به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

یزدی: فولاد با این سبک سهمیه آسیایی نمی‌گیرد

یزدی: فولاد با این سبک به سهمیه آسیایی نمی‌رسد

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که کسب سهمیه آسیایی کمترین توقع از تیم فولاد است، گفت: به نظرم اگر فولاد در ادامه نیز با همین سبک، فوتبال بازی کند، نمی‌تواند به سهمیه آسیایی برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص سبک بازی و نوسانات امتیازگیری فولاد در 15 هفته سپری شده از لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: منحنی ارزیابی از فولاد در هفته‌های سپری شده رو به بالا است. یعنی نتایج مثبت بوده است اما نه برای فولادی که دارای یک ساختار بسیار قوی است و از امکانات بسیار خوب بهره می‌برد. ضمن این‌که باشگاه فولاد اختصاصاً فوتبال را مدیریت می‌کند و از این نظر نتایج کسب شده فولاد در نیم‌فصل اول نمی‌تواند مثبت باشد.

سبک فولاد، محتاط و تا حدودی دفاعی است
این مربی فوتبال خوزستان عنوان کرد: سبکی که امسال با تفکر کادرفنی برای فولاد انتخاب شده، تقریبا دفاعی و برای گل نخوردن و در نهایت ایجاد موقعیت گلزنی است. این یک سبک محتاط و تا حدودی دفاعی است و به نظرم انتخاب این نوع سبک برای فولاد شایسته نیست و همین باعث می‌شود آن انتظاری که هواداران و کارشناسان فوتبال از تیم دارند، برآورده نشود.

وی افزود: مدیرعامل و سرمربی تیم هر کدام در مصاحبه‌های جداگانه عنوان کردند که قول قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را نمی‌دهیم و از طرفی نیز شاهد طرح و برنامه‌های سه ساله آذری مدیرعامل باشگاه هستیم و این‌ها نشان‌ دهنده اتفاقات مثبت در فولاد نیست. من فکر می‌کنم فولاد نیاز به تغییر سبک بازی در نیم‌فصل دوم دارد و این‌که مهره‌هایی را جذب کند که در فاز حمله کمک بیشتری به آن‌ها داشته باشند.

مهاجمان تیم نسبت به فصل‌های قبل کم‌اثر بوده‌اند
یزدی خاطر نشان کرد: در بازی‌های فولاد، مهاجم‌های این تیم نسبت به فصل‌های قبل کم‌اثر بوده‌اند. البته پریرا، بیت‌سعید و دیگر بازیکنان خط حمله، نفرات قابلی هستند اما انتخاب این نوع سبک بازی از سوی سرمربی، این بازیکنان را کم‌اثر کرده است. قطعا باید سبک تغییر کند و فولاد به مهره‌هایی نیاز دارد که بتواند سبک بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: سالی که بیت‌سعید به استقلال تهران رفت، در یک نیم‌فصل شرایط به صورتی شد که خود این بازیکن عطاء را به لقایش بخشید و در این تیم نماند. حتی باشگاه استقلال تهران نیز خیلی برای ماندن این بازیکن اصرار نداشت زیرا نوع بازی که حریفان استقلال تهران انجام می‌دادند، بیت‌سعید را کم‌اثر کرده بود و نمی‌توانست کارایی لازم را داشته باشد. در حالی‌که همین بازیکن پیش از حضور در استقلال تهران، در استقلال خوزستان توانست با توجه به این‌که یکی از اثرگذارترین بازیکنان بود، به تیم‌ملی هم دعوت شود. بیت‌سعید سال بعد نیز در فولاد یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بود ولی امسال با توجه به سبک و نوع بازی که فولاد دارد، این بازیکن آن تاثیری که باید داشته باشد را ندارد.

اعتراض هواداران برای نتایج نیست
این مربی فوتبال خوزستان درباره ناراضی بودن هواداران فولاد از عملکرد این تیم حتی در بازی‌هایی که زمین را با پیروزی ترک می‌کند نیز گفت: امیدوارم هواداران فولاد کاملا از این تیم حمایت کنند زیرا این حمایت است که برای یک تیم پشتوانه درست کرده و به آن آرامشی برای هر چه بهتر شدن، می‌دهد. به نظر می‌رسد بین هواداران و باشگاه اختلاف‌هایی وجود دارد که حتی در زمان برد تیم، هواداران معترض هستند. من فکر می‌کنم این اعتراضات برای نتایج نیست و برای اتفاقات دیگر است. توصیه من به هواداران این است که تنها تیم فولاد را مورد حمایت قرار دهند و باعث دلگرمی مجموعه شوند تا تیم روند بهتری در پیش بگیرد.

فولاد با این سبک، نمی‌تواند به سهمیه آسیایی برسد
وی با بیان این‌که کسب سهمیه آسیایی کمترین توقع از فولاد است، عنوان کرد: البته اگر فولاد در ادامه نیز با همین سبک، فوتبال بازی کند، به نظر می‌رسد نمی‌تواند به سهمیه آسیایی برسد زیرا تیم‌های دیگری هستند که خواهند توانست به این مهم دست پیدا کنند. در حال حاضر هشت تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی هستند. در هر صورت امیدواریم با نتایج بهتر و تغییر سبک، این تیم در جدول جهش داشته باشد و به سهمیه برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
همه میدونند با این سبک سهمیه نمیگیره بااینکه اصلا سبکی درکار نیست فوتبالی که وقت فولاد گزاشتم واقعا بدترین فولاد عمرمو دیدم من تعجب میکنم از مدیران که حمایت چه چیزی میکنند وقتی هیچ چیزی ازاین بازی وهیجانی نمیبینیم نه توپ در چهارچوب نه ماکیت توپ نه پاس درست واقعااااا یه مربی بی دانش... مربیگیری نکرده جایی بعد بیارنش واسه تیم بزرگ .. واقعا دنبال ارزونی بودید رفتید نکونام رو اوردید ویسی هم ارزون بود وهم قهرمانی درکارنامش داره .واقعا به داد این تیم برسید حیف این هواداران چندسال فوتبال خوب ندیدن ازمدیران نالایق حق اهواز بیشتر از اینهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
داریوش خان موافقم سبک بازی افتضاح فولاد علت اصلی اعتراض هواداران است. بازی بدون برنامه وسراسر دفاعی و 90 دقیقه وقت کشی و بزن زیر توپ.
البته از نظر نتیجه گیری هم فولاد ضعیفتر از نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نتیجه گرفته. پولدارترین تیم استان هستیم ولی بدتر از همه نتیجه گرفتیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
من همیشه می گم باید از مربی جدید حمایت کرد تا برنامه هاشو پیاده کنه ولی دیگه هرچی فرصت به نکونام دادیم بسه این تیم فوتبال خوبی بازی نمی کنه وما پیشرفتی تو بازی تیم نمی بینیم
پولاد
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
گره کار دست ویسی باز می شود. ...تمام
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
دقيقااااا كاملا درسته فرمايشتون جناب يزدي تيم نياز داره كه تهاجمي بازي كنه واقعا جاي تعجبه تيم مثل فولاد تو زمين خودش هم تدافعي بازي كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
انچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد. راستش ما مربی قهرمان بومی را نمیگیریم ویسی با بچه های بومی وجوان مثل همین بیت سعید زبیدیذهوی جام گرفت ....حالا زبیدی کجاست ذهوی چه میکنه بیت سعید تو فولاد چکاره است نکو بلد نیست بازی بگیره چوب حراج زد به فولاد
فولاد پادشاه جنوب
|
Netherlands
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
درود بر داریوش خان واقعا یکی از بهترین تحلیلها راجع به فولاد بود که این چند وقت اخیر خوندم حقیقتا کمترین انتظار از فولاد کسب سهمیه و قرار گرفتن در کورس قهرمانیه امیدوارم سایر پیشکسوتان استان هم در قبال نابسامانیهای باشگاه فولاد سکوت نکنن
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
با این حرفها ب جایی نمی رسیم یک صدا ویسی رو تشویق کنین...
هیچگاه یادم نمیره..سال ۸۳ ویسی جوان تو کادر مربیگری فولاد بود و با صمیمیتی ک درست کرد ..
اصلا بهش می گفتن بابابزرگ...پژمان و ایمان و....
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
آقای یزدی عزیز از کدام سبک صحبت می فرمایید؟ 15 هفته بازی بدون هدف و برنامه ،کمترین گل زده در بین تیمها، عدم بازیسازی و .... نکونام به هیچ عنوان مربی نیست و توانایی بازی گرفتن از بازیکن را ندارد ،دروغگو، شارلاتان و اهل باندبازی است .فولاد جای مربیان بیسواد مثل نکونام نیست .
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
ما هواداران ویسی میخواهیم فقط حمایت از آقای ویسی
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
ویسی نتایجش خیلی نوسان داره شاهین بوشهری که به لیگ برتر آورد فقط یک جسد است
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
باشگاه منحصر به فرد در کشور، یعنی فولاد، چندسالی است که بواسطه به کار گماردن مدیران نالایق وبله قربان گوی محض پایتخت نشینان زیرک وخاصم به این هوادار وصدالبته جذب مربیانی بی دانش در رأس سکان داری تیم ومبدل کردن این باشگاه بزرگ وباامکانات محیرالعقول به نسبت تمام باشگاه های حاضر درکشوربه مهدکودک فوتبالی، هیچ ادعایی درقهرمانی ویا کسب سهمیه نخواهد داشت واین به وضوح آشکار است که چنین شعارهایی از ناحیه مدیر، سرمربی وحتی ازناحیه آن عده معدود افراد معلوم الحال هوادارنما که سنگ این قبیل مربیان رابه سینه می زنند، کذب و واهی است..
آقای یزدی، مشکل فولادین سنوات اخیر، فکر است. فکری بیمارگونه وخصمانه ازناحیه مدیران منصوب دربرهه های مختلف بوده که درقالب جذب چنین مربیانی ومتعاقب آن جذب بازیکنانی بی کیفیت وبی خاصیت واهمال وبی اعتنایی ورزیدن به جوانان بومی والبته بااستعداد، درکالبد کل مجموعه و روند آن رخنه وسرایت کرده است وجالب است که کلیت هواداران واقعی فولاد به این فکر شوم پی بردند الا کسانی که ازجایی نشاط می گیرند ومفتضح الحال بانظرات ناصائب خود، بعضا سوهان روح علاقه مندان وهواداران به این تیم مردمی ومایه فخرخوزستان شده اند.
فولاد فقط نیازمند یک مربی بزرگ نیست بلکه به موازات آن نیازمند یک مدیر مدبر وعلاقه مند به کسب بهترینها است چرا که اساس موفقیت یک باشگاه را وجود این عنصر، یعنی مدیر دارای تدبیرو تخصص وعلاقه مندبه افتخارآفرینی کلیدخواهد زد..
یاد بزرگ مردانی چون دهکردی عزیز بخیر...
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
سلام خوزستان اسپورت
شما که در خوزستان رسانه معروفی هستید لطفا بیشتر درد فولاد رو بگید
به ولله تا وقتی آذری و نکونام هستن فولاد به جایی نخواهد رسید
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
دوستان عزيز، آقايان پولاد، صادق و فرخ‌زاد- شما كاملا درست مي فرماييد كه گره كار به دست ويسي باز مي شه. بنده هم در اين چند سال بارها كامنت گذاشتم كه ويسي مي تونه فولادو به روزهاي اوجش برسونه. ولي به اين نتيجه رسيدم كه انگار مديران فولاد يا شايد دلالها به دليل نامشخصي نمي خوان ويسي مربي فولاد بشه. اي كاش سر عقل بيان و منافع فولادو در نظر بگيرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
سایت دلال 3 خیلی تابلو داره دست وپا میزنه که مثلا فولاد خوب بازی میکنه و باید فرصت داد و از این تبلیغات پوچی که زمان پورموسوی هم مینوشتن. نصف بودجه فولاد رو خوردن امسال چندتا بازیکن بنجل انداختن به فولاد دارن واسشون تبلیغ میکنن با این پول میشد 3-4 تا بازیکن خوب بخریم. باشگاه باید این بنجلها رو بذاره لیست مازاد و بجاشون بازیکن مفید بخریم
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
با ادای احترام نسبت به نظر تک تک دوستانی که ازفرشته نجات بودن آقای ویسی برای فولاد یاد می کنند، امابنده جناب ویسی عزیز را گزینه مناسبی برای فولاد نمی بینم.
فولادنیازمند یک مربی بادانش خارجی است که درفاصله زمانی مشخص و بابرنامه به روزهای اوجش برگرداند مشروط به وجود مدیری که اهلیت کافی ومتعصب به خوزستان وفوتبال آن ومیل به اقتدارنمایی باشگاه باشد.
با گریزی به کارنامه آقای ویسی به سادگی پی می بریم که تیم هایی که ایشان به عنوان سرمربی آن تیم ها بودند، شخصیت پایدار نداشتند وچندین سال برای عدم سقوط دست وپنجه نرم می کردند. وازطرفی قهرمانی ایشان با استقلال خوزستان سند قاطعی وموجب اقناع یقین عموم هواداران برای تصدی گری ایشان به فولاد نیست و بهتراست بگوییم روی خوش نشان دادن آن سکه فوتبال برای ایشان درآن فصل ازلیگ. (سال قهرمانی).
ازطرفی چنانچه خاطر دوستان یاری کند این تیم هم تا قبل از آن سال مبارک، اکثرالمواقع کاندیدای سقوط بود.
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
ویسی هیچی نیست
فقط مربی بزرگ خارجی
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
مربی بومی همانند داریوش یزدی لايق سرمربی بودن در تیم فوتبال فولاد خوزستان را دارد، همانطور که در تیم فوتبال استقلال خوزستان کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته بود اما کادر فنی سابق تیم استقلال خوزستان بهش خيانت و اون را بی دلیل از تیم برکنار کردند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
اکه دلالا بذارن ویسی بهترین گزینه اس بنده خدا حمایت نمیشه چون رو راسته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها