به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح عیسی‌زاده درباره محرومیت بازیکن نفت

توضیح عیسی‌زاده درباره محرومیت بازیکن نفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درخصوص حضور نیافتن جعفر سلمانی در اردوی تیم ملی امید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص محرومیت جعفر سلمانی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمامی مسابقات باشگاهی به دلیل حضور نیافتن در اردوی تیم ملی، اظهار کرد: باشگاه صنعت نفت همیشه به فدراسیون و تیم ملی امید احترام گذاشته و اصلا بحث توجه نکردن به درخواست تیم ملی امید مبنی بر حضور سلمانی در اردوی تیم ملی مطرح نبوده است.

وی بیان کرد: سلمانی روز یکشنبه آماده سفر به تهران و حضور در اردوی تیم ملی بود که متاسفانه به دلیل شرایط نامناسب جو و هوای مه آلود آبادان، پرواز لغو شد و او نتوانست خود را به اردو برساند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: روز گذشته، دوشنبه نیز در این زمینه با فدراسیون صحبت کردیم و دلیل حضور نیافتن به موقع سلمانی را توضیح دادیم که فدراسیون پذیرفت و بعد هم سلمانی به اردوی تیم ملی رفت و مشکل حل شد.

شایان ذکر است، با حضور جعفر سلمانی در اردوی تیم فوتبال امید، به نظر می‌رسد که محرومیت این بازیکن از حضور در بازی‌های باشگاهی نیز برطرف می‌شود و مشکلی از این بابت ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
ماشااله به سلمانی.در انتظار دریبلهای قشنگ یه پا دوپای سلمانی. هواداران ! "جعفرخان برگشته"!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
آقای فدراسیون ضعیفکش اگه یکی از بازیکنای قرمز و آبی و یا تراکتور و سپاهان خودشونو به تیم ملی امید نمیرسوندن بازم جرات داشتید اینگونه فتوا بدید و محرومش کنید به خداوندی خدا عمرا اینکارو بکردن . لعنت براین فوتبال مافیایی و کثیف .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها