقه 2 توپ را به تیر دروازه زدم. موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم که سهم من از آنها کم نبود. در نهایت دقیقه 93 گل زدیم و باعث خوشحالی هواداران شدیم. اگر این سه امتیاز را نمی‌گرفتیم کارمان در جدول سخت می‌شد.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه پس از هفته‌ها نیمکت نشینی توانست در بازی با ماشین‌سازی در ترکیب اصلی قرار بگیرد، تصریح کرد: گلزنی در بازی با ماشین‌سازی به معنی فیکس شدن من در بازی‌های آینده نیست. قبلا با چنین موقعیت‌هایی رویرو شدم، ولی اسکوچیچ بنا به ساختار تیم حریف تغییر تاکتیک داد و مجبور شدم روی نیمکت بنشینم. این نظر سرمربی است که برای بازی‌های بعد چه تصمیمی بگیرد، ولی از نظر خودم واقعا تلاش کردم و این سه امتیاز حق تیم، بازیکنان و هواداران بود.

جهانی در مورد اظهارات اسکوچیچ که گفته جهانی برای هواداران بازی می‌کند گفت: من چند سال است که از لیگ یک در آبادان هستم. با این مردم شاد و غمگین شدم و حتی گریه کردم. شاید هر بازیکنی جای من بود با هواداران انس می‌گرفت. از طرفی نمی‌توانم نسبت به ابراز علاقه آنها بی تفاوت باشم. از آنها انگیزه می‌گیرم. هواداران در این وضعیت به ورزشگاه می‌آیند و مایه دلگرمی ما هستند. من چه کاری جز بازی کردن برای آنها و واکنش نسبت به ابراز علاقه شان می‌توانم انجام دهم.

وی افزود: اسکوچیچ راست می‌گوید من برای تماشاگران بازی می‌کنم، ولی در عین حال در خدمت تیم هستم. تماشاگران که به من نمی‌گویند چطور بازی کنم این مربی است که وظایف من را مشخص کرده است. من هر کاری می‌کنم در چارچوب دستورات تاکتیکی سرمربی است. گاهی کار‌های انفرادی مثل دریبل انجام می‌دهم که در شرایط بازی به وجود می‌آید و فکر نمی‌کنم کار بدی باشد. با این حال اظهارات اسکوچیچ برایم جالب بود. سبک بازی من تماشاگرپسند است و آنها واکنش نشان می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به شرایط مالی باشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: اوضاع تیم از همه نظر خوب است، فقط از نظر مالی خوب نیست. خبری از پول نیست و دورهمی روز‌ها را می‌گذرانیم. فعلا هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارد و همه دوست دارند در تیم بمانند و نتیجه تلاش‌هایشان را ببینند. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند و اجازه ندهند این شرایط خوب تحت تاثیر مشکلات مالی صدمه ببیند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کیوان از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
اقای جهانی همیشه در قلب مایی چه بازی کنی چه نیمکت نشین باشی تو تلاشتو همیشه مضاعفه ازت ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
0
میلاد که را می افته تیم خیلی خوب بازی میکنه منتظر بازی های خوب تو در دیدار های بعدی هستیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها